Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord

Discussietools
Oud 23 mei 2007, 00:50   #1
duncan
Banneling

Standaard Waarom doen ocmw vdab rva & vakbonden HUN job niet goed

Waarom doen ocmw vdab rva & vakbonden HUN job niet goed ...omdat ze GEEN rekening houden met arbeiders en hun papieren geloven.

Lezen kunnen ze niet en zodoende moeten arbeiders VLUCHTEN van hun huidige job/vakbond/wergever(s)/statuten ......... .

41€ moet ik bij betalen aan rva omdat ZOGEGEGD teveel hebben betaalt = ZEVER !

Nu mag ik voor de eerste keer in men leven rva en vakbond HUN fout doen inzien van 2006...waarom eigenlijk.

Beter aanklagen voor den arbeids rechtbank met mijn politie papier waar valsheid in geschrifte op staat tgo VEDIOR interim ....denktge nu echt dat ik rva terug ga betalen men vakbonds geld laat achter houden door corrupte instanties hmmm ik dacht het niet .

Triestig maar ik ben niet de enige !

Laatst gewijzigd door duncan : 23 mei 2007 om 00:53.
duncan is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 mei 2007, 08:56   #2
King of beggars and fleas
Perm. Vertegenwoordiger VN

King of beggars and fleas's schermafbeelding

Standaard

ze doen hun job niet goed omdat, als ze dat wel zouden doen, zichzelf overbodig zouden maken en dan zouden ze zelf moeten gaan doppen

Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah.

Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 23 mei 2007 om 08:57.
King of beggars and fleas is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 mei 2007, 01:31   #3
Internaut
Banneling

Internaut's schermafbeelding

Standaard De Vlaamse strijd is een sociale strijd

Vreemd dat sommige allochtonen in BMW's rijden met OCMW geld, er is gewoon iets dat niet klopt. OCMW stelt mensen in staat niet te moeten gaan werken, maar je moet wel een pak levensstandaard inleveren en zien dat je iedere maand rondkomt. Je leeft dan als het ware als een marginaal individu, zich bevindende aan de rand van de maatschappij en niet mee kunnende.
Achter je gordeijntje kijkende

Hoe dan ook moet OCMW blijven bestaan omdat het een laatste humaan alternatief kan zijn voor Vlamingen die uit den dop zijn gesmeten.
Het verschil echter is dat in mijn ideologie dat solidaire element zit met mijn eigen volk. Sociale voorzieningen mogen blijven bestaan maar enkel voor eigen volk eerst. Dat is het essentiele verschil met nu waar ons stuk van de taart steeds kleiner word omdat vreemde tisten nu eenmaal thuis horen in een multiculturele samenleving. Ik weet dat een multiculturele samenleving een feit is maar ik wil die anders georganiseerd zien en daarom denk ik dat het verstandig is om op 10 Juni Vlaams Belang te stemmen.
Internaut is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 mei 2007, 05:01   #4
Bhairav
Perm. Vertegenwoordiger VN

Bhairav's schermafbeelding

Standaard

Het zal weer eens gaan stuiven.
Bhairav is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 mei 2007, 19:27   #5
duncan
Banneling

Standaard

Dat het maar stuift in het sociale landschap er binnen en buiten das gezond ...soms
duncan is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:09.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be