![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Minister
|
![]() Ik haat het de dokter te moeten bezoeken en pillen slikken vind ik maar niets. Er zijn vele manieren om te voorkomen dat je ziek wordt zonder spuitjes of chemische preparaten.
Zelf neem ik dagelijks een twintigtal druppels Echinacea Purpurea-tinctuur in een glas water (smaakt slecht, maar in éénmaal uitdrinken) en dat houdt een lichamelijke weerstand op een hoog peil. Ik kan me niet meer herinneren wanneer ik laatst een verkoudheid had. Andere tips?
![]() |
#2 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#3 |
Staatssecretaris
|
![]() sjaaltje dragen
vocht in huis weren minimum 2 deftige maaltijden per dag appeltje eten tussendoor voldoende drinken minimum 1xper dag te voet of per fiets buiten komen genoeg slapen minimum half uur sociaal contact/dag (niet professioneel) zou je moeten behoeden van ziekte, tenzij je er aanleg voor zou hebben. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Word medicus... Dat is even door de zure appel bijten, maar eenmaal je immuun bent, blijf je gezond...
![]() |
#5 |
Banneling
|
![]() en waarom zouden we nooit ziek mogen worden?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Minister-President
|
![]() One apple a day keeps the docter away
![]() Anderzijds heb ik van urbanus onthouden dat "Wie zijn kruis krabt met een riek, belandt vaak in de kliniek" Het ene doen, het andere laten kan dus helpen ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Minister
|
![]() Doctor, doctor, I've only got 59 seconds to live.
Wait a minute please. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Locatie: Dietsland-Europa Ideologie: Solidarisme en corporatisme
|
![]() Af en toe eens goed ziek zijn, zorgt ervoor dat je afweersysteem op punt blijft staan.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
|
![]() Dat is juist, dan kun je lekker veel trekken van de sociale zekerheid.
![]() |
#10 |
Banneling
|
![]() ...zegt meneer tandarts, die met zijn zwaar gesubsidieerd beroep dankzij de sociale zekerheid die zijn klanten bijna alles terugbetaalt een dikke auto onder zijn gat kan kopen en een gouden plaatje aan z'n deur kan hangen.
Laatst gewijzigd door Mitgard : 4 november 2006 om 10:20. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
|
![]() gij zout liever de volle pot betalen?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Banneling
|
![]() zout lust ik wel op mijn frieten.
ik wil natuurlijk niet liever de volle pot betalen. het stoort mij weliswaar dat onzen tantist graag zijn tanden zet in de sociale zekerheid en een zesde zintuig heeft voor lui zweet en profitariaat. zulke mensen moeten niet neuten over de sociale zekerheid en wat dat allemaal kost. dankzij die sociale zekerheid komt ook jan modaal bij de minste pijnscheut op visite, klets boem, 55 euro in 't bakske van de tantist. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Tips om op een vooraf vastgelegd tijdstip ziek te worden, dat lijkt mij als werkende mens veeel nuttiger.
Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
|
![]() Mensen die gestudeerd hebben zijn inderdaad vuile profiteurs van de samenleving.
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are. It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Minister
|
![]() ""Tips om op een vooraf vastgelegd tijdstip ziek te worden""
Dan kunnen de dokters hun inkomen plannen, en een kaartje sturen wanneer ge wat moogt hebben en hoeveel het gaat kosten. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Per dag minstens 1 degelijke warme maaltijd. Niet te vaak troep vreten, zuinig zijn met vlees.
Goed luisteren naar je lichaam. Alleen naar dokters gaan als het echt nodig is. De ganse sfeer die rond de geneeskunde hangt is al genoeg om je ziek te maken. Uzelf niet opvreten over abstracte zaken zoals "allochtonen", "transfers", of "erelonen van tandartsen". Enkel wat rondom u staat is echt, de rest bestaat enkel in uw gedachten. Laatst gewijzigd door Flippend Rund : 5 november 2006 om 09:38. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
|
![]() Schaam u, verrader van de arbeidersklasse!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
|
![]() Tips... Ik ben bijna nooit ziek, gewoon geen mietje zijn zou ik zeggen!
Alhoewel, uw jas weggooien zou al een mooi begin zijn...
POLITICS.BE 2:http://www.politiek.messageboard.be Het volk dient de stem van de partijen te zijn, en de partijen niet de stem van het volk! De nieuwe Vlaamse Partij! Vrij Vlaanderen of neem eens een kijkje op ons geüpdate forum:Forum Vrij Vlaanderen |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
soms ben ik wel eens een paar dagen 'ziek', maar mits effe tanden bijten ben je daar even snel door als wanneer je wel medicijnen zou genomen hebben. De laatste keer dat ik medicijnen nam was in de zomer van 2003 (denk ik, 't was iig die gloeiend hete) omdat mijn enkel zodanig ontstoken was dat de dokter op een bepaald moment het woord amputatie gebruikte. Geloof me, dan slik je alles wat die man in de witte jas je voorschrijft...
![]() |