![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Parlementslid
|
![]() Hier het RADICALE en superduidelijke bewijs van een documentaire van de RTBF waar trucage dus niet kan. Hieruit blijkt dat het Vlaams Belang wel degelijk een extreem-rechtse, racistische, EXTREEM-nationalistische, anti-anderstalige en fascistische partij is! Toen ik het zag was ik geschokt en ik denk dat heel wat roekeloze VB-kiezers dat ook zouden zijn als ze dit zagen. Alle namen die in de documentaire worden vernoemd hebben zo'n voorgeschiedenis vooral NAZISTISCH. HET VLAAMS BELANG IS RACISTISCH.
http://video.google.com/videoplay?do...10042830580654 Xavier Buisseret Gerolf Annemans Filip Dewinter Albert Erikson Wim Vereyken Roeland Raes Karen Dillen Frida Van Themsche Francis Vendereynden Luc Vermeulen Frank Vanhecke Jacques Georgin Roeland Vanwalleghem Guido Tastenhage Johan Demol Patrick Sessler Bart Debie allemaal zo'n nazistische voorgeschiedenis op enkele na die dan weer een anti-anderstalige voorgeschiedenis hebben.
Take sides. Neutrality helps the oppressor, never the victim. Silence encourages the tormentor, never the tormented. - Elie Wiesel. Laatst gewijzigd door Linkse Vogel : 31 maart 2007 om 22:04. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Post nummer 325864 over deze uitzending.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Banneling
|
![]() Topic sluiten aub;daar zijn al meerdere identiek dezelfde topic's over geopend geweest.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Burger
|
![]() Weeral dit -_-* Hoe dikwijls gaan we dit nog tegenkomen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Armand Erikson.
Als ik het mij goed herinner. Laatst gewijzigd door HAMC : 31 maart 2007 om 22:21. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wie zijn Karen Dillen, Guido Tastenhage, Francis Vendereynden...?
Laatst gewijzigd door Zwartengeel : 31 maart 2007 om 22:23. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hey... is dit niet de 187635-ste thread die gestart wordt rond die nogal propagandistische franstalige "documentaire"? Gezellig... benieuwd wat ditmaal de reacties gaan zijn.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Los van deze documentaire, het is toch wel onduidelijk he, is Vlaams Belang nu Vlaams Blok of niet?
Waarom zet men hun balkje bij verkiezingsuitslagen naast dat Vlaams Blok van bij de vorige? ![]()
![]() |
#10 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Een afgezaagd draadje openen tegen het succes van Bobbejaanland-familiedag, alleluja!!!
![]() |
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Left-wing Bird is in a propagandistische mood vandaag. In de kieswijzer draad heeft ie al elke poster tot Groen! proberen te bekeren.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Banneling
|
![]() Jaloezie is toch iets ergs,ik voel veel jaloezie van heel wat verzuurde linksen,hehe.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Marlboro, dat is geen jaloezie, dat is groene michel !! Straffen toebak hé.
![]() |
#14 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#15 |
Banneling
|
![]() <gaap>
waar blijven Pietje en Rav? boeiende topic verder, grune veugel. Proficiat met uw innovatie. Laatst gewijzigd door born2bewild : 1 april 2007 om 06:02. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Parlementslid
|
![]() Ik vind dit helemaal niet onnondig en afgezaagd, het moet bekend worden. Zeker meer dan de helft van de Vlaams Belang-kiezers weten niet waar ze mee te maken hebben! Ik geef jullie (de VB'ers) gelijk als jullie zeggen dat het Vlaams Belang geen extremistische standpunten heeft. Zij zijn een soort van verdoken partij die het veel harder menen dan dat ze het in hun standpunten schrijven.
![]() |
#17 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Staatssecretaris
|
![]() Mooi propaganda stukje dat iedereen nu al zeker meer dan één keer heeft gezien.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Burger
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |