![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Vanmiddag het radio-nieuws van 13uur. Kort verslag van de persconferentie vna de CAP waarop de deelnam van Tiny Mast wordt bekendgemaakt. SLaagt de blauwe systeemzender er toch in om geen enkele keer de naam CAP te vermelden, maar wel twee maal die van de PVDA!
De VRT heeft duidelijk richtlijnen gekregen om de CAP dood te zwijgen!
![]() |
#2 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
'K geef u een hint ... de naam is hetzelfde als een Waals watermerk ![]() En nee het is niet SP.a blauw ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Gouverneur
|
![]() Lijkt mij een kwestie van een Open Brief plaatsen in bijv. De Morgen.
![]() |
#4 |
Banneling
|
![]() Ze kunnen niet voor ieder beginnend mini partijtje uitzendtijd geven
![]() In de toekomst een kartel tussen pvda en cap ? |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In de morgen ? Ik denk dat Driewerf meer kans maakt op die open brief in 't palieterke... Ah en als ge zelf naar hun "weelderige kantoren" gaat, kan 't nog goe zijn dat ze u nen Duvel voorzetten. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Staatssecretaris
|
![]() Nu serieus ik vind ook dat de gevestigde media erg weinig over de CAP willen/durven/mogen zeggen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
|
![]() Als ze elke organisatie met 3 man en een paardenkop moeten gaan vermelden
![]()
![]() |
#8 |
Locatie: Dietsland-Europa Ideologie: Solidarisme en corporatisme
|
![]() CAP heeft zich nog niet bewezen, ik zou niet weten waarom ze uitgebreid aan bod zouden moeten komen.
![]() |
#9 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bel eens met Hans hier. Naar het schijnt heeft die ervaring met dat soort zaken.
![]() |
![]() |
#12 |
Minister
|
![]() Inderdaad, CAP krijgt weinig aandacht van de media, maar om dan direct van een complot te spreken? ("De VRT heeft duidelijk richtlijnen gekregen om de CAP dood te zwijgen!")
Van links verwacht ik toch net een iets hoger niveau |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Locatie: Dietsland-Europa Ideologie: Solidarisme en corporatisme
|
![]() Excuseer, ik bedoelde eigenlijk "überhaupt aan bod zouden moeten komen". Als ik morgen een mini-overkoepeling van mini-partijtjes organiseer, moet ik dan ook in het nieuws komen?
![]() |
#14 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door solidarnosc : 24 april 2007 om 17:52. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Banneling
|
![]() En de CAP maar cappen op de VRT...
![]() Ik maak dan tenminste nog wat reclame voor de liefhebbers van sikkel en hamer... Laatst gewijzigd door Chipie : 24 april 2007 om 20:26. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Europees Commissaris
|
![]() CAP, hoewel niet mijn keuze, verdient het om zendtijd te krijgen op tv. Vooral als het nieuws item eigenlijk over hén gaat... Het is NIET objectief van de nieuwsdienst om de CAP niet te vermelden. Ze zouden eigenlijk zelfs moeten toelichten , beter nog : laten toelichten, waar CAP voor staat.
Hoe kan een kleine partij ooit kiezers krijgen als ze niet aan bod komen? Trouwens: GEEN enkele partij is NU groot, want ze wachten nog allemaal op hun eerste stem... Dus waarom zou de CAP minder zijn dan anderen? Of andere kleine partijen? Al beginnen ze in elk dorp met een partij voor de nationale verkiezingen, als ze nationaal opkomen , dienen ze door de staatszender behandeld te worden als elke andere partij. GELIJKWAARDIG! Maar nee, de gevestigde zakkenvullende anti-democraten zorgen goed voor zichzelf... postjes pakken, postjes houden... en opgestaan is plaats vergaan... ![]() En NIET zoals ze het op de VRT met het VB doen: iedereen aan het woord laten en dan het VB maar hen dan ook steeds onderbreken... Ach... Ach, ik word er soms ECHT onwel van... Daarom: een partij waar iedereen zijn zeg kan doen zoals hij denkt, ZONDER particratie, maar met eerlijke politiek. Follow me naar "Vrij-Vlaanderen" (website in de maak)
![]() |
#18 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Dat VRT, DeMorgen en ander liberale media er alles aan zullen doen om CAP dood te zwijgen, is evident. Zij verdedigen nu eenmaal de belangen van hun klasse. Je kan toch niet verwachten dat je gelijk behandeld zou worden als de systeempartijen?
The right of a people under occupation to resist through all means, including armed struggle, is fundamental and inviolable, and we will not allow our rights to be liquidated under the slogan of "security" or "stability". Volksfront voor de Bevrijding van Palestina
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Gouverneur
|
![]() Kijk eens aan
Extreem-links en de BUB voeren dezelfde strijd (waarschijnlijk omdat ze eveveel potentieel hebben) |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Sleur er van de eerste keer ook maar het Vlaams Blok bij... Die zijn bijna even grote calimero's als de BUB.
The right of a people under occupation to resist through all means, including armed struggle, is fundamental and inviolable, and we will not allow our rights to be liquidated under the slogan of "security" or "stability". Volksfront voor de Bevrijding van Palestina
Laatst gewijzigd door Jaani_Dushman : 25 april 2007 om 22:46. |
|
![]() |
![]() |