![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar de dieven, moordenaars en andere inbrekers en aggressieve handtasdieven doen lustig voort. En zelfs meer dan ooit! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() zo kan je dus alles bewijzen hé, die 2 categorieën horen erbij, punt, of het VB het nu graag heeft of niet.
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ok dan. De criminaliteit is gedaalt met 2%. Proficiat. Blijft wel dat de moorden, diefstallen, handtasdieven (bij oudjes) en andere maar blijven stijgen, nu weer met 7.5%. Het leven wordt dus steeds maar gevaarlijker in Antwerpen. Wanneer gaan ze daar eens iets aan beginnen doen? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Lijkt het mij toch logisch om ook eens even de andere misdaden te vergelijken (dus degenen waar de overheid de regels niet gewijzigd heeft). |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
moeten we alle vlaams belangers preventief opsluiten? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door drosophila : 24 april 2007 om 10:44. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ze hebben die cijfers ten opzichte van de rest gemanipuleerd, als ge zo'n foefke in een bedrijf uithaald, zonder rechtzetting of uitleg erbij, gooien ze u daarvoor buiten... of zult ge in elk geval eens stevig onder uwen duvel krijgen. Hoe kunt ge nu iets vergelijken als ge 2 verschillende systemen gebruikt, waarvan de uitkomst dan nog "toevallig" in uw voordeel is. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Moet ik mij nu persoonlijk aangevallen voelen om beschuldigd te worden voor moordenaar, dief, oplichter etc... Of bedoelt u dat de slachtoffers van deze misdaden, potentiële kiezers zijn... In het eerste geval, zwak, ... in het tweede geval ook heel zwak... daarachter komen neuten dat de kiezer het weer niet begrepen heeft zeker en dat het allemaal mestkevers en randdebielen zijn... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Goed herlezen, zou ik zeggen. Alle info PLUS een prentje! Als u het dan nog niet snapt, dan kan ik er ook niet aan doen dat men u een randdebiel noemt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
De mensen die de criminaliteit willen aanpakken daarentegen worden verketterd! Goed bezig! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De toon van de tekst loog er nochtans niet om, wat da fotoke daar staat de doen, die pieman ken ik nie, maar als hij iets uitgestoken heeft, mag m van mij recht den bak ik. (het is zo een of andere idioot die iet uitgevreten heeft en die men op een of andere manier aan het vlaams nationalisme tracht te linken zeker... ) Alleen, het toont weer aan, dat inhoudelijk reageren op gefoefel met cijfers weer eens te moeilijk blijkt te zijn... maar ja sossen en foefelen met cijfers, het hoort samen niet waar ? Als het niet lukt om de waarheid onder de mat te schuiven, dan gooien we het maar over een andere boeg hé, ? zo kennen we jullie wel, geen probleem. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Burger
|
![]() Citaat:
Kijk, dit soort postings bewijzen hoe intellectueel oneerlijk u argumenteert. Het zinnetje "in 2006 werd een verandering in de registratie doorgevoerd waardoor een correcte vergelijking van deze misdrijven met het jaar daarvoor niet mogelijk is" negeert u totaal om tot een onvermijdelijk verkeerde - maar u aangename - conclusie te komen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Banneling
|
![]() mischien zijn die oplichters en vandalen ondertussen dieven, inbrekers en moordenaars geworden...Vandaar de daling in de éne groep en de stijging in de andere.Nu nog wachten dat een nieuwe generatie gespuis oud genoeg geworden is voor vandalisme en oplichterijtjes...Zult niet lang moeten wachten denk ik...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Parlementslid
|
![]() Herr Flick stelde :
Citaat:
een gewone burger telt : 20, 21, 22, 23, 24, 25, ... een sos poco telt : 20, 21, 22, 24, 25, ... Het nummer 23, mag uit poco oogpunt, tot na dé rechtszaak, iet meer gebruikt worden ...
![]() |
![]() |
#16 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() en wat te doen?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als niemand bezwaren heeft, wou ik hier eens een tussenvraagje opwerpen.
Mijn probleem is het volgende: ik begrijp die zever over de misdaadstatistieken niet. Het kan mij namelijk geen bal schelen of er nu twee of vijf procent meer holdups gepleegd zijn tegenover vorig jaar. Het enige dat me wel kan schelen, is dat die daders den jail in gedraaid worden voor voldoende lange tijd. Just'tzelfde voor het pikken van mijn fiets. Ik moet begot ne nieuwe gaan kopen met centen waarvoor ik lang heb moeten werken. Of het aantal gestolen fietsen nu gedaald was met 50 percenten tegen 2006 ... het zal me worst wezen. Ik wil mijne velo terug, ik wil de centen van diene nieuwe velo terug, en ik wil dat dien dader ferm en "pijnlijk" (portemonnee en evt Onkeldinges-hotel) gewaar wordt dat hij een klootzak is. Een verkrachte dame zal er even weinig boodschap aan hebben dat er toch honderd minder slachtoffers zijn zoals zij, tegenover vijf jaar geleden. (ik heb er even aan getwijfeld om dit voorbeeld te geven, uit respekt voor de slachtoffers van verkrachtingen) Ik begrijp dus niet waarom men zoveel heisa maakt over die statistieken. Zijn jullie van hetzelfde gedacht?
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Om daar ook eens een multiculturele mix te creeeren. Maar zal daar ook wel zijn, gelijk met alles zijn wat van de staat afhangt (sociale woningen...). De allochtonen zullen weeral voorrang krijgen, en ze zullen zich niet laten verdrijven.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |