![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Suggesties & Mededelingen In dit forum kan iedere forumgebruiker terecht met voorstellen ter verbetering (van de sfeer) van dit forum. Je vindt er ook de officiële mededelingen terug van Politics.be. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Minister-President
|
![]() Hoe zit dat nu eigenlijk met die strafpunten, kan ik daar ergens uitleg over vinden? Waar kan ik terugvinden hoeveel strafpunten ik heb, welke regels bestaan er ivm het strafpuntensysteem?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Minister
|
![]() Op je nickname hier klikken en kiezen "bekijk openbaar profiel". Normaal zie je dan bij jezelf ook "Berispingen" staan als je reeds strafpunten hebt verzameld.
mvg, Arnold. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Banneling
|
![]() ik geloof u niet.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Minister
|
![]() Bij mij staat er niets toch moet al reeds 5 strafpunten hebben.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Raar,ik had 9 strafpunten,waar zijn die heen? Je moet ze niet terug geven hoor
![]()
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() dat duidt toch op enige twijfel
![]() |
#8 |
Staatssecretaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Staatssecretaris
|
![]() Arnold is een brave jongen, hij heeft dus geen strafpunten. Vandaar de twijfel denk ik.
![]() Bij elke berisping die je krijgt, wordt er tevens een PB gestuurd. Zo weet je dus meteen wanneer je punten vergaart. De meeste posters hebben er gelukkig geen en moeten zich van het puntensysteem dan ook niets aantrekken. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Kunnen strafpunten systematisch verminderen?
Om een voorbeeld te geven: stel dat iemand 8 strafpunten heeft, maar zich al pakweg 2 maanden koest houdt, blijft die op 8 strafpunten staan?
![]() |
![]() |
#11 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Maar nu over de rest van mijn vraag: "....kan ik daar ergens uitleg over vinden? Welke regels bestaan er ivm het strafpuntensysteem?" - Hoe weet ik wanneer mijn opgelopen strafpunten verdwijnen? Bestaan daar regels over? - Waar kan ik in het reglement de parameters vinden ivm de strafpunten? - Is er beroep mogelijk? - Is er vorm van controle? Stel dat moderator X toch niet zo neutraal is als verwacht word........ Of is het gewoon willekeur? de moderator doet maar, en als je het geluk hebt er ene te kennen verdwijnen de strafpunten vanzelf?? Zoveel vragen, waar kan ik er antwoorden op vinden? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Bij mij!
Citaat:
vg Baseballpolitieker
POLITICS.BE 2:http://www.politiek.messageboard.be Het volk dient de stem van de partijen te zijn, en de partijen niet de stem van het volk! De nieuwe Vlaamse Partij! Vrij Vlaanderen of neem eens een kijkje op ons geüpdate forum:Forum Vrij Vlaanderen |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Staatssecretaris
|
![]() De meeste strafpunten vervallen inderdaad na een tijd. Wanneer staat vermeld in het gebruikersprofiel.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
2) Daar wordt nog aan gewerkt. De regels zijn echter gekend op dit forum: geen onwettigheden, geen persoonlijke aanvallen, geen gespam of iets dergelijks. 3) Beroep is niet mogelijk. U kan altijd klagen over de moderatie, maar veel zal dat niet uithalen. Indien de moderatie echter denkt ergens een foute inschatting te hebben gemaakt, dan zal dat worden recht gezet. 4) De moderators controleren elkaar. Strafpunten verdwijnen niet vanzelf, er is geen willekeur, de moderatie is baas. |
|
![]() |
![]() |