![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Minister-President
|
![]() Ex vb"er en ultieme profiteur Verstrepen is momenteel te gast bij studio brussel : enkele van zijn uitspraken :
-een stem voor het Vb is een verloren stem ![]() -ik voel me bevrijd ![]() -vanhecke weet niets van people managemen -het grootste gedeelte van Vb wil geen verantwoordelijkheid, en wil juist het cordon om hun postjes te behouden ![]() etc etc afijn, het is weer zoals bij AL zijn ex-werkgevers, zij hebben hem niet goed behandeld en hij is een onschuldig slachtoffertje (dat blijkbaar geen probleem heeft om zijn mandaat te behouden). |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Burger
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Moraal van het verhaal: zodra je het VB de rug toekeert, wordt het cordon tegen jou opgeheven en mag je weer overal meedoen. Tot op Stubru toe.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Banneling
|
![]() Alle partijen gelijk in de media in verkiezingsperiode. VLD, SP.a-Spirit, GROEN, CD&V-NVA, LDD, B.U.B.,...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Banneling
|
![]() Toch wordt het VB ook zwaar overschat door sommige kiezers. De waarheid ligt waarschijnlijk ergens in het midden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Daar gaat het voor mij niet om. Het gaat erom dat LDD-er Verstrepen blijkbaar in alle media zijn verhaal kwijt kan, terwijl VB-er Verstrepen in diezelfde media geen schijn van kans gemaakt zou hebben om aan het woord te komen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Maar hij moet zich geen illusies maken, die zwarte vlek raakt hij niet zo snel kwijt. Al bij al, een spijtige zaak .
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() correct. Zegt meer over de media dan over de personen zelf. Ik heb het wel begrepen: ik hoef de media niet meer.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Burger
|
![]() Ben is curieus hoeveel keren Verstrepen na 10 juni nog welkom zal zijn bij Studio Brussel......
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Banneling
|
![]() Een paar maanden geleden stonden ze nog met hun gat bloot naar boven voor DD en Verstrepen.
De ware reden van aversie tov Verstrepen en LDD is dat het een 2tal % zou kunnen kosten. Dit is niet onoverwinnelijk. Een normale partij kan dit wel overleven als ze zijn strategie aanpast. Maar de VB kopstukken weten donders goed dat een kleine barst in de partij een dambreuk kan veroorzaken want het politiek personeel is uitgezonderd van de kopstukken dun bezaaid van de intellectuelen of mensen die minstens hoger secundair hebben gehaald. Zie de paniek reactie van vele VBers hier op het forum die langs zich geen beginnen te stampen. Laatst gewijzigd door giserke : 30 april 2007 om 18:46. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]()
“They’re Not After Me, They’re After You. I’m Just In the Way.” Donald J. Trump Laatst gewijzigd door stab : 3 mei 2007 om 08:57. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
En wie speelt hier eigenlijk slachtoffertje?
![]() |
![]() |
#15 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Verstrepen was bijna een vaste studiogast in Morgen Beter toen hij nog bij het VB zat, dit lijkt dus niet te kloppen
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() stubru... wat hadden ze daar gedacht ??? liederlijke, wilde, schandalige verhalen ???
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
|
![]() |
![]() |