![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Parlementslid
|
![]() Zoals de titel reeds stelt: is er één? Of is dit werkelijk het enige grootschalige forum voor politiek in Vlaanderen/België?
Het forum zoals het nu is lijkt meer op een bruine kroeg dan op een plek om discussie te hebben. Geen enkel topic kan gestart worden of mensen gaan elkaar ronduit beledigen zonder zelfs maar aan het onderwerp te raken. En de moderators laten dat gewoon gebeuren. Moest het niet zijn dat ik geen hostingkosten wil betalen, ik zou zelf al een alternatief gemaakt hebben. Één met forumsoftware die niet 10 jaar oud is. En dat is geen grapje, de versie van de software die dit forum draait is meer dan 10 jaar oud. Voor wie denkt dat nieuwere software niet veel te bieden zou hebben, geef ik deze spreuk van Confusius: "De hemel lijkt klein vanuit de bodem van de put". Dus, is er een alternatief, zover iemand weet?
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dit forum voldoet kwa software ruim voldoende. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Er is geen alternatief voor dit forum, toch zeker niet in België en in Nederland discussiëren ze niet over Belgische politiek net zoals er hier nauwelijks of niet over Nederlandse politiek wordt gediscussieerd.
Moderators doen hun werk volgens mij vrijwillig en onbetaald dus moet je ook niet veel van die mensen verwachten. Dit forum schoonhouden is trouwens zo goed als onbegonnen werk. Je bent niet tevreden maar je kan of wil het zelf niet beter doen? Geen reden tot klagen zou ik zeggen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||||
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Maar als iemand niet de mogelijkheid heeft ergens iets aan te doen, gaan zeggen dat ze dus maar moeten slikken en zwijgen, dat slaat nergens op. Citaat:
Citaat:
De spreuk betekent zoveel als: "Dat denkt je gewoon, door gebrek aan perspectief/ervaring."
Laatst gewijzigd door Nexer : 19 juli 2014 om 11:25. |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als je het zoveel beter weet en kan, doe het dan zelf en laat gerust weten waar je het doet, ik zal komen kijken en je zal feedback krijgen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Je kan dan misschien Confusius wel mooi citeren, over kroegen ken je klaarblijkelijk niks. Citaat:
Om in de kroegensfeer te blijven: In een bruine kroeg is er ook maar 1 moderator en die zal ook slechts ingrijpen als het echt nodig is. Citaat:
Citaat:
Peeschijven uitdelen en mazouteren? Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hier kan je tenminste nog ongestraft uw liefde voor naakte vrouwelijke vormen en blitse karren tentoon spreiden, anders bleef ik hier ook weg. Er zitten hier de laatste tijd namelijk teveel van het ergste soort mensen, de soort die in hun eigen nest schijten en er nog fier op zijn ook.
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Jammer genoeg niet.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Geen garantie dat het daar op jouw nieuw forum anders zou lopen, als er ooit al volk op zou afkomen, wat helemaal niet zeker is met de tanende populariteit van internetfora. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Alternatief , mmmm , hangt er van af wat je wil , anders ....
is forum politics het enige alternatief (??)!! Citaat:
![]() ![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
|
![]() |
![]() |