![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() " Van varkensvlees word je homo"
Het eten van varkensvlees maakt mensen homoseksueel, beweert de omstreden moslimorganisatie Ahmadiyya. Volgens de organisatie heeft het eten van varkensvlees ook een negatieve uitwerking op de menselijke moraal. Volgens de moslimorganisatie gaan de eigenschappen van het 'schaamteloos dier' immers over op de mens bij het eten van het vlees. De beweringen doen in Duitsland heel wat stof opwaaien, meldt holebi.info. (hln) Benieuwd hoe de holebis nu gaan reageren en het CGKR
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() die varkens hebben het weer gedaan, altijd in de vuiligheid wroeten...
jongens toch, wat moeten we nog binnenkort gaan geloven ?
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() daar gaan mijn korteletjes en brochettes... of ben ik al zwaar immuun, dank zij de anti-biotica ?
![]()
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. Laatst gewijzigd door ancapa : 12 april 2007 om 13:53. |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik eet nooit geen varkensvlees meer,tja nu weet ik waarom al die homo V...... zijn
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Schepen
|
![]() oohh... maar da wist ik al lang.
|
![]() |
![]() |
#6 |
Vreemdeling
|
![]() Nen echten Vlaming eet veel varkensvlees, maar nen nechten Vlaming is tevens allesbehalve homo.
Een goed bewijs dat deze Moslimstelling zever is.
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Banneling
|
![]() bedoel je dat we hier homo van worden?
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
#10 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
![]() |
#11 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() En het weigeren varkensvlees te eten of de lakens delen met iemand van hetzelfde geslacht wordt opgevat als een teken van "volksvijandigheid", neem ik aan?
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
#12 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ja hoor, fanatieke religieuzen in de bocht. Maar natuurlijk wel inspiratie: van struisvogelvlees wordt je een politicus, van rundvlees ga je vuurwerk afsteken...
![]() |
#13 |
Banneling
|
![]() dat mensen die veel varkensvlees eten vaak minder intelligent zijn is algemeen bekend, maar homo? dat denk ik niet.
|
![]() |
![]() |
#14 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Hoe zit het als ge de lakens deelt met varkensvlees? |
|
![]() |
![]() |
#16 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() Er is geen link tussen het eten van vlees en je geaardheid !!
![]() |
#17 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |