![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Minister
|
![]() Het Brusselse parket heeft speurders van de Federal Computer Crime Unit gevraagd te gaan patrouilleren op Second Life. In de virtuele wereld van het computerspelletje werd onlangs een personage ’verkracht’.
Naar aanleiding van die virtuele verkrachting opende de Brusselse gerechtelijke politie een dossier. ,,Het is de bedoeling na te gaan of er strafbare feiten zijn gepleegd", klinkt het bij de federale politie. Ook het parket werd gealarmeerd. Op de zedensectie startte substituut Verlinden een informatieonderzoek naar de feiten. sdg (belga) BRON ----------------------------------- Wat een hype toch. Als je virtueel verkracht wordt trek je toch gewoon de stekker uit? ![]() En daarbij, je moet zelf toestemming geven om verkracht te worden in dat spel. Klein blundertje? ![]() Dan kan het parket evengoed een moorddossier openen omdat ik gisteren in Battlefield2 126 iraki's heb neergeknald. ![]() Is er nu echt geen nuttiger werk te doen als dit? ![]()
"It is dangerous to be right when the government is wrong" -voltaire- Laatst gewijzigd door Gorefest : 21 april 2007 om 02:21. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Minister-President
|
![]() blijkbaar niet.
er moet �*éts gedaan worden met ons belastinggeld he ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het regime gaat eens beginnen de echte misdaden op te lossen. Virtueel kan ze misschien goede resultaten voorleggen. Zouden ze die dan ook mee in de "misdaadcijfers" stoppen?
Aantal moorden 2007: 767 900 (X in België + 76. ... in computerspelletjes). ![]()
![]() |
![]() |
#5 |
Parlementslid
|
![]() ze gaan t'moeilijk hebben de mannen van de crime unit......
ze kennen nu al t'verschil niet tussen de echte wereld waarin wij leven en de virtuele realiteit van de diensten waarin zij werken..... ![]() ![]() ![]()
![]() |
#6 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]()
Wie zich zo dom weet te houden, dat de domme meent dat hij de verstandigste is, dat is de echte diplomaat." ![]() Fliegende Blätter - Duits humoristisch weekblad (1844-1944) In de Belgische democratie vertegenwoordigt een parlementslid immers alles behalve zijn kiezers. Hij is volkomen een produkt van de partij en haar ingebouwde drukkingsgroepen. Guy Verhofstadt, 1ste Burgermanifest 1991. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ja hoe onnozel.
En zelfs in onze fantasiewerelden willen machtshebbers de baas spelen. Echt nul de botten vrijheid. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bedoel je dat ik, voor alle duidelijkheid ik als man, voor 100 procent duidelijkheid ik als hetero man, hier op dit forum verkracht zou kunnen worden door een niet gewassen hiv-geïnfekteerde biseksueel?
Ik ga dit onmiddellijk gaan aangeven bij de vice-sektie van de federale !! Het gedacht alleen al ... heel mijne zondag naar de kloten ...!!
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |