![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door Jazeker : 13 april 2007 om 15:38. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Met andere woorden : het verschil tussen de vraagprijs en het bod van de vrouw is 30.000 dollar (22.000 euro). Maar dan moet ze natuurlijk wel een ander stuk grond bezitten om het huis neer te zetten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zo'n huis oppakken is met de geschikte middelen niet echt een probleem
Het vervoeren is al snel een ander paar mouwen. Al bij al valt die 59000€ nog mee vind ik. Hier in de buurt hebben ze ooit een huis 3 meter achteruit gezet, zonder kraan. Foutje van de landmeter en het was opschuiven of afbreken. Die landmeter is daar nu waarschijnlijk nog voor aan't afbetalen.
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik wel nog al beelden gezien van het verhuizen van een compleet huis. Ik heb dan steeds zoiets van: dat gaat een prachtig nieuw huisje worden met ramen die niet compleet meer sluiten door wat scheefzakkingen, breuken in de plaaster aan de muren, let alone de muren zelf, etc...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() taalkundig gezien kan je volgens mij eigenlijk geen huis verhuizen
of hoe zit dat?
![]() |
#6 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]()
POLITICS.BE 2:http://www.politiek.messageboard.be Het volk dient de stem van de partijen te zijn, en de partijen niet de stem van het volk! De nieuwe Vlaamse Partij! Vrij Vlaanderen of neem eens een kijkje op ons geüpdate forum:Forum Vrij Vlaanderen Laatst gewijzigd door baseballpolitieker : 14 april 2007 om 00:50. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
al zou het bij veel mensen boven hun tv moeten hangen in flikkerende neons van 3 op 4 welteverstaan
![]() |
![]() |
#8 |
Minister
|
![]() In Wilrijk bij Antwerpen hebben ze ooit een complete villa een paar straten verhuisd. Moet zo'n dertig jaar geleden geweest zijn.
|
![]() |
![]() |