![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Vreemdeling
|
![]() Gisteren bij het lezen op www.Standaard.be
stootte ik op de volgende poll met bijbehorende uitslag: Groen! in de regering Als Groen de Klimaatminister mag leveren, stappen de Vlaamse groenen in de volgende regering, zegt Vera Dua. Moet Groen! weer in de regering? Neen 72,63% Ja 27,37% Die uitslag spreekt mijns inziens voor zich.. bij het lezen van dit eenvoudig zinnetje (Als Groen de Klimaatminister mag leveren, stappen de Vlaamse groenen in de volgende regering) zou elk normaal persoon toch besluiten dat Groen! eisen stelt om in de regering te stappen ervan uitgaande dat ze onmisbaar zijn. Nu besluit ik aan de hand van deze poll dat groen! allesbehalve onmisbaar is ![]() zie ik iets over het hoofd? Of vinden jullie dit ook zo ontzettend ironisch ![]() en moet Groen! er volgens jullie weer bij? |
![]() |
![]() |
#2 |
Europees Commissaris
|
![]() No thanks, ben al genoeg gemolken... Ik hou van de natuur, maar al kappen ze hier alle bomen in Vlaanderen, dan krijgen ze mijn stem NOG NI !
Nooit mag de regering meer macht kunnen uitoefenen over de bevolking, dan de bevolking over de regering: http://www.vrij-vlaanderen.be . Laatst gewijzigd door Eddy B : 7 april 2007 om 09:42. |
![]() |