![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
Bekijk resultaten enquête: Kent u Mark Peeters? | |||
Ja, en reeds mee gepraat |
![]() ![]() ![]() |
7 | 20,59% |
Ja, al eens gezien maar niet mee gepraat |
![]() ![]() ![]() |
9 | 26,47% |
Ja, maar nooit gezien |
![]() ![]() ![]() |
6 | 17,65% |
Nee |
![]() ![]() ![]() |
12 | 35,29% |
Aantal stemmers: 34. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Onlangs heb ik hem ter sprake gebracht in een discussie:
![]() Mensen die nu nog studeren of tot voor kort nog studeerden zullen hem ongetwijfeld al ontmoet hebben : hij schuimt universiteiten en hogescholen af met borden en warrig geschreven pamfletten om mensen te overtuigen dat elke vorm van ruimtevaart en zelfs supersonisch transport (in de atmosfeer) onmogelijk is. Hij gebruikt een valse naam omdat hij ervan overtuigd is dat er tegen hem een complot bestaat, en dat een naaste al vermoord is omdat hij uit de biecht klapte. Echt alles dat hij beweert of zegt opnoemen gaat te ver, maar enkele selecties : http://markpeeters.skynetblogs.be/archive-month/2007-03 Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Mark_Peeters
![]() ![]() Laatst gewijzigd door evilbu : 31 maart 2007 om 14:26. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Staatssecretaris
|
![]() Ik heb hem ook al op de Meir gezien.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Die kerel is regelmatig in onze aula gepasseerd (hem hem al zo'n vijf keer gezien en ik kom hem redelijk vaak tegen op de Meir).
Compleet geschift...
![]() |
#5 |
Banneling
|
![]() er was toen ik op ufsia zat ook zo'n kerel die constant beweerde dat hij een perpetuum mobile apparaat had ontwikkeld. die heeft mij nog een rol plannen in m'n handen gestopt met z'n apparaat op en hoe het werkte.
bestaat die vent nog of zit hij inmiddels in een inrichting? Laatst gewijzigd door Mitgard : 31 maart 2007 om 15:21. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
|
![]() Citaat:
Wel ken ik een dame die in Gent met een hele hoop zakken rondloopt en oergelovig is, en op een moment dat een heel auditorium studenten op het punt staat zijn uitslagen te horen, komt zij hysterisch binnen met pamfletten en wijzende vingers om zich kapot te klagen over de jeugd die niet meer trouwt, geen waarden kent en het feit dat de universiteiten echt belangrijke zaken zoals "de ware liefde" niet meer aanleren. Nadien scheurt ze weg in een auto vol met zakken en met open ramen waaruit operamuziek weerklinkt. ![]()
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Op de Meir staat soms ook een dame te prediken in naam van Jezus... "Jezus is uw vriend", "Jezus wil u helpen".
Ik weet dat die vrouw mij ooit eens "vervloekt" heeft omdat ik haar vroeg even uit de weg te gaan. Ze zei toen tegen me: "donder en bliksem zullen neerdalen op jou, addergebroed". ![]() Ik wacht nog altijd, eigenlijk.
![]() |
#8 |
Banneling
|
![]() die vent met z'n perpetuum mobile was wessel di wesseli.
dat weet ik nu pas, dankzij internet. groot kunstenaar artiest blijkbaar. vandaar dat ie vaak in de jezuiet rondhing. Laatst gewijzigd door Mitgard : 31 maart 2007 om 15:29. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
|
![]() Citaat:
Ik ken een student die ook eens mijn geval haar klapje zag doen, en ze zeiden "wie is dat nu?" en ze hoorden heel stil "mijn grootmoeder" achter zich, waarna ze een beschaamde studente achter zich zagen wegspurten. Wie zal het zeggen? ![]() ![]() ![]()
![]() |
![]() |
#10 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ze heeft halflang grijs haar.
Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#11 | |
|
![]() Met veel zakken bij zich?
Het grappige was wel dat wanneer de profs binnenkwamen om de uitslagen te zeggen, dat ze (in de microfoon ) zeiden : "blijkbaar nog altijd niet afgeleerd..." Die Mark Peeters is geobsedeerd met getalsymboliek en woordspelletjes, een van zijn favoriete is : Citaat:
Een journalist zei hem ooit eens : "heeft u er ooit al aan gedacht dat Jezus is geboren in Nazareth......of dus Nasa redt??" Waarop hij zei : "dat is fantastisch!!!....wacht eens, lach jij met mij nu ?" ![]()
![]() ![]() Laatst gewijzigd door evilbu : 31 maart 2007 om 15:34. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hij heeft ooit eens tegen mij gezegd dat vrouwen die de pil nemen verwerpelijke vrouwen zijn die het eigenlijk niet waard zijn om in deze maatschappij gerespecteerd te worden. Ik weet nog dat ik toen niets zei, maar mijn blik sprak boekdelen.
![]()
http://kim-roovers.skynetblogs.be/ Laatst gewijzigd door Kim : 31 maart 2007 om 15:36. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zo'n twee grote zakken denk ik, en ze is bijna altijd in het beige gekleed.
![]() |
#14 |
Banneling
|
![]() Ach ja, tis nen plezante zot.
Beetje aandachtshoer denk ik... |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | ||
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#16 |
Banneling
|
![]() dat zijn gewoon het slag mensen als Jezus en Mohammed, misschien met wat minder IQ
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Al eens mee gepraat toen ik hem twee jaar geleden in Leuven tegenkwam, ja. Is wel eens grappig om zelfs als je heel wat gedronken hebt nog altijd zinniger te zijn dan hem.
![]() Ik vraag het me echt af: dat die mens dat allemaal gelooft oké, dat is één ding, maar waarom moet hij dat toch aan iedereen gaan verkondigen?? |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
|
![]() kheb em al es int centrum gezien, en aan nen alma ook.
wel grappig ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Banneling
|
![]() Ken dat soort mensen ja, in Amsterdam kom je er zo vol tegen die bv denken dat hun hoofd één groot lucifer is. Zulke soort mensen hebben gewoon een bad trip gehad op LSD of paddestoelen vroeger en zijn daarin blijven steken. Voor de buitenwereld is het wel lastig maar ze voelen zich wel gelukkig overigens in hun hoofd. In de volksmond noemt men dat wel eens "ne simpele van geest"
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
|
![]() http://nl.wikipedia.org/wiki/Mark_Peeters
Citaat:
![]()
![]() |