![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
nl.politiek Via dit forum kun je alle berichten lezen die worden gepost op de nieuwsgroep nl.politiek. Je kunt hier ook reageren op deze berichten, reacties worden dan ook in deze nieuwsgroep gepost. Vergeet niet om dit te lezen. |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
|
![]() Tarac wrote:
> Het lijkt erop dat deze nieuwsgroep aan zijn eigen > succes ten onder gaat. > > Gemiddeld 500 postings per 24 uur! > een normaal mens heeft geen tijd om dat te lezen, > en zeker niet om te reageren. > > Hoe denkt u hierover? U hebt gelijk. Mark |
![]() |
#2 |
|
![]() "Tarac" <T@rac> schreef in bericht news:[email protected]... > Het lijkt erop dat deze nieuwsgroep aan zijn eigen > succes ten onder gaat. > > Gemiddeld 500 postings per 24 uur! > een normaal mens heeft geen tijd om dat te lezen, > en zeker niet om te reageren. > > Hoe denkt u hierover? > > Tarac O, ga ik te snel? Sorry. Tip: Lees alleen dat wat je interessant vindt. Dan kan het zomaar gebeuren dat je binnen een minuutje klaar bent. |
![]() |
#3 |
|
![]() Het lijkt erop dat deze nieuwsgroep aan zijn eigen
succes ten onder gaat. Gemiddeld 500 postings per 24 uur! een normaal mens heeft geen tijd om dat te lezen, en zeker niet om te reageren. Hoe denkt u hierover? Tarac -- Posted by news://news.nb.nu (http://www.nb.nu) |
![]() |
#4 |
|
![]() Tarac wrote:
> Het lijkt erop dat deze nieuwsgroep aan zijn eigen > succes ten onder gaat. > > Gemiddeld 500 postings per 24 uur! > een normaal mens heeft geen tijd om dat te lezen, > en zeker niet om te reageren. > > Hoe denkt u hierover? > > Tarac > > Sorry... geen tijd. JayJBee "Ik heb nog wat posts te lezen." |
![]() |
#5 |
|
![]() "Tarac" <T@rac> wrote in news:[email protected]:
> Het lijkt erop dat deze nieuwsgroep aan zijn eigen > succes ten onder gaat. > > Gemiddeld 500 postings per 24 uur! > een normaal mens heeft geen tijd om dat te lezen, > en zeker niet om te reageren. > > Hoe denkt u hierover? > > Tarac > > Normale mensen begeven zich gansch niet op nl.politiek. -- Bye, Willem-Jan Markerink The desire to understand is sometimes far less intelligent than the inability to understand <[email protected]> [note: 'a-one' & 'en-el'!] |
![]() |
#6 |
|
![]() "Willem-Jan Markerink" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]. .. > "Tarac" <T@rac> wrote in news:[email protected]: > >> Het lijkt erop dat deze nieuwsgroep aan zijn eigen >> succes ten onder gaat. >> >> Gemiddeld 500 postings per 24 uur! >> een normaal mens heeft geen tijd om dat te lezen, >> en zeker niet om te reageren. >> >> Hoe denkt u hierover? >> >> Tarac >> >> > > Normale mensen begeven zich gansch niet op nl.politiek. > Betrapt! |
![]() |
#7 |
|
![]() Tarac wrote:
> Het lijkt erop dat deze nieuwsgroep aan zijn eigen > succes ten onder gaat. > > Gemiddeld 500 postings per 24 uur! > een normaal mens heeft geen tijd om dat te lezen, > en zeker niet om te reageren. > > Hoe denkt u hierover? > > Tarac Ik denk dat ik misschien 100 berichtjes overhoud nadat mijn killfilter er overheen is geweest.. |
![]() |
#8 |
|
![]() On 4 apr, 01:09, "Tarac" <T@rac> wrote:
> Het lijkt erop dat deze nieuwsgroep aan zijn eigen > succes ten onder gaat. > > Gemiddeld 500 postings per 24 uur! > een normaal mens heeft geen tijd om dat te lezen, > en zeker niet om te reageren. > > Hoe denkt u hierover? Niet. Niet nadenken, wel posten - dat is nl.politiek. Scheelt wel tijd. |
![]() |
#9 |
|
![]() Jeroen ter Hofstede schreef:
> On 4 apr, 01:09, "Tarac" <T@rac> wrote: > > Het lijkt erop dat deze nieuwsgroep aan zijn eigen > > succes ten onder gaat. > > > > Gemiddeld 500 postings per 24 uur! > > een normaal mens heeft geen tijd om dat te lezen, > > en zeker niet om te reageren. > > > > Hoe denkt u hierover? > > Niet. Niet nadenken, wel posten - dat is nl.politiek. Wist jij dat Geert Wilders en Adolf Hietler evenveel letters in hun resp. voor- en achternamen hebben, en dat deze ook numerologisch gesproken identiek zijn, borduurwondertje? > > Scheelt wel tijd. |
![]() |
#10 |
|
![]() Tarac wrote:
> Het lijkt erop dat deze nieuwsgroep aan zijn eigen > succes ten onder gaat. > > Gemiddeld 500 postings per 24 uur! > een normaal mens heeft geen tijd om dat te lezen, > en zeker niet om te reageren. > > Hoe denkt u hierover? > > Tarac > > ik filter daarom alleen maar op nuttige postings van orac euker voorn sjoerd bakker en een paar van die geyle linkse neuqwijven |
![]() |
#11 |
|
![]() On Wed, 4 Apr 2007 01:09:28 +0200, "Tarac" <T@rac> wrote:
>Het lijkt erop dat deze nieuwsgroep aan zijn eigen >succes ten onder gaat. > >Gemiddeld 500 postings per 24 uur! >een normaal mens heeft geen tijd om dat te lezen, >en zeker niet om te reageren. > >Hoe denkt u hierover? > Skippen wat je skippen kunt, zoeken naar onderwerpen die je leuk vind of meer van wilt weten. Veel aanbod, veel keuze. Als je daar geen moeite mee hebt is zo een groep juist leuker dan een groep waar men 2 of 3 berichten per dag uitkauwd m.i.. |
![]() |
#12 |
|
![]() "Tarac" <T@rac> writes:
> Het lijkt erop dat deze nieuwsgroep aan zijn eigen > succes ten onder gaat. > > Gemiddeld 500 postings per 24 uur! > een normaal mens heeft geen tijd om dat te lezen, > en zeker niet om te reageren. > > Hoe denkt u hierover? > "Here's a dime, kid. Go buy yourself a real operating system." -- Scott Adams Met andere woorden, jouw stelling gaat alleen op als je Microsoft meuk gebruikt. Ga om te beginnen maar eens op zoek naar een goede nieuwslezer, die fatsoenlijk kan scoren, in plaats van die OE-troep met zijn beperkte filters en virusgevoeligheid. Mart -- Leon de Winter is consequent politiek-correct. Nu de politiek- correctheid een draai van 180 graden heeft gemaakt is Leon consequent meegedraaid. --- Niek Holtzappel in nl.politiek |
![]() |
#13 |
|
![]() On Wed, 04 Apr 2007 11:19:09 +0200, Mart van de Wege
<[email protected]> wrote: >"Tarac" <T@rac> writes: > >> Het lijkt erop dat deze nieuwsgroep aan zijn eigen >> succes ten onder gaat. >> >> Gemiddeld 500 postings per 24 uur! >> een normaal mens heeft geen tijd om dat te lezen, >> en zeker niet om te reageren. >> >> Hoe denkt u hierover? >> >"Here's a dime, kid. Go buy yourself a real operating system." > -- Scott Adams > >Met andere woorden, jouw stelling gaat alleen op als je Microsoft meuk >gebruikt. Ga om te beginnen maar eens op zoek naar een goede >nieuwslezer, die fatsoenlijk kan scoren, in plaats van die OE-troep >met zijn beperkte filters en virusgevoeligheid. > >Mart Wat heeft dat er nu weer mee te maken? Gr, Arne Vogel. |
![]() |
#14 |
|
![]() Bird <[email protected]> writes:
> On Wed, 04 Apr 2007 11:19:09 +0200, Mart van de Wege > <[email protected]> wrote: > >>"Tarac" <T@rac> writes: >> >>> Het lijkt erop dat deze nieuwsgroep aan zijn eigen >>> succes ten onder gaat. >>> >>> Gemiddeld 500 postings per 24 uur! >>> een normaal mens heeft geen tijd om dat te lezen, >>> en zeker niet om te reageren. >>> >>> Hoe denkt u hierover? >>> >>"Here's a dime, kid. Go buy yourself a real operating system." >> -- Scott Adams >> >>Met andere woorden, jouw stelling gaat alleen op als je Microsoft meuk >>gebruikt. Ga om te beginnen maar eens op zoek naar een goede >>nieuwslezer, die fatsoenlijk kan scoren, in plaats van die OE-troep >>met zijn beperkte filters en virusgevoeligheid. >> >>Mart > > Wat heeft dat er nu weer mee te maken? > Omdat, als je een fatsoenlijk scorefile mechanisme in je lezer hebt zitten, je de trollen makkelijk met reacties en al op gelezen kunt zetten. Dat betekent dat je meteen de helft to driekwart van de groep gelezen hebt staan. Outlook Express kan dat niet, dus geen wonder dat je dan het gevoel krijgt dat je het volume niet aankunt. Bovendien is OE om andere redenen een ongeschikte nieuwslezer en mailclient. Wie met OE het net opgaat is stom bezig. En wie na alle nieuwsberichten over de veiligheidslekken in Microsofts Internet client software dit niet weet, is functioneel een analfabeet. Elitair, moi? You bet! Mart -- Leon de Winter is consequent politiek-correct. Nu de politiek- correctheid een draai van 180 graden heeft gemaakt is Leon consequent meegedraaid. --- Niek Holtzappel in nl.politiek |
![]() |
#15 |
|
![]() "Tarac" <T@rac> schreef in bericht news:[email protected]... > Het lijkt erop dat deze nieuwsgroep aan zijn eigen > succes ten onder gaat. > > Gemiddeld 500 postings per 24 uur! > een normaal mens heeft geen tijd om dat te lezen, > en zeker niet om te reageren. > > Hoe denkt u hierover? > > Tarac > onjuist. Maak een selectie uit de draden. lees daarna alleen reacties op eigen inzendingen. valt best mee. vrgr David |
![]() |
#16 |
|
![]() "Eva" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]... > Tarac wrote: >> Het lijkt erop dat deze nieuwsgroep aan zijn eigen >> succes ten onder gaat. >> >> Gemiddeld 500 postings per 24 uur! >> een normaal mens heeft geen tijd om dat te lezen, >> en zeker niet om te reageren. >> >> Hoe denkt u hierover? >> >> Tarac > > Ik denk dat ik misschien 100 berichtjes overhoud nadat mijn killfilter er > overheen is geweest.. > > ja ik heb er een stuk of 6 in de killfile staan. vrgr David |
![]() |
#17 |
|
![]() "Mart van de Wege" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]... > Bird <[email protected]> writes: > >> On Wed, 04 Apr 2007 11:19:09 +0200, Mart van de Wege >> <[email protected]> wrote: >> >>>"Tarac" <T@rac> writes: >>> >>>> Het lijkt erop dat deze nieuwsgroep aan zijn eigen >>>> succes ten onder gaat. >>>> >>>> Gemiddeld 500 postings per 24 uur! >>>> een normaal mens heeft geen tijd om dat te lezen, >>>> en zeker niet om te reageren. >>>> >>>> Hoe denkt u hierover? >>>> >>>"Here's a dime, kid. Go buy yourself a real operating system." >>> -- Scott Adams >>> >>>Met andere woorden, jouw stelling gaat alleen op als je Microsoft meuk >>>gebruikt. Ga om te beginnen maar eens op zoek naar een goede >>>nieuwslezer, die fatsoenlijk kan scoren, in plaats van die OE-troep >>>met zijn beperkte filters en virusgevoeligheid. >>> >>>Mart >> >> Wat heeft dat er nu weer mee te maken? >> > Omdat, als je een fatsoenlijk scorefile mechanisme in je lezer hebt > zitten, je de trollen makkelijk met reacties en al op gelezen kunt > zetten. > > Dat betekent dat je meteen de helft to driekwart van de groep gelezen > hebt staan. > > Outlook Express kan dat niet, dus geen wonder dat je dan het gevoel > krijgt dat je het volume niet aankunt. > > Bovendien is OE om andere redenen een ongeschikte nieuwslezer en > mailclient. Wie met OE het net opgaat is stom bezig. En wie na alle > nieuwsberichten over de veiligheidslekken in Microsofts Internet > client software dit niet weet, is functioneel een analfabeet. > > Elitair, moi? You bet! > en Ontzettende Nerd natuurlijk |
![]() |
#18 |
|
![]() "Mart van de Wege" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]... > "Tarac" <T@rac> writes: > >> Het lijkt erop dat deze nieuwsgroep aan zijn eigen >> succes ten onder gaat. >> >> Gemiddeld 500 postings per 24 uur! >> een normaal mens heeft geen tijd om dat te lezen, >> en zeker niet om te reageren. >> >> Hoe denkt u hierover? >> > "Here's a dime, kid. Go buy yourself a real operating system." > -- Scott Adams > > Met andere woorden, jouw stelling gaat alleen op als je Microsoft meuk > gebruikt. Ga om te beginnen maar eens op zoek naar een goede > nieuwslezer, Welke raad je me aan? |
![]() |
#19 |
|
![]() On Wed, 04 Apr 2007 11:36:17 +0200, Mart van de Wege
<[email protected]> wrote: >Omdat, als je een fatsoenlijk scorefile mechanisme in je lezer hebt >zitten, je de trollen makkelijk met reacties en al op gelezen kunt >zetten. Elke newslezer kan filteren, de ene iets beter dan de ander maar de mens is altijd nog de beste en meest efficiënte filteraar. Hij bepaalt nu eenmaal wat hij wel of niet leest, niet een PC-programma. >Dat betekent dat je meteen de helft to driekwart van de groep gelezen >hebt staan. Dat zou kunnen, ja. Bij mij staat alles gelezen nadat ik er doorheen gebladerd heb. Voor dat bladeren heb ik geen filters nodig. Als jij een papieren krant in je handen neemt, vraag je dan ook eerst aan een ander of hij de oninteressante artikelen er uit wil scheuren? >Outlook Express kan dat niet, dus geen wonder dat je dan het gevoel >krijgt dat je het volume niet aankunt. OE kan ook filteren. Om het volume aan te kunnen heb je geen filters nodig. >Bovendien is OE om andere redenen een ongeschikte nieuwslezer en >mailclient. Wie met OE het net opgaat is stom bezig. En wie na alle >nieuwsberichten over de veiligheidslekken in Microsofts Internet >client software dit niet weet, is functioneel een analfabeet. misschien zijn mensen die zich bijvoorbeeld door een virus laten infecteren stom bezig. maar degenen die wel met OE om kunnen gaan kan je niet stom noemen. Deze discussie hoort hier inmiddels niet meer thuis, hoewel je met je platte ongenuanceerde generalisaties hier prima thuis hoort. >Elitair, moi? You bet! > >Mart Ik kan me niet herinneren dat ik over elitair begon. Maar goed, je zal je wel geroepen voelen om dat even ter sprake te brengen. >> f'up to nl.internet.usenet << Gr, Arne Vogel. |
![]() |
#20 |
|
![]() "el misti©" <[email protected]> writes:
> "Mart van de Wege" <[email protected]> schreef in bericht > news:[email protected]... >> "Tarac" <T@rac> writes: >> >>> Het lijkt erop dat deze nieuwsgroep aan zijn eigen >>> succes ten onder gaat. >>> >>> Gemiddeld 500 postings per 24 uur! >>> een normaal mens heeft geen tijd om dat te lezen, >>> en zeker niet om te reageren. >>> >>> Hoe denkt u hierover? >>> >> "Here's a dime, kid. Go buy yourself a real operating system." >> -- Scott Adams >> >> Met andere woorden, jouw stelling gaat alleen op als je Microsoft meuk >> gebruikt. Ga om te beginnen maar eens op zoek naar een goede >> nieuwslezer, > > Welke raad je me aan? > De meeste Windows gebruikers die ik ken gebruiken Forte (Free) Agent. Microplanet Gravity heeft ook geen echt slechte naam (schijnt wat rare dingen te doen met codering voor vreemde talen, meer niet). Als je niet bang bent van wat arcane configuratiefiles in LISP, wat ik gebruik is ook beschikbaar op Windows (Gnus als onderdeel van de Emacs text editor). Scorefile support op Gnus is echt heel goed, als je eenmaal doorhebt hoe het werkt. Mart -- Leon de Winter is consequent politiek-correct. Nu de politiek- correctheid een draai van 180 graden heeft gemaakt is Leon consequent meegedraaid. --- Niek Holtzappel in nl.politiek |