![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Sport Van voetbal tot worstelen. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Gezien er nooit gevolg is gegeven aan mijn oproep voor een sport-forum plaats ik dit niet onbelangrijk bericht in politiek binnenland, want het is meer waard dan K&K, toch ???
Onze Vlaamse super-kampioene Kim Clijsters stopt met tennissen. Dat zegt ze op haar website www.kimclijsters.be. Ik kan haar niet genoeg bedanken voor de prachtige tennismomenten die ze heeft gebracht en waarmee ze elke Vlaming trots maakte! Laatst gewijzigd door Antoon : 6 mei 2007 om 12:06. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Jammer dat ze door haar gebrek aan doorzettingsvermogen nooit het topniveau van Justine Henin heeft kunnen evenaren. D�*t is nog eens een sportvrouw waar we als Belgen trots op mogen zijn.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Artikel in HLN.BE:
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
In alles zit er wel wat waarheid ,je moet er enkel maar naar willen luisteren Laatst gewijzigd door duveltje382 : 6 mei 2007 om 12:13. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Maar als Vlaming kunnen we trots zijn op de enige echte Vlaamse tenniskampioene op wereldniveau. En dat is Kim Clijsters zeer zeker geweest! |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Eindelijk! Het was niet te vroeg, hé? ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Kwatch. Ze heeft nooit het wereldniveau van Henin kunnen benaderen.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() Kim zal nu wel een gezinnetje stichten hé, en wie weet komt er ooit een comeback a la Hingis... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() dus ze heeft het wel behaald.
![]() |
![]() |
#10 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Met "niveau" bedoel ik méér dan alleen maar op nummer 1 staan. Henin is bijvoorbeeld speltechnisch gewoon veel beter.
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Jij moet ook niet onder water zitten om te broebelen hé? Clijsters en Henin zijn allebei landgenoten en ik vergelijk ze dan ook op die basis met elkaar. Met het gedrocht 'vlaanderen' houd ik geen rekening; voor mij bestaat dat misbaksel alleen in theorie.
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Locatie: Hoofdstad der holbewoners waar de Schelde op z'n mooist is en de gevangenen nog vrij rondlopen
|
![]() Het is mooi geweest voor haar. Als ze een ander karakter had gehad zat er waarschijnlijk veel meer in, maar dit is nu eenmaal het verschil tussen de grote kampioen en de zeer grote kampioen. Maar als grote kampioenen zeldzaam zijn, zijn de zeer grote nog veel zeldzamer. We mogen blij zijn dat ze ons vele mooie sportmomenten heeft gegeven.
Veel geluk Kim met je nieuwe leven. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Locatie: Hoofdstad der holbewoners waar de Schelde op z'n mooist is en de gevangenen nog vrij rondlopen
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Minister
|
![]() Ik wens kim het beste toe. Ze speelde goed en eerlijk.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
|
![]() Citaat:
De cijfers, dat is wat telt. Clijsters heeft op nummer 1 gestaan, dus ze is de beste van de wereld geweest, Henin ook.
![]() |
![]() |
#18 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Henin was/is beter, waarom daar over discussiëren? dat zegt toch niets over de prestaties van Clijsters zelf? die waren fabuleus, ongelooflijk, nog nooit vertoond in Vlaanderen. haar stijl van tenissen (atletisch en relatief nonchalant) heeft haar gebracht waar ze stond en heeft ook ook spijtig genoeg doen stoppen, niets aan te doen. Het enige spijtige dat ik vind, is dat ze in de finales van Grans slams blijkbaar niet haar natuurlijke "cool" kon houden, anders had ze er wat meer gewonnen en was ze een echte superspeelster geweest. Alle kritiek op haar zijn ozo typisch voor Vlamingen, hoge bomen vangen hier bijzonder veel wind. iemand anders zien schitteren, kan gewoon hier niet, zielig hoor. Als je telkens gaat vergelijken met de allerbesten om iemand als "goed" te bestempelen, is geen enkele wielrenner ooit goed geweest behalve Merckx, is er geen enkele basketter goed geweest behalve Jordan. Ze heeft Vlaanderen, België mooie sportmomenten gegeven, dat is het enigste wat men moet onthouden. en de mensen die vinden dat ze niet moet gevierd worden, wel viert ze dan niet en laat de andere mensen hun gedacht doen.
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zijn dat cijfertjes genoeg voor je? Er is gewoon geen discussie over: Clijsters komt zelfs niet bij benadering in de buurt van het niveau van Henin. Dat is geen mening; dat is een objectieve vaststelling.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
|
![]() Citaat:
19 weken op nummer 1 gestaan is toch een meer dan behoorlijke prestatie? of niet soms? Ben je niet gewoon de verdienste van Clijsters aan het minimaliseren om de vlaanderen-lovers te koeieneren? Want ik snap niet, wat je tegen haar kan hebben...
![]() |