![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
Bekijk resultaten enquête: Heeft u er een probleem mee dat de slimste politicus, Di Rupo, premier wordt? | |||
Nee, geen probleem |
![]() ![]() ![]() |
32 | 43,84% |
Nee, geen probleem, maar ik zou toch liever Vande Lanotte hebben |
![]() ![]() ![]() |
7 | 9,59% |
Ja, probleem, maar ik blijf democraat |
![]() ![]() ![]() |
12 | 16,44% |
Ja, probleem, ik ben tegen België en/of tegen de democratie |
![]() ![]() ![]() |
22 | 30,14% |
Aantal stemmers: 73. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Zou u er eigenlijk echt een probleem mee hebben dat de slimste politicus van ons land premier wordt?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb geen problemen met Vandelanotte als premier.
Niet mijn partij, maar wél de intelligentste van de hoop. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Locatie: Dietsland-Europa Ideologie: Solidarisme en corporatisme
|
![]() Ik heb absoluut geen probleem met Di Rupo, verre van zelfs. Maar dat heeft niets met goed bestuur of ideologische overeenkomsten te maken, integendeel. Liefst nog met Philip I als staatshoofd!
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Jij dus?
![]() |
#5 |
Banneling
|
![]() "dat de slimste politicus" deze woorden geven geen objectieve titelkeuze weer maar de antwoorden zijn dat wel.
Di Rupo liever geen premier omdat hij natuurlijk waal is en de belangen dient van het Waalse volk. Ik denk dat eerder Leterme premier zal worden maar dat zal afhangen van de verkiezingsuitslagen. Voor Vlaanderen kan het tout court geen goede zaak zijn dat Vlamingenhater Di Rupo premier zou worden. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Ik heb voor het eerste gekozen, niet omdat ik Di Rupo mag of omdat hij een goede premier zou zijn, maar omdat met Di Rupo als premier Vlaanderen eerder onafhankelijk zal zijn dan verhoopt. En dat is toch ons doel, niet ?
![]() |
#7 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Ik begrijp je stelling.
![]() |
#8 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Yep Flupp I die dan nog liefst als een soort vadsige koning zo wat gaat regeren, ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
|
![]() Ik eis Di Rupo als premier in dit land.
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
|
![]() en dan inderdaad den Albert op pensioen....
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Minister-President
|
![]() Voor mij mag DI Rupo ook premier worden. Dat kan twee gevolgen hebben: ofwel zorgt hij er zeer angstvallig voor dat Vlaanderen niet benadeeld wordt, ofwel doet hij het juist wel en dan is de splitsing in de kortste keren een feit.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik vind dat er lijfstraffen moeten staan op het maken van subjectieve polls.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Vreemdeling
|
![]() Ik vind de 4de keuzemogelijkheid nogal flauw.
Je kan toch ook tegen België zijn maar voor democratie. Vooral dan in combinatie met de 3de mogelijkheid 'ja maar ik blijf democraat' erg flauw en subjectief polleke vind ik. De slimste politicus van België is dan blijkbaar niet slim genoeg om Nederlands te leren ? Een vraagje aan C2C : waarom hebt u een foto van een massamoordenaar gekozen als persoonlijk plaatje ? |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Gouverneur
|
![]() Een premier dient perfect tweetalig te zijn en zou eigenlijk ook een behoorlijk mondje Duits moeten praten (kwestie van onze oost-kantons burgers geen onrecht aan te doen). Di Rupo is dit verre van. Uitgaande van dit criterium zal je maar weinig kandidaten vinden in Wallonië. Louis Michel is de enige die op dit criterium aanvaardbaar is.
Het zou natuurlijk mooi zijn moest die premier nog een goede kennis van het engels hebben. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb een probleem met regeringsleiders sur tout.
![]() |
![]() |
#16 |
Burgemeester
|
![]() di rupo als premier en daerden als minister.sta ik volledig achter.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() volgens mij gaan de 1miljoen moslims die homo in de gracht gooien
wordt het VB de gedoodverfde candidaat om dit rot dossier op te kuisen en gaan we dan na deze crisis terug met schone lei met een centrumregering verder |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Vreemdeling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
|
![]() Dat di rupo het maar wordt kunnen we ons tenminste amuseren!
![]()
POLITICS.BE 2:http://www.politiek.messageboard.be Het volk dient de stem van de partijen te zijn, en de partijen niet de stem van het volk! De nieuwe Vlaamse Partij! Vrij Vlaanderen of neem eens een kijkje op ons geüpdate forum:Forum Vrij Vlaanderen |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
|
![]() leer eens objectieve polls maken