![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Duizenden achtergebleven koffers op Zaventem.
Iedereen heeft er weet van. Er zijn tal van mensen die de achtergebleven koffer heisa aan den lijve hebben mogen ondervinden. Maar bij al die koffers die daar staan stel ik mij, als vragensteller van dienst, de vraag of die allemaal nagekeken worden op drugs of andere 'verboden waren' zoals we dat dagelijks zo mooi op TV kunnen bekijken in een uitzending over Border Security Canada (<- andere landen) Nothing to Declare 2019 (CANADA) | 53 Minutes Best Canada Border. I doubt it! ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik vlieg nooit meer via "Brussels Airport".
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 4 augustus 2019 om 14:06. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Banneling
|
![]() Omg zeg dat wel. Het wordt spannend want ik moet ook over enkele dagen vertrekken. Mijn standaard begroeting bij het inchecken gaat alvast het L-teken zijn. En o wee als er iets misloopt, dan zal vliegen vanuit BA hier ook worden herbekeken. Het grootste voordeel is dat het op 30min rijden van onze woonplaats ligt maar ja, veel mensen reizen zoveel verder voor een vlucht.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Men heeft er alsnog werk van gemaakt dus.
![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
als t geen technisch mankement is, dan is het een staking... ik vlieg wel via Eindhoven, Maastricht of Schiphol. Laatst gewijzigd door Anna List : 5 augustus 2019 om 07:28. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Alleen met handbagage, dawel ![]()
![]() |
![]() |
#11 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#13 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
laat mij dus maar via t NL luchtruim op vakantie gaan. gewoon zorgeloos, geen negatieve wave te bespeuren daar. ![]() now get back in your hole, wonker. ![]() Laatst gewijzigd door Anna List : 5 augustus 2019 om 07:45. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Sorry motche, ![]() PS: 'k lach er wel mee maar het is inderdaad serieus van Schoofse kloten, zoals ze daar in EBBR de zaken naar voorvermelde amandelen sturen, elke keer een beetje meer! ![]()
...que quand les soirs d'orage des chinois cultivés me demandent d'où je suis, je réponds fatigué et les larmes aux dents: "Ik ben van Luxembourg". Laatst gewijzigd door Jay-P. : 5 augustus 2019 om 08:16. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Laatst gewijzigd door Anna List : 5 augustus 2019 om 08:54. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Oei, oei, dat gaat tegenstand krijgen of was die er al die tegenstand? ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 5 augustus 2019 om 09:07. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Banneling
|
![]() Als ik vlieg is het meestal intercontinentaal (ik mijd het vliegtuig voor intra-europa vluchten) en ik vlieg ook nooit charter, dus meestal kom ik dan automatisch uit bij Schiphol, Zaventem en Frankfurt.
Laatst gewijzigd door Tavek : 5 augustus 2019 om 09:11. |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
maar Zaventem en het Belgisch luchtruim mijd ik gewoon als ik kan ... al meer dan een jaar veel te veel onzekerheden. |
|
![]() |
![]() |