![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Lijkt mij genoeg om te bespreken. Toeval dat dit net n�* de verkiezingen naar boven komt ipv ervoor?
The poster formerly known as kay-gell Laatst gewijzigd door Kay_ : 11 mei 2007 om 14:17. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ja maar rechtsen mogen dat hé
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Wat ik wil doet er niet toe, ik denk dat je voorbij gaat aan het artikel dat ik gepost heb daarentegen...
![]() |
![]() |
#5 |
Gouverneur
|
![]() Dit is belachelijk ! De groep Bollorez is zo groot dat het al wel een wonder zou zijn dat ze niet voor de franse overheid gewerkt hebben. Ze zijn het bekendst van hun rederijen Delmas en CGM. Wat links poogt te doen is Sarkozy te binden aan het kapitalisme, want geld is slecht natuurlijk.
![]() |
#6 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
En Sarkozy die liegt dan maar zomaar, zonder reden zeker? Citaat:
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() jongens, jongens, jongens, wat een slechte verliezers die linksen.
Bijna niet te geloven. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() Het is allemaal de schuld van de anderen,hoor....
![]() |
![]() |
#9 |
Gouverneur
|
![]() Het zijn grote private transportonderneming - rederijen. In een post "communistisch" Frankrijk kon je niet zonder de overheid in de "grote" transportwereld. Havens kunnen bv niet in privéhanden komen en de plaatsen/terminals worden toegewezen. Een ander voorbeeld van een "private" transport tycoon is Norbert Dentressangle. Ik heb indertijd de eer had die vent te ontmoeten en had net het gevoel met Napoleon te spreken: 155 cm groot en iemand nog het gevoel geven dat je naar hem moet opkijken. Toen de banken indertijd geprivatiseerd werden bepaalde de overheid wie kredieten kreeg en dus kon uitbreiden. Linkse presidenten voelden zich ook gevleid over hun contacten met de top van de industrie. In het geval Sarkozy is het gewoon links die schopt onder de gordel. Een president als Mitterand gedroeg zich eveneens als Louis XIV.
![]() |
#10 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Wat linkse presidenten voelen zal mij boeien, richt er een ander draadje over op als je het daar over wil hebben.
![]() |
![]() |
#11 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar sinds de overwining van Sarkozy is de linkse kant gewoon op alle mogelijke manier aan het stampen in het wilde: Van betogingen tot geweld en vandalisme, van allerlei belachelijke en nutteloze analyses over de overwinning dankzij oude kiezers, via een zogenoemd schandaal over zijn drie dagen rust op een jacht ( terwijl de Fransen daar echt niet van wakker liggen ), en nu weer allerhande verdachtmakingen. Ik vraag me af wat er nog komt, en of links zich ooit gaat leren neerleggen bij de weliswaar magistrale doch democratische overwinning van Sarkozy. Leer ermee leven, de man is nu voor vijf jaar President, en misschien zelfs voor tien jaar. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
En moet dit niet serieus genomen worden?
![]() |
![]() |
#14 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Heb ik ook weer niet geschreven. Van mij mag dat worden onderzocht, maar het maakt links op dit moment echt niet volwassen overkomen, al watik hierboven heb genoemd, en dit zal meer dan waarschijnlijk ook onder dat slecht verlies vallen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
![]() |
![]() |
#16 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Dus omdat er aanwijzingen zijn van fraude bij Sarkozy is dat 'niet volwassen' van links. ![]()
![]() |
![]() |
#17 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Maar niemand die zit te klagen over wat de PS en de SPa hier allemaan doet: broer van Di Rupo die alle overheidscontracten in de wacht sleept, Charleroi (het woord zegt genoeg), Seraing, Daerden, ...de smeerpijp, Agusta ... Ik weet ook van een vriend wiens bedrijf meedeed aan een openbare aanbesteding in Wallonie hoe het er aan toe gaat. Nog voor er een lastencohier werd uitgeschreven was reeds bekend dat een PS-bevriend bedrijf het ging winnen. En dat kwam uit de groep zelf die het lastencohiet opmaakte. Om een schijn van correctheid te creëren vroegen ze aan een derde bedrijf een voorstel in te dienen dat zeker niet kon winnen... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() Lees dit. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
De Ps doet het ook, dus mogen wij dat ook? ![]()
![]() |
![]() |
#20 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |