![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() Doe hier aangifte van 1 april grappen !
* Ik ben dus in die van de zondag los ingelopen. Goeike hoor. * Die van radio 1 vind ik minder geslaagd, ik hoop tenminste dat het er een is. Helmoet Lotti gaat een wielerploeg beginnen en een fietstocht organiseren met honderd duizend deelnemers waarvan iedere hondertste een fiets wint. Uiteraard gesponserd met overheidsgeld door Bert Anciaux ( die is gewoon van het belastingsgeld met bakken door de ramen te smijten aan nutteloze zaken als oa reeds een wielerploeg) Wie heeft er nog grappen gezien , ondervonden, ... ? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() "De islam is een tolerante godsdienst die het terrorisme verbant"
De Marokkaanse koning Mohammed VI.De Marokkaanse koning Mohammed VI schreef gisteren in het teken van het Mouloudfeest dat de islam een tolerante godsdienst is die het terrorisme verbant. Het Marokkaanse staatshoofd wil hiermee de andere moslimleiders aansporen tot enerzijds een betere relatie met de andere religieuze mogendheden en anderzijds het oplossen van de problemen binnen de moslimwereld zelf. Tijdens het Mouloudfeest viert men de verjaardag van de profeet Mahomet. Mahomet predikte de menselijkheid, de eenheid, de gematigdheid en de vrijheid. En dat zijn waarden die het extremisme, de uitsluiting, de versnippering, de dwang en het terrorisme tegenspreken, benadrukt de vorst. (belga/hln)
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Havana : 1 april 2007 om 12:14. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() (jawel hoor ik deze morgen zo verontwaardigd als maar zijn kan de pc starten en zjang geven, los derin getrapt) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() "Kijk papa, ginder, nen helicopter!!"
-mijn 6 jaar oude dochter "Vanavond nog eens?" -mijn echtgenote
![]() |
#9 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Het zal u leren om op zo'n mooie zondag als vandaag naar TV te zitten gapen.
![]() |
![]() |
#10 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Lord Percy heeft zoals altijd gelijk.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Parlementslid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Banneling
|
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
|
![]() Proletariër nog meer.
![]()
![]() |
![]() |
#16 | |
|
![]() Citaat:
![]()
POLITICS.BE 2:http://www.politiek.messageboard.be Het volk dient de stem van de partijen te zijn, en de partijen niet de stem van het volk! De nieuwe Vlaamse Partij! Vrij Vlaanderen of neem eens een kijkje op ons geüpdate forum:Forum Vrij Vlaanderen |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik ga even AANDACHT aan MARLIENTJE schenken. DAG MARLIENTJE. Je doet het weer goed. JE krijgt er ook wel AANDACHT mee. Je doet het GOED.
Slaap lekker lieve schat. je BENT EEN ECHTE VERZETSTRIJDSTER. ---- Nu content? |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
|
![]() Citaat:
![]()
POLITICS.BE 2:http://www.politiek.messageboard.be Het volk dient de stem van de partijen te zijn, en de partijen niet de stem van het volk! De nieuwe Vlaamse Partij! Vrij Vlaanderen of neem eens een kijkje op ons geüpdate forum:Forum Vrij Vlaanderen |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Beetje aandacht geven aan aandachtshoeren kan de boel wat ontmijnen, lijkt me.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |