Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 31 maart 2007, 10:06   #1
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard Islamitische terreur is uitgebannen.

Tenminste… iedere term die ernaar verwijst is uitgebannen met de introductie van een geheim EU woordenboek voor regeringsofficials, ofwel “common lexicon” dat enige connectie tussen de islam en islamitisch terrorisme moet uitbannen.

Zo heet “islamitisch terreur” voortaan, als u dan toch echt een relatie met de islam niet kunt of wilt vermijden “terroristen die abusief de islam betrekken in hun daden”. En dan heb ik de zinsnede (“terrorists who abusively invoke Islam”) uit het kader hieronder zo getrouw mogelijk vertaald.
Lees verder op Nederkrant

Ik geloof dat dit reeds lang was aangekondigd.

Enfin, nu weten we het allemaal.

het wordt nu wel een beetje moeilijk voor de Edina's die geen onderscheid meer mogen maken en ook "fundamentalisten" moeten verbannen uit hun woordenschat.

Alles kan en alles mag blijkbaar..... behalve er nog iets over zeggen.

Ik vermoed dat we achtereen nog enkel over terreur van (nieuwe) vlamingen mogen spreken? Kwestie van de mensen niet te stigmatizeren?
Of beter nog gewoon: Nieuw-Europese terreur! Weet iedereen tenminste waarover het gaat.

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o

Laatst gewijzigd door circe : 31 maart 2007 om 10:07.
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 maart 2007, 11:10   #2
Bhairav
Perm. Vertegenwoordiger VN

Bhairav's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
Tenminste…
Zeer scherpzinnig weeral...

Laatst gewijzigd door Bhairav : 31 maart 2007 om 11:10.
Bhairav is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 maart 2007, 13:13   #3
Rudy
Secretaris-Generaal VN

Rudy's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe
het wordt nu wel een beetje moeilijk voor de Edina's die geen onderscheid meer mogen maken en ook "fundamentalisten" moeten verbannen uit hun woordenschat.
Er is niemand die beweert dat bepaalde woorden moeten worden geweerd uit de woordenschat. Het is wel de bedoeling dat misdaden en misdrijven niet per definitie worden gekoppeld aan een religie, wat een verkeerd beeld schept van de godsdienst. Er is ook niemand die belet de godsdienst te vermelden indien dit relevant is.
Punt is dat er nogal vlug met de vinger wordt gewezen naar de islam, als een moslim iets mispeuter ligt het aan z’n godsdienst, als een Vlaming iets mispeutert ligt het aan z’n opvoeding, en dit terwijl God er ook werd bijgesleurd om een oorlog tegen Irak te beginnen.
Rudy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 maart 2007, 16:54   #4
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rudy Bekijk bericht
Er is niemand die beweert dat bepaalde woorden moeten worden geweerd uit de woordenschat. Het is wel de bedoeling dat misdaden en misdrijven niet per definitie worden gekoppeld aan een religie, wat een verkeerd beeld schept van de godsdienst. Er is ook niemand die belet de godsdienst te vermelden indien dit relevant is.
Punt is dat er nogal vlug met de vinger wordt gewezen naar de islam, als een moslim iets mispeuter ligt het aan z’n godsdienst, als een Vlaming iets mispeutert ligt het aan z’n opvoeding, en dit terwijl God er ook werd bijgesleurd om een oorlog tegen Irak te beginnen.
Ik heb nog maar weinige oude vlamingen een crimineel feit weten plegen onder het aanroepen van Allah akhbar of voor mijn part God in den hoge!

Tenzij de vroegere IRA aanhangers telkens Hallelujah Jezus riepen toen ze bommen lieten ontploffen?

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
Oud 31 maart 2007, 17:07   #5
Dycore
Banneling

Standaard

Citaat:
Tenminste… iedere term die ernaar verwijst is uitgebannen met de introductie van een geheim EU woordenboek voor regeringsofficials, ofwel “common lexicon” dat enige connectie tussen de islam en islamitisch terrorisme moet uitbannen.

Zo heet “islamitisch terreur” voortaan, als u dan toch echt een relatie met de islam niet kunt of wilt vermijden “terroristen die abusief de islam betrekken in hun daden”. En dan heb ik de zinsnede (“terrorists who abusively invoke Islam”) uit het kader hieronder zo getrouw mogelijk vertaald.
Lees verder op Nederkrant

Ik geloof dat dit reeds lang was aangekondigd.

Enfin, nu weten we het allemaal.

Alles kan en alles mag blijkbaar..... behalve er nog iets over zeggen.

Ik vermoed dat we achtereen nog enkel over terreur van (nieuwe) vlamingen mogen spreken? Kwestie van de mensen niet te stigmatizeren?
Of beter nog gewoon: Nieuw-Europese terreur! Weet iedereen tenminste waarover het gaat.
Allé, weer een toegeving aan de moslims
Dycore is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 maart 2007, 17:08   #6
Rudy
Secretaris-Generaal VN

Rudy's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik heb nog maar weinige oude vlamingen een crimineel feit weten plegen onder het aanroepen van Allah akhbar of voor mijn part God in den hoge!
Ik ook niet, behalve een bekeerde Vlaming misschien. Maar daar gaat het niet om. Je antwoordt naast de kwestie.

Als godsdienst niets met de misdaad te maken heeft is het irrelevant om te verwijzen naar de geloofsovertuiging van de dader.
Oud 31 maart 2007, 17:16   #7
Vorenus
Banneling

Vorenus's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik ook niet, behalve een bekeerde Vlaming misschien. Maar daar gaat het niet om. Je antwoordt naast de kwestie.

Als godsdienst niets met de misdaad te maken heeft is het irrelevant om te verwijzen naar de geloofsovertuiging van de dader.
En bij islamitische terroristen is juist de islam wel een bron.
Vorenus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 maart 2007, 17:21   #8
Rudy
Secretaris-Generaal VN

Rudy's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hellfigger Bekijk bericht
En bij islamitische terroristen is juist de islam wel een bron.
De islamistische terroristen beste Hellfinger. Let op de nuance.

Ik ben wel christelijk opgevoed maar voel mij ook niet verbonden met de "neocons" die in naam God een kruistocht beginnen tegen Irak.
Oud 31 maart 2007, 17:25   #9
Vorenus
Banneling

Standaard

Citaat:
De islamistische terroristen beste Hellfinger. Let op de nuance.

Ik ben wel christelijk opgevoed maar voel mij ook niet verbonden met de "neocons" die in naam God een kruistocht beginnen tegen Irak.

Toch zonder S, peis ik.
Oud 31 maart 2007, 17:45   #10
Rudy
Secretaris-Generaal VN

Rudy's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hellfigger Bekijk bericht
Toch zonder S, peis ik.
Neen Hellfinger. Raadpleeg een woordenboek en lees het verschil tussen een “islamiet” en een “islamist”
Oud 31 maart 2007, 17:47   #11
Vorenus
Banneling

Standaard

Citaat:
Neen Hellfinger. Raadpleeg een woordenboek en lees het verschil tussen een “islamiet” en een “islamist”

Voor mij blijft het Islam-Islamiet-Islamitische. Ik ga geen 1000 en 1 woorden gebruiken om 1 geloof aan te duiden.
Oud 31 maart 2007, 17:51   #12
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
allez wat staat er dan?

Dat een islamiet de koran volgt en dat een islamist de koran ook volgt?

Oud 31 maart 2007, 17:59   #13
Rudy
Secretaris-Generaal VN

Rudy's schermafbeelding

Standaard

Islamist: fanatieke moslim, die een theocratie op islamitische grondslag nastreeft

Islamiet: moslim
Oud 31 maart 2007, 19:27   #14
Edina

Edina's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Islamist: fanatieke moslim, die een theocratie op islamitische grondslag nastreeft

Parels voor de zwijnen.
Edina is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 maart 2007, 22:14   #15
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

maw een islamiet is volgens U een moslim die de koran niet volgt? Soort van niet-praktizerende katholiek of zo?

Oud 31 maart 2007, 22:37   #16
Diego Raga

Diego Raga's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Nuance: het theocratische doel van de islamist is correct.
De islamiet zal hem hier echter niet van tegenhouden.
Daarvoor staat beider einddoel garant.
Diego Raga is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 maart 2007, 23:06   #17
Flippend Rund
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Als hier echt eens iets ontploft, dan zal ik mij zorgen maken over islamitische terreur.
Flippend Rund is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 april 2007, 07:33   #18
sodoirt
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Edina Bekijk bericht
Parels voor de zwijnen.
Met zo'n uitdrukking in relatie tot de islam zullen je moslimvriendjes je tot in de eeuwigheid dankbaar zijn
sodoirt is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 april 2007, 07:58   #19
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door sodoirt Bekijk bericht
Met zo'n uitdrukking in relatie tot de islam zullen je moslimvriendjes je tot in de eeuwigheid dankbaar zijn
Edina koos hem dan ook uit om haar perfecte dhimmitude te bewijzen.
Merk ook op dat ze Diego's statement niet kan weerleggen.
Tja, die grote zwijgende en dus instemmende meerderheid ...
Online is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 april 2007, 20:17   #20
Diego Raga

Diego Raga's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Flippend Rund Bekijk bericht
Als hier echt eens iets ontploft, dan zal ik mij zorgen maken over islamitische terreur.
Don't worry, Rund, er zullen hier geen plofgekken hun sick thing doen, zolang bij ons de dictatuur van het regeringsgewijs poco-denken heerst.
Die paarsgetinte Euro-religie, zorgt zo ook wel voor het islamitische paradijs dat Allahaha voor ons allen in petto heeft.

Tegen de tijd dat poco's als jij gaan doorhebben dat ze langs alle kanten duchtig gezjost zijn door hun eigen verkozenen, tegen dan is het niet meer nodig om het destructieve offerwerk van islamitische seekers of paradise te vrezen.
Madrid en Londen !? Pff, hun verdiende hondeloon zeker ?

Hier niet dus, het islamitisch-ideologische einddoel zal tegen dan stilaan vanzelf vorm krijgen en stilaan voldoende numerieke structuur bezitten, om wijk na wijk na wijk uit te breiden.
De exponentiele geboorte- en immigratiecurve en the years to come doen de rest wel, insj allah...

Neen, beste Rund, herkauw rustig verder je paarse pulp en maak je vooral geen zorgen over islamitische plofterreur in ons Belgenlandje, dat zal voor niks nodig zijn.

Daarvoor staat de veelbelovende en multi-gekke machtsspolitiek van uw dierbare verkozenen veel te veel garant.
Gezegend zij u ...
Diego Raga is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:27.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be