![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() In De morgen van vandaag is een geweldige column te lezen van Filip Joos, sportreporter bij de VRT.
Het is duidelijk dat die man, in navolging van andere BV's en cultuurdragers op zoek is naar een goed betaalde job... Mensen die van haat houden moeten zijn column toch eens lezen... M.i. echt walgelijk... en dat dergelijke mensen nog bij een openbare dienst de dienst mogen uitmaken is - m.i. althans - onbegrijpelijk... Lees hier (dat dergelijke epistels in zelfverklaarde kwaliteitskranten worden opgenomen zegt ook veel over die krant) |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door hollande : 13 april 2011 om 17:46. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Banneling
|
![]() Wat een belachelijk tendentieus, inhoudloos artikel...
't is toch niet omdat die Walen zo sympathiek zijn dat de noodzakelijke communautaire hervormingen er minder noodzakelijk zouden door worden ? |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Banneling
|
![]() Oei, iemand die niet tegen het feit kan dat er tussen de Walen vriendelijke mensen rondlopen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Geeuw... worden sommige mensen die intentieprocessen dan echt nooit moe? Wat is het volgende? Een column over Vlaamsgezinden die 'ongetwijfeld' hopen dat Jerome d'Ambrosio binnenkort zwaar crasht in de Formule 1?
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Europees Commissaris
|
![]() Goedhartige, naïeve Filip moet maar eens in de rand komen wonen tussen de taalracisten.
En neen, dat zijn niet de idiote N-VA'ers.
![]() |
#9 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Die man vertelt gewoon zijn ervaring. En een mening mag iedereen hebben. Misschien heeft hij gelijk als ik jouw reactie hier lees ![]() Dus als hij hier en daar bijv. het NV-A aanhaalt. Lig daar toch niet van wakker he. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Minister-President
|
![]() dramaqueens zijn het,die nva'ers
![]() |
#11 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik lees wel haat. Haat, frustratie en onbegrip. Iemand een idioot noemen doe je niet zomaar. Maar ik neem aan dat dit een goed teken is. En verder, ik maak hier helemaal geen drama van.
![]() |
#12 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Tja, wie gaat er nu Frans afschaffen in onze scholen. Niks anders te doen zeker? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Puur strategisch. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ernstig blijven, Frans moet niet afgeschaft worden, het verplichte Frans moet afgeschaft worden.
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Dát noem ik nu eens indoctrinatie/manipulatie.
https://stratlingo.com Laatst gewijzigd door Snerror : 13 april 2011 om 19:12. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Tsja, dat is iemand die zijn politieke mening laat baseren op de goede samenwerking met een paar anderstalige mensen;
mochten die toevallige collega's van de overkant, nu toevallig minder sympathiek zijn, dan zou het plaatje er anders uitzien !! Ik vind dat bijzonder mager van zo'n journalist. Nu ja, het is maar een sportjournalist. Ik weet niet hoe het komt, maar ik heb altijd zo'n indruk dat die gasten hun sport beschouwen als het summum van cultuur èn ekonomie, afijn, het enigste belangrijke in het leven.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
vloms is straks een wereldtaal he
![]() |
![]() |
#18 |
Europees Commissaris
|
![]() Wat een zwakke reply, niemand had het hier over 'het vloms'.
![]() |
#19 |
Minister-President
|
![]() en je had het weer over het uitgeholde underdogcomplex van de vlommingen die toevallig of niet vloms klappen
![]() |
#20 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Moet ik misschien mijn avatar weghalen voor je normaal kunt antwoorden?
![]() |