![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Staatssecretaris
|
![]() Volgens de berichtgeving van de VRT (radio1 ) dinsdagmorgen zou het CGKR klacht indienen tegen de familie Pfaff. Reden in de laatste aflevering van de soap rond de bekende familie zou JM Pfaff een trap gegeven hebben aan een zwarte medewerker van het hotel.
Vanaf nu gaat het CGRK klacht indienen voor ieder filmmoord op een anderskleurige? of de onnozelheid ten top . Mijn oordeel onmiddellijk afschaffen die GEDAPO
![]() Laatst gewijzigd door rookie : 3 april 2007 om 07:42. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Minister-President
|
![]() idd ik hoor het net de witte .. wil weer es heilig doen.. wat een loozer !
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() "Vloekt niet, God... pardon, De Witte ziet U!"
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Minister-President
|
![]() Hij zou nu als hij enige ballen aan z'n lijf heeft ook openlijk z'n excuses aanbieden aan JM Pfaff .. afwachten maar
![]()
![]() |
#5 |
Europees Commissaris
|
![]() Geen klacht,ze hebben gewoon een brief gestuurd.Dat is wat ik gehoord heb hé.
![]() |
#6 |
Banneling
|
![]() Dat er een instantie is waar mensen die zich gediscrimineerd weten bij aan kunnen kloppen akkoord, maar dan niet enkel op basis van ras en al zeker niet op de manier waarop deze inquisitie instelling werkt. Men zou bijna gaan terug verlangen naar Paula D'hondt. Wie had ooit gedacht dat het nog erger kon, en dat zo open en bloot. Als het zo verder gaat kan JM Paff binnen tien jaar met een zwarte ster rondlopen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Staatssecretaris
|
![]() hij verklaarde zelf : "het begint altijd met een brief en daarna gaan we verder" einde citaat
![]() |
![]() |
#8 |
Europees Commissaris
|
![]() Niet gehoord, verder zal ook jij moeten afwachten wat er gebeuren zal.
![]() |
#9 |
Banneling
|
![]() Pfaff krijgt kritiek na trap op zwarte tuinman
![]() Het Centrum voor Gelijkheid van Kansen gaat een brief schrijven naar Jean-Marie Pfaff. Aanleiding is de aflevering van de realityreeks De Pfaffs die VTM zondagavond uitzond. Dat schrijft Het Laatste Nieuws. Daarin was te zien hoe Jean-Marie tijdens zijn vakantie in een luxehotel op Barbados een zwarte tuinman vernederde. De ex-doelman gaf de man een schop tegen zijn achterste omdat hij aan het werk was in de voetendouche waar Pfaff zich wilde afspoelen. Met zijn brief wil het Centrum voor Gelijkheid van Kansen Pfaff duidelijk te maken dat zo'n houding niet kan. (belga/dm) De Morgen 3/4/07 Nu nog een briefke schrijven naar alle imams en moskees om duidelijk te maken dat het verkrachten van 'ongelovige honden' ook niet mag. Want sommige moslimouders schijnen halal-verkrachtingen (naar het voorbeeld van de profeet) mee te geven in het religieus onderricht van hun kinderen, getuige de verkrachtingszaak in Middelkerke. En zoals te verwachten bleef het CGKR in die zaak (en bij uitbreiding in alle zaken waar Nieuwe Vlamingen bij betrokken zijn) heel low profile. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Schepen
|
![]() Ongelooflijk belachelijk. Ik kan nu elke dag een mailke schrijven naar da schijt-centrum, ik zie wel elke dag iets op tv (vooral het nieuws) wat echt niet kan!! Het is al langer geweten dat een klacht van een 'oud-vlaming' niet behandeld zal worden.
Wat baat nu werkelijk deze klacht van het centrum? Gaan ze die man in Barbados vergoeden? |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() En ik maar denken dat al die VB'ers opkwamen voor de gewone man... Wanneer die gewone man zijn job doet en door een omhooggevallen arrivé een schop tegen zijn kont krijgt, roept dat bij mij verontwaardiging op, maar ik ben dan ook geen VB'er.
Of het CGKR het geijkte middel is om J.M.P. herop te voeden, is natuurlijk een andere zaak. Edoch: iémand moet het doen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
|
![]() ik sluit me aan bij V-hater, iemand een schop geven doe je niet, maar moet daar nu godbetert het CGKR voor tussenkomen? Het geeft me inderdaad het gevoel van, Big Brother CGKR kijkt over je schouders mee, tot aan het andere eind van de wereld.
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Ongeloofelijk! Aan de galg met jean-marie!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Of het CGKR het geijkte middel is om moslimracaille herop te voeden, is natuurlijk een andere zaak. Edoch: iémand moet het doen |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | ||
|
![]() Voila, en nu eens de versie van Pfaff zelf. Zou het CGKR nu geen onderzoekscommissie naar Barbados moeten sturen?
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() In antwoord op de vraag of het CGKR ging tussenkomen bij de verkrachtingszaak in Middelkerke waar de drie daders zelf netjes hadden verklaard dat ze het niet hadden gedaan indien het slachtoffer een moslima was geweest schrijft het CGKR volgend brief terug
(ik plaats het hier met toestemming van de ontvanger): Citaat:
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door chinaski : 29 september 2011 om 21:02. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Een perfecte illustratie dat het niveau van het CGKR van hetzelfde niveau is als de reality-show waar ze klaarblijkelijk naar kijken om nota-bene iemand op de vingers, sorry voeten, te kunnen tikken....
Die De Witte en zijn centrum zouden beter enige schoppen onder zijn kont krijgen...dat is eigenlijk het enige dat ze verdienen.
![]() |
#20 | |
|
![]() Citaat:
Kinderen worden, als de sterren goed staan, opgevoed door hun ouders. Ouders worden opgevoed door sociale controle (gesteld dat die er is) of door de overheid (een verkeersboete is niets anders dan een vaderlijke straf omdat de betrokkene stout is geweest). Ik heb er derhalve niets op tegen dat er tegen wangedrag wordt opgetreden. Maar ik zal je deels ook tegemoet treden: ik ga er nogal optimistisch van uit dat de sociale controle van een miljoen kijkers moet volstaan en dat het CGKR hier onnodig tussen komt. Let wel: ik ben niet alle dagen even optimistisch. Zo'n miljoen mensen begaat wel vaker stommiteiten. Op het incident in kwestie ga ik verder niet in. Ik ben geen trouwe kijker van de Pfaffs en televisie is een verraderlijk medium. |
|
![]() |
![]() |