![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() "Kijken naar paus was ondraaglijk"
![]() ![]() Zuster Marie-Simon-Pierre stond vandaag de pers te woord. Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Ja, dat lijkt mij een gevolg van de politiek!
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Tja, laten we 'mirakel' voorlopig tussen aanhalingstekens plaatsen. Als de desbetreffende non inderdaad Parkinson had, en daarvan genezen is; EN dat kan bewezen worden; is het een mirakel.
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are. It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() En dan mag Jean Pol wel eens aan de artsen van deze wereld uitleggen hoe dat werkt, zo'n mirakel.
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
![]() zal wel een bedtijd verhaaltje zijn voor zieltjes te winnen voor de kerk
![]() |
#6 |
|
![]() Als het duidelijk aangetoond kan worden, is het idioot het te ontkennen.
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are. It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Parlementslid
|
![]() En dan Islam achterlijk noemen
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Banneling
|
![]() Een atheïst die geneest, geneest door de dokters.
Een katholiek die geneest, geneest door God, Jezus, de paus, of een heilige. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Een behoorlijk omvangrijke topic terzake is terug te vinden op http://forum.politics.be/showthread.php?t=78933&page=42
Helaas ben ik nog steeds wachtende op de "bewijzen" die de katholieken aldaar beweren over te beschikken... Misschien dat het in deze topic wel mogelijk is...?
![]() |
#11 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het valt mij vooral op dat wanneer een gezening wetenschappelijk te verklaren is, niemand erover twijfelt dat de geneeskunde evolueert.
Maar wanneer een genezing onverklaarbaar is waar zelfs de grootste wetenschappers geen uitleg voor hebben, dan boort men meteen de gedache van een mirakel de grond in. Het is erg gesteld met het spirituele in onze Westerse wereld. Dat baart me zorgen. Laatst gewijzigd door Antoon : 31 maart 2007 om 10:21. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Citaat:
Vreemd genoeg geven de katholieken niet thuis wanneer hen gevraagd wordt die zogenaamde bewijsstukken eens te presenteren... Pas dan kunnen we de mening eens vragen van die zogenaamde "grootste wetenschappers"... De aanhoudende Religieuze Volksverlakkerij van religies allerhande baart me veel meer zorgen.
Etiam si omnes, ego non. Laatst gewijzigd door Esperanza : 31 maart 2007 om 10:59. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
|
![]() Tja, reageer hoe u wilt (ik had van een geïndoctrineerde schlemiel niets anders verwacht), maar ALS er bewijzen zijn, is het 'achterlijk' het te ontkennen.
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Verder is het ook zo dat de Islam vandaag vooral bezigis met een soort poging tot wereldverovering. Niet om het spirituele zelf. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | ||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Banneling
|
![]() Voor mij driehonderd gram valse hoop alsjeblieft. Kut.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Banneling
|
![]() LOL
genezen door een satanist? (ja de paus is een satanist) hmmm Citaat:
Bring in the clowns.... Pin d'Ar |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik vergat. Hij is een satanist die orgieën en andere sexuele avonden bezoekt samen met George Bush en Tony Blair, en waar ze kinderen opeten.
Was het zoiets? |
![]() |
![]() |