![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Minister-President
|
![]() Zaterdag 7 februari e.k. voert het “Actiecomité tegen het stemrecht voor vreemdelingen” actie aan het VLD-Congres dat plaats vindt op de Heysel, Auditorium 2000.
De VLD-congresganger zal worden uitgenodigd de petitie te onderschrijven, waardoor de kans des te reëler wordt dat het verlenen van stemrecht aan vreemdelingen vooralsnog zal kunnen vermeden worden. Iedereen welkom! Graag uw deelame telefonisch melden op het secretatiaat aub.( 03 830 40 48 ) |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() om hoe laat begint het daar ?
we zullen ze helpen ![]()
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Early bird catch worm! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik teken die actie wel op een plaats waar ik geen PVV-ers hoef te zien of ruiken.
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() we kunnen ze tenminste de petitie in het geniep laten tekenen (als kareltje het niet ziet) en ze tot andere ne betere ideeën brengen
![]() ![]() dat de VLD nu eens laat zien dat ze nog Vlaams is ![]() ![]()
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik belde naar het secretariaat van het Liberaal Appel.
Zij zullen mij een petitielijst opsturen die ik hen zal terug overmaken als ze vol handtekeningen staat.
![]() |
#7 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Dus probeer ze voor die datum terug te bezorgen, wil je? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het is wel al donderdag. Vraag is dus hoe vlug de post werkt... Ik was van plan dit weekend die petitielijst op te halen in Limburg op het door mij doorgegeven adres. Mijn eigen adres wilde ik immers geheim houden. Als je echter een afspraak met me wil voor het weekend, in Brussel bijvoorbeeld, dan kom ik daar die petitielijst wel ophalen. Vandaag nog als je wil. Je zegt het maar. Knuppel
![]() |
![]() |
#9 |
Minister-President
|
![]() Deze lijsten zijn al de deur uit naar U toe. Normaal hebt U die morgen of ten laatste maandag.
Ik zou het nochtans ook apprecieren moest U mee naar Brussel komen om de VLD aan te zetten om onze petitielijsten te tekenen, al kan U dan geen VLD'er rieken of zien. Het wordt hoog tijd dat ze eens zien dat de meerderheid van de mensen tegen het stemrecht voor vreemdelingen is! |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je hebt gelijk.
Waarom het moeilijk maken als het gemakkelijk ook kan. Zondag rond tien uur zal ik er zijn. Vertel je me via PB waaraan ik je kan herkennen of hoe ik jou kan vinden?
![]() |
#11 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
ps: mag ik ook komen Van Nespen? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Ik zal U persoonlijk de petitie laten tekenen ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Parlementslid
|
![]() tjah........moeilijke vraag eigenlijk. Kijk er mijn posts maar op na, ik heb me nooit positief uitgelaten over het migrantenstemrecht zoals het er nu bijligt..........
K zal er s over denken ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | ||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Minister-President
|
![]() Bij deze nodig ik elke tegenstander van het migrantenstemrecht uit om ons te vervoegen zaterdag aan auditorium 2000 van de Heysel om massaal aan de VLD te tonen dat de meerderheid van de mensen er tegen is!
Hoe meer volk, hoe liever! |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Burger
|
![]() Vergeet niet dat je aan De Gucht NIET om zijn handtekening mag vragen : hij heeft immers al via zijn e-mailadres tegen het vreemdelingenstemrecht gestemd via de webstek.
En zoals u weet mag men maar één keer tekenen. ![]()
![]() |
#19 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() iedereen mag aansluiten bij het comité ook leden van de VLD ?
![]() |
![]() |