![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
Bekijk resultaten enquête: Volgens u zullen in 2007 volgende dingen gebeuren | |||
Niets |
![]() ![]() ![]() |
17 | 37,78% |
Splitsing mobiliteit |
![]() ![]() ![]() |
7 | 15,56% |
Splitsing wetenschapsbeleid |
![]() ![]() ![]() |
7 | 15,56% |
Splitsing gezin- en gezondheidszorgen |
![]() ![]() ![]() |
8 | 17,78% |
Splitsing arbeidsmarkt en werkgelegenheid |
![]() ![]() ![]() |
12 | 26,67% |
Splitsing Justitie |
![]() ![]() ![]() |
4 | 8,89% |
Andere splitsingen |
![]() ![]() ![]() |
2 | 4,44% |
Confederaal België |
![]() ![]() ![]() |
4 | 8,89% |
Nationale kieskring |
![]() ![]() ![]() |
4 | 8,89% |
Paritaire Senaat |
![]() ![]() ![]() |
2 | 4,44% |
Herfederaliseringen |
![]() ![]() ![]() |
11 | 24,44% |
Splitsing België |
![]() ![]() ![]() |
6 | 13,33% |
Meerdere antwoorden per stemmer mogelijk. Aantal stemmers: 45. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() Wat halen de Vlaamse partijen volgens u binnen tijdens de komende "grote staatshervorming", waar ons zoveel over verteld wordt?
![]() meerdere opties mogelijk... Laatst gewijzigd door Catalyst : 5 februari 2007 om 19:41. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Staatssecretaris
|
![]() volgens mij enkel: Splitsing gezin- en gezondheidszorgen
omdat men te laf is om te komen voor de vlamingen |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Banneling
|
![]() Beste Deriz , sedert 1970 werden volgende domeinen gesplitst : taal, cultuur, onderwijs, media, ruimtelijke ordening, sport, preventieve gezondheidszorg, openbare werken, milieu, sport, verkeer, ontwikkelingssamenwerking, verdragsrecht, buitenlandse handel, toerisme, landbouw, wapenhandel, toezicht op de gemeenten en provincies, stedenbouw, werkgelegenheid, economie, wetenschapsbeleid, het taalgebruik in bedrijven, onderwijs en bestuurszaken, het gezinsbeleid, maatschappelijk welzijn, onthaal en integratie van inwijkelingen, jeugdbescherming, waterbeleid, landinrichting, natuurbehoud, huisvesting, zeevisserij, energie, ...zijn dit dan allemaal nederlagen?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
The right of a people under occupation to resist through all means, including armed struggle, is fundamental and inviolable, and we will not allow our rights to be liquidated under the slogan of "security" or "stability". Volksfront voor de Bevrijding van Palestina
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() Ik wacht al een paar jaar nu op dat communautair forum, waarmee Guyke altijd graag mee uitpakte om de Vlamingen te sussen. En ik denk dat ik nog lang kan wachten. In de zevende dag kreeg Somers het nie uitgelegd wat ze allemaal in petto hebben met de staatshervorming.. maar uiteindelijk waren het véél woorden zonder enige inhoud. Zo zal het ook zijn met de staatshervorming, veel verpakking maar geen enkel doel. Ik denk eerder dat ze de tijd willen terugdraaien (ik heb zo een vermoeden), gewoon uit angst voor de Walen ![]()
"It is dangerous to be right when the government is wrong" -voltaire- Laatst gewijzigd door Gorefest : 5 februari 2007 om 21:38. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Volgens mij gaat er enkel nog een verdere splitsing van vertrouwen komen na 10 juni...
Dat brengt ons uiteraard dichter bij de splitsing van België. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Weer niet goed gelezen. 'k Dacht dan het ging om wat we persoonlijk wilden.. Nujah, reken mijn stem dan maar bij "niets".
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Minister-President
|
![]() Een splitsing van justitie .. en dit om praktische redenen met volgende verdeelsleutel: Terechtgestelden in Wallonië opsluiten, en degene die nog op een uitspraak wachten in Vlaanderen. Waarom deze maatregel enkel en alleen om de overbevolking tegen te gaan. bvb persoon A zit in de open instelling van Dendermonde te wachten, tot hij voor de rechter mag komen, nadat hij eventueel veroordeeld is op basis van één of andere wereldvreemde wet mag hij naar Dinant , om de dag daarna door Onkie (patroonheilige van de gevangenen met ontsnappingsdrang) de zegen en de "herkansing" te krijgen
![]() Splitsing van België ... omdat Albert sterft en zowel Flupke als Laurent er niet uit komen wie respectievelijk op papa's en/of op de allimentatie betaalde man z'n stoel mag gaan zitten ![]()
![]() |
#12 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Toch kies ik voor splitsing België,lijkt mij de enige optie
![]() |
#16 |
Banneling
|
![]() Ah, gij zijt dus tegen uw partijlijn?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Rare opmerking,leg eens uit AUB ......
![]() |
#18 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Geef eens een bronnetje,want ik geloof daar de balle van ..... Ik heb alles gelezen van lijst Dedecker .....
![]() |
#20 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Dit was een van de weinige lichtpunten in het communautair discours van de VLD , nl dat ze twee lijsten van bevoegdheden willen opstellen nl federale en deelstatelijke In combinatie met art35GW (residuaire bevoegdheden bij de deelstaten )geeft dit confederalisme . Dit is de meeste commentatoren ontgaan ........ Laatst gewijzigd door Luc Bekaert : 15 februari 2007 om 20:13. |
|
![]() |
![]() |