![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() De NS heeft in al haar wijsheid kennelijk besloten dat er niet meer voor het normale tarief op en neer gereisd mag worden tussen België en Nederland. Ga zo door jongens...
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Let op, dit is nog maar het begin van nog meer spoorellende.
En ondertussen rijden ex-NMBS locs hier in NL steeds meer goederentreinen. ![]()
![]() |
#3 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Zeker dat ze ex-NMBS zijn? Ik zie af en toe ook een SNCF loc in Antwerpen hoor.
En dat ze de gewone Beneluxtrein willen afschaffen, dat zat er al langer aan te komen. Kijk maar naar onze verbindingen met Duitsland.
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De Betuwelijn wordt ook een drama, geen enkele particuliere spoorwegmaatschappij zal gebruik maken van de bovenleiding die qua stroomsterkte niet aansluit op dat van de DB-AG. Nieuwe zware diesellocs zijn sterk in opmars.
![]() |
![]() |
#5 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Zo lang dat ze die nederlandse trein, die stopt in mechelen en brussel noord, niet opheffen is het allemaal goe
![]() Anders zal ik weer de stoptrein moeten nemen ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Minister
|
![]() Dat is toch die Beneluxtrein?
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De Beneluxtrein was eerst een blauwe hondekop, later een trek-duw trein die inmiddels ook vernieuwd is.
Maar er zijn idd plannen om de Bebeluxtreinen op een zijspoor te zetten. ![]() De oudste Beneluxtreinen: ![]()
![]() Laatst gewijzigd door Derk de Tweede : 15 maart 2007 om 16:53. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Vind ik best raar, ik neem de bewuste trein regelmatig, (Antwerpen-Mechelen), en heb steeds moeite om een zitje te vinden. Ik kan me dus niet voorstellen dat er problemen met de rendabilitiet zijn. Het zal wel zoals gewoonlijk zijn, de goedkopere alternatieven worden afgeschaft om meer winst te kunnen maken. Nu ja mij niet gelaten, ik heb gehoord dat met de nieuwe HST verbinding het traject Antwerpen-Amsterdam nog ong een uur zou duren, als ze er in slagen het tarief nog ietwat democratisch van prijs te houden vind ik het een vooruitgang.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Griffin : 15 maart 2007 om 20:38. |
||
![]() |
![]() |