Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 4 april 2007, 23:33   #1
Sinistra
Banneling

Sinistra's schermafbeelding

Standaard Palestijns krapuul weer op ze,n best

Bron: http://www.bndestem.nl/

Zelfmoordenaars marcheren door Jenin

Woensdag 4 april 2007 - JENIN – Leden van de Palestijnse Al Aqsa Martelarenbrigade marcheren uitgedost met zelfmoord-explosieven door Jenin, een vluchtelingenkamp op de Westoever, dat vier jaar geleden door de Israëli’s verwoest werd.

Hierbij is weeral eens duidelijk gemaakt welke toekomstperspectieven de Palestijnen voor ogen hebben. Als het aan mij lag moesten ze die kutmongolen allen richting Jordanië schoppen. Met dat tuig valt nu eenmaal niet te praten.

Laatst gewijzigd door Sinistra : 4 april 2007 om 23:35.
Sinistra is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 april 2007, 00:16   #2
Akufen
Staatssecretaris

Standaard

Zei de man met de "Israël avatar".

Toch wel sterk dat ze hun eigen leven geven voor wat ze duidelijk een belangrijke zaak in hun leven vinden. Iets wat in westerse oorlogsvoering niet dikwijls tegenkomt en hoe langer hoe minder. En het argument dat zij alleen maar degene zijn die vrouwen en kinderen vermoorden is ook allang uitgemolken en onwaar bevonden.

Dusja, voor mij zijn deze mensen dezelfde als militairen uit Israël.
Akufen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 april 2007, 02:07   #3
Sinistra
Banneling

Sinistra's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Akufen Bekijk bericht

Toch wel sterk dat ze hun eigen leven geven voor wat ze duidelijk een belangrijke zaak in hun leven vinden. Iets wat in westerse oorlogsvoering niet dikwijls tegenkomt en hoe langer hoe minder. En het argument dat zij alleen maar degene zijn die vrouwen en kinderen vermoorden is ook allang uitgemolken en onwaar bevonden.

Die lui worden zo gehersenspoeld met haat en onverdraagzaamheid dat ze een stijve krijgen bij elke dode Jood. Met zulke lui hoeft een beschaafd land als Israël dan ook niet te praten Opzouten met die kutpalestijnen!!!!

Laatst gewijzigd door Sinistra : 5 april 2007 om 02:07.
Sinistra is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 april 2007, 02:24   #4
Zonlicht
Lokaal Raadslid

Zonlicht's schermafbeelding

Standaard

Hetzelfde geldt voor veel Israelische soldaten. En daarbij, de Palestijnen waren er eerst. Hadden de joden maar ni moeten weggaan, 1500 jaar geleden.
De Palestijnen worden ook constant gepest met roadblocks, sabotage van hun waterleidingen, vernieling van boomgaarden enzovoort.
Allemaal 1 pot nat.
Met een serieus vredesakkoord en het afschaffen van de kolonies op Palestijns gebied, komt er ooit misschien vrede. Maar je kan moeilijk partij kiezen, aangezien beide kanten misdaden begaan.
Zonlicht is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 april 2007, 07:13   #5
illwill
Secretaris-Generaal VN

illwill's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Westerse militairen doen het ook met risico voor eigen leven é, verschil is dat zij niet zo dom zijn om er zeker van te zijn dat ze dood zijn na hun optreden. Zo kunnen ze meer schade berokkenen aan hun tegenstander en nog navertellen. De westerse militairen hebben nu eenmaal niet een EQ van -1.
illwill is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 april 2007, 09:32   #6
Dixie
Secretaris-Generaal VN

Dixie's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
En daarbij, de Palestijnen waren er eerst. Hadden de joden maar ni moeten weggaan, 1500 jaar geleden.
je spreekt jezelf hier wel goed tegen nietwaar?
Dixie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 april 2007, 10:06   #7
illwill
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dixie Bekijk bericht
je spreekt jezelf hier wel goed tegen nietwaar?

Idd, had ik nog niet opgemerkt.
Oud 5 april 2007, 11:04   #8
Public energy
Provinciaal Statenlid

Public energy's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door illwill Bekijk bericht

Westerse militairen doen het ook met risico voor eigen leven é, verschil is dat zij niet zo dom zijn om er zeker van te zijn dat ze dood zijn na hun optreden. Zo kunnen ze meer schade berokkenen aan hun tegenstander en nog navertellen. De westerse militairen hebben nu eenmaal niet een EQ van -1.
Er bestaat dan ook geen enkele band tussen de taak die een westerse militair uitvoert en de situatie in zijn thuisland. Ik denk dat weinig van de Amerikaanse soldaten die momenteel Irak bezet houden ervan overtuigd zijn dat ze door hun daden de veiligheid of de toekomst van het thuisland garanderen (hoewel dit door de demagogie van Bush aanvankelijk wel zo was). De enige manier waarop de oorlog invloed zal hebben op het leven van hen en hun naasten is door de soldij die hen na hun tour of duty een beter leven garandeerd.
En je kan er van vinden wat je wil, maar zo’n zelfmoordenaar is niet voor niets bereid alles in dit leven op te geven door zich op te blazen, hij doet dit in de overtuiging dat zij die achterblijven er uiteindelijk van zullen profiteren.
Dit gezegd zijnde, wil ik wel beklemtonen dat ik dergelijk verheerlijken van geweld vrij degoutant en zeker contra-productief vind, maar dit is nu eenmaal waar de neerwaardse spiraal van geweld (langs weerszijden) ons gebracht heeft.
Oud 5 april 2007, 11:33   #9
illwill
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Er bestaat dan ook geen enkele band tussen de taak die een westerse militair uitvoert en de situatie in zijn thuisland.
Maar goed.

Citaat:
Ik denk dat weinig van de Amerikaanse soldaten die momenteel Irak bezet houden ervan overtuigd zijn dat ze door hun daden de veiligheid of de toekomst van het thuisland garanderen (hoewel dit door de demagogie van Bush aanvankelijk wel zo was). De enige manier waarop de oorlog invloed zal hebben op het leven van hen en hun naasten is door de soldij die hen na hun tour of duty een beter leven garandeerd.
Amerika bezet Irak niet, het zijn de terroristen die irak gijzelen.
Je hebt onnoemelijk veel redenen waarom westerse mensen militair willen worden, wie zijn wij om hun motieven af te breken, dit is hun keuze, het moest er nog bijkomen dat na hun tour of duty hun leven er niet beter op zou worden.

Citaat:
En je kan er van vinden wat je wil, maar zo’n zelfmoordenaar is niet voor niets bereid alles in dit leven op te geven door zich op te blazen, hij doet dit in de overtuiging dat zij die achterblijven er uiteindelijk van zullen profiteren.
Vandaar dat ik het zeg. Een zelfmoordenaar mag overtuigd zijn wat hij wil, zijn daden geven GEEN garantie dat na zijn dood zijn doel zal bereikt worden. Indien dit wel zo zou zijn zouden er al lang geen zelfmoordterroristen meer zijn é, ze willen nm allemaal dood aan de duivels en deze zijn er nog steeds. Daarom zijn ze niet zo snugger, indien ze zichzelf meerdere kansen zouden geven kunnen ze tenminste afwachten wat ze bereikt hebben met een bom en indien hun doel niet is gehaald...het opnieuw proberen.
Maar ik zal hen dit nooit proberen duidelijk te maken hoor, begrijp me niet verkeerd, als we ze toch niet kunnen tegenhouden dan liever de kans dat ze enkel zichzelf opblazen en ze voor niets tot kebab zijn herleid. Liever dat dan gewoon bommenleggers die bv al 200 aanslagen op hun CV hebben staan.

Citaat:
Dit gezegd zijnde, wil ik wel beklemtonen dat ik dergelijk verheerlijken van geweld vrij degoutant en zeker contra-productief vind, maar dit is nu eenmaal waar de neerwaardse spiraal van geweld (langs weerszijden) ons gebracht heeft.
Idd
Oud 5 april 2007, 11:54   #10
Raf
Secretaris-Generaal VN

Raf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sinistra Bekijk bericht
Blah blah blah... een beschaafd land als Israël ... blah blah

Grapjas!
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme"
Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging."

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 Bekijk bericht
Als daar ne knappe gast zit mss,lieft met een strak kontje ......
De langverwachte outing van duveltje382
Raf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 april 2007, 12:38   #11
Praetorian
Perm. Vertegenwoordiger VN

Praetorian's schermafbeelding

Locatie: Anti-liberalenstaat Ideologie: marxisme,Bolshevik-Leninism, Gramsci, Althusser, Badiou, Zizek, Sorel
Stuur een bericht via MSN naar Praetorian
Standaard

Oud 5 april 2007, 12:40   #12
RingbaardFlamingant
Vreemdeling

RingbaardFlamingant's schermafbeelding

Standaard

Der zijn voor ons Vlaan'dren land geen belangen in Israël/Palestina, dus mogen de Vlamingen zich daar ook niet mee bezig houden.
Houd uzelf liever bezig met onze eigenste problemen.
Oud 5 april 2007, 12:41   #13
Praetorian

Praetorian's schermafbeelding

Locatie: Anti-liberalenstaat Ideologie: marxisme,Bolshevik-Leninism, Gramsci, Althusser, Badiou, Zizek, Sorel
Stuur een bericht via MSN naar Praetorian
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door RingbaardFlamingant Bekijk bericht
Der zijn voor ons Vlaan'dren land geen belangen in Israël/Palestina, dus mogen de Vlamingen zich daar ook niet mee bezig houden.
Houd uzelf liever bezig met onze eigenste problemen.
Oud 5 april 2007, 12:50   #14
john bell hood
Banneling

john bell hood's schermafbeelding

Standaard

Een prachtig doelwit voor clustermunitie.Israël zou dergelijke parades moeten gebruiken om per verrassing de terroristen massale verliezen toe te brengen.
john bell hood is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 april 2007, 12:54   #15
john bell hood
Banneling

Standaard

Citaat:

Zot.Voor iemand die bewust burgers doodt omdat hij of zij (ten onrechte)denkt hierdoor naar het paradijs te gaan kan men GEEN respekt hebben.Wie wil er niet naar het paradijs?Interessante uitlating in ieder geval.Zal nog tegen u gebruikt worden.
Oud 5 april 2007, 12:55   #16
john bell hood
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door illwill Bekijk bericht

Met -1 zijt ge nog vriendelijk.
Oud 5 april 2007, 12:56   #17
john bell hood
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Public energy Bekijk bericht
Er bestaat dan ook geen enkele band tussen de taak die een westerse militair uitvoert en de situatie in zijn thuisland. Ik denk dat weinig van de Amerikaanse soldaten die momenteel Irak bezet houden ervan overtuigd zijn dat ze door hun daden de veiligheid of de toekomst van het thuisland garanderen (hoewel dit door de demagogie van Bush aanvankelijk wel zo was). De enige manier waarop de oorlog invloed zal hebben op het leven van hen en hun naasten is door de soldij die hen na hun tour of duty een beter leven garandeerd.
De zotte zelfmoordenaar denkt naar het paradijs te gaan.In feite offert hij zijn enig leven voor NIETS .
Oud 5 april 2007, 12:58   #18
john bell hood
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Praetorian Bekijk bericht

Anbidders van de zogenaamde palestijnen zijn totaal kierewiet.
Oud 5 april 2007, 13:06   #19
illwill
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Praetorian Bekijk bericht

Mooie posters maar burgers opblazen is nu eenmaal niet het bevechten van imperialisme. Dat blijft terrorisme.
Oud 5 april 2007, 13:12   #20
nubian

nubian's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sinistra Bekijk bericht
Die lui worden zo gehersenspoeld met haat en onverdraagzaamheid dat ze een stijve krijgen bij elke dode Jood. Met zulke lui hoeft een beschaafd land als Israël dan ook niet te praten Opzouten met die kutpalestijnen!!!!
Naam: 20050818-how-about-a-nice-cup-of-shut-the-fuck-up.jpg
Bekeken: 132
Grootte: 46,6 KB
nubian is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:11.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be