![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Dat het VB een hypocriet gezicht kan opzetten werd nog niet zo lang geleden weer eens duidelijk. De partij van de orde en harde hand begon te keffen als een schoothondje waneer er nog maar aan gedagt werd om bedrijven die grote criminele feiten begingen te straffen.
Nu is het weer tijd geweest voor de VB haar rechtvaardige vlaamse leeuw om terug naar buiten te komen als vatsige patronale huiskat. Met de problematiek rond het sluiten van postkantoren heeft de partij namelijk besloten om mee voordeel te halen bij de tegeprotesten van de linkse partijen. Op zich mischien niet zo erg, was het niet dat de VB districtsraad leden op de districtsraad van 15 december geen enkel probleem hadden met de privatiseringen en de motie zonder al te veel problemen liet goedkeuren. Ondertussen cirkuleren er al pamfletten die duidelijk willen maken dat als het aan het VB ligt er juist niets van de post geprivatiseerd word. Dus het VB is nu tegen de privatiseringen? Dit terwijl zij de bolkenstein richtlijn die in de eerste plaats de oorzaak is van de privatizering van de post met evenweinig problemen goedkeurden zoals in de districtsraad. Ik moet zeggen dat ik die informatie niet uit objectieve bronnen heb gehaald, maar ik heb geprobeerd om de feiten zo werkelijk mogelijk weer te geven. Normaal start ik ook geen topics op deze manier maar sinds deze zaken zo dicht in mijn leef omgeving plaats vinden moest ik dit toch wel even kwijt. Laatst gewijzigd door GaRnaaLBeeR : 18 maart 2007 om 18:06. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Ik vrees van niet, maar ga eens kijken op bepaalde VB websteks die zeggen ook tegen de privatiseringen te zijn.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waarom start je hier dan een topic als je zelf weet dat je je stelling niet kunt hard maken?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Europees Commissaris
|
![]() Hij/zij mag toch zeggen wat hij denkt en zoal in zijn brievenbus vindt zonder dat hij/zij die folder moet inscannen.
![]() |
#6 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() het is maar normaal dat ge tegen die privatisering zijt. Het zou maar erg zijn als het VB tegen was.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Mss de topic beter gestart met een vraag in de zin van: Heeft er iemand iets gehoord over.....
![]() |
![]() |
#8 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Als het VB op verscheidene plaatsen zegt dat ze tegen de privatiseringen van de post is en als ze in Deurne mee de acties komen steunen dan kan je met een klein beetje logisch redeneren toch wel conclusderen dat ze ook wel willen doen lijken dat ze er tegen zijn.
Laatst gewijzigd door GaRnaaLBeeR : 18 maart 2007 om 20:36. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik vind zijn stellingen alleen niet echt onderbouwd, en dat heeft niets te maken met het feit dat het hier over het VB of om het even wie gaat. 'Er circuleren al pamfletten rond'..., 'ga maar eens kijken op bepaalde VB-websteks'... Vrij vaag allemaal. Wat wordt er in die pamfletten precies gezegd? Link naar de bewuste VB-websteks?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Banneling
|
![]() Ik heb hier nu eens alles wat nagegaan en wat een onduidelijke topic.
En de topicstarter weet het dus in feite zelf allemaal niet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Ben je nu een beetje rond het probleem aan het heenfietsen? Want ik versta het wel.
![]() |
![]() |
#13 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
|
![]() Laat de post maar privatiseren, dan gaat het misschien allemaal wat rapper gaan. 't Is toch niet normaal dat een brief die ik op 5 maart gepost heb, pas op 13 maart is toegekomen?
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are. It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist. Laatst gewijzigd door van Maerlant : 18 maart 2007 om 20:52. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
|
![]() Ik heb niks dan problemen met de Post.
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are. It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
http://www.sp-a-rood.be/OpStraat/240...%20Deurne.html Maar soit, over de bolkenstein richtlijn die de oorzaak is van al wat er in de dienste sector geprivatiseerd word. En Vlaams Belang parlementslid Guido Tastenhoye wist dit nog te zeggen over de richtlijn. Als we tot de evaluatie komen van de aangepaste dienstenrichtlijn, kunnen we zeggen dat de verwachting is dat een open Europese dienstenmarkt veel jobs kan creëren. Uit studies blijkt dat een vrijgemaakte dienstenmarkt in Europa minstens 600.000 nieuwe jobs kan opleveren. De aangepaste tekst van de dienstenrichtlijn is dus een stap in de goede richting. Er werd ook tegemoetgekomen aan de belangrijkste bekommernissen van het Vlaams Belang. Ik verwijs daarvoor naar mijn motie die werd ingediend in juni 2005 waarin wij onze belangrijkste bekommernissen hadden opgesomd.” Ik heb speciaal nog een objectieve bron gezocht die dit bevestigd. http://www.dekamer.be/doc/CCRI/pdf/51/ic628.pdf Laatst gewijzigd door GaRnaaLBeeR : 18 maart 2007 om 21:22. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Lokaal Raadslid
|
![]() In het pamflet staat dat ze tegen de sluiting zijn van een bepaald
postkantoor zijn maar er staat nergens dat ze tegen de privatizering van de POST zijn. Laatst gewijzigd door Patrik : 19 maart 2007 om 09:47. |
![]() |
![]() |