![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
Bekijk resultaten enquête: Gelooft u de Vlaams-nationalistische mediaboycot van de BUB? | |||
ja, belgifisten mogen hun zegje nooit doen, boehoehoe |
![]() ![]() ![]() |
5 | 15,15% |
nee, natuurlijk niet zeg... |
![]() ![]() ![]() |
28 | 84,85% |
Aantal stemmers: 33. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() http://www.belgischeunie.be/nl/homenl.php
Dit is slechts een cartoon en dus een karikatuur. We zien hier "Michelangelo" (de journalist Siegfried Bracke van de VRT) die geld ontvangt van "God" (de politicus Bart De Wever, voorzitter van de partij NVA, de Vlaams-nationalisten, die 11% halen in de peiling van 12.03.2007). De openbare media zijn inderdaad volledig gecontroleerd door de traditionele partijen, die bovendien elk jaar méér dan 50.000.000 euro krijgen om hun campagne te voeren... Het resultaat is dat de B.U.B. en de meerderheid van Belgen die voorstander zijn van unitarisme of unie-federalisme geen toegang hebben tot deze media, wat uiteraard haaks staat op een gezonde democratie. Om over na te denken... ![]() ------------------------------------------------------- Ongetwijfeld vinden ze het een Geuzencartoon!
![]() |
#2 | |
Burger
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door El Guapo : 16 maart 2007 om 18:57. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Banneling
|
![]() Ik dacht dat verdraagzaam zijn, geen pijn deed, Guapo?
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Burger
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als ik naar B Plus kijk, mag ik alleszins niet klagen. Knack heeft een mooi interview met een aantal B Plussers (waaronder Wilfried Martens) en ook in andere media komt B Plus wel eens ter sprake.
Het is geen voltijdse aandacht, maar dat hoeft uiteindelijk ook niet.
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hans is, nog maar eens, in zijn geliefkoosde slachtofferrol gekropen.
Alléz, heeft er nu niemand compassie met de zieltogende kapitein van het bubbelschip?
![]() |
#7 |
Europees Commissaris
Locatie: Samenkomst van de schrale, mijmerende Kempen en het overvloedige, spekbuikige Brabant
|
![]() Dus d�*�*r gaat mijn lidgeld naartoe!? Schande! Nog een geluk dat de BUB via doorgedreven onderzoek heeft aangetoond dat de N-VA VRT-journalisten betaalt om de onafwendbare BUB-opmars te verhinderen door een slinks media-complot...
![]() Alle gekheid op een stokje, het argument "Dit is slechts een cartoon en dus een karikatuur" is geen excuus om dit soort dingen te insinueren. Als ik morgen een cartoon maak van een Van de Cauter die het gerecht omkoopt om zijn kolderaanklachten ontvankelijk te verklaren is dat net zo goed een brug te ver. Er wordt een compleet uit de lucht gegrepen stelling verbeeld, zonder dat er enige onderbouwing voor volgt, want "het is een cartoon, dus het moet niet echt zijn". Bart De Wever vertegenwoordigt 6 zetels van de 124 in het Vlaams Parlement, maar volgens de BUB volstaat dat om de ganse openbare omroep te domineren... |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
|
![]() Citaat:
![]() Hans vond ze zo geweldig als Geuzencartoon dat hij ze op de site plaatste. En dat terwijl hij zich daarmee weer eens belachelijk maakt.
![]() |
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De arme drommel heeft het dus weer eens niet door... Die bubbels, ze blijven toch de narren van dit politiek forum!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Alle gekheid op een stokje , ik denk anders wel dat de BUB tijdens de verkiezingscampagne in een of andere discussie wel eens aan bod zal komen . Maar gezien de miniscule aanhang en dito resultaten bij de vorige verkiezingen , kunnen ze toch moeilijk verlangen dat dit ter gelegenheid van elk onderwerp zou kunnen ...Discussieprogrammas waar teveel volk aan deelneemt zijn ook niet bepaald erg mediageniek . Maar ik vind toch dat wanneer het over een voor hen-relevant onderwerp gaat zij ook (eens) aan bod moeten kunnen komen . |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Locatie: Dietsland-Europa Ideologie: Solidarisme en corporatisme
|
![]() Negeer de BUB toch... Wij moeten niet dezelfde fout maken als hen, namelijk onze ideologie en acties afstemmen op die van de tegenpartij. Met de BUB moeten we doen zoals met belgië: doen alsof het al niet meer bestaat.
![]() |
#12 |
|
![]() Alsof?
![]() |
#13 |
Locatie: Dietsland-Europa Ideologie: Solidarisme en corporatisme
|
![]()
![]() |
#14 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
|
![]() Je bedoelt het resultaat van de Stemmenkampioen van vorig jaar?
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are. It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Gouverneur
|
![]() Ik moet zeggen dat ik niet zo erg overtuigd ben van de ernst van de peiling van de Libre .. Uw partij haalt trouwens in geen enkele peiling noemenswaardige cijfertjes -voor de komma .
Laatst gewijzigd door Luc Bekaert : 18 maart 2007 om 13:50. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Laten we tous apprendre le bilingue om elkaarst beter te verstaan en te comprendre dat er is een complôt anti belgique en dus ook anti bub van die sales separatistes-die-pas-une-majorite hebben en zelfs eigenlijk marginalen of fascisten in de cordon zijn. Natuurlijk beseffen we allemaal hoe gevaarlijk de VlaemSSche danger is. dus : Vive le BuB Sint Ignacius
Wanneer je ziet dat in het land de armen worden onderdrukt en het recht en de rechtvaardigheid geschonden, wees dan niet verbaasd. Want een hoge ambtenaar wordt door een hogere beschermd, en zij beiden weer door ambtenaren die nog hoger zijn. ~ Boek Prediker, Hoofdstuk 5, vers 7
Laatst gewijzigd door UFSIA : 18 maart 2007 om 15:04. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Banneling
|
![]() Ik vind het anders wel logisch dat mensen niet stemmen op een partij die ze niet (mogen) kennen. U niet?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |