![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Forummer van de week Elke week wordt een nieuwe forummer uitgekozen als forummer van de week. Deze forummer beantwoordt dan de diverse vragen die het forumpubliek hem kan stellen. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Staatssecretaris
|
![]() Nu er geen kandidaat FVDW meer zijn, mag vanaf deze week iemand voor de tweede keer FVDW zijn, de eerste dubbel gat naar Pelgrim.
Pelgrim omschrijft zichzelf als volgt: 26 jaar en drie kwart Woonachtig te antwerpen stad, het centrum van het heelal (de kosmische meridiaan loopt door mijn badkamer). Amateur gitarist, filmstudent en deeltijds computerrepareerder (voor de moment), toekomstig wereldheerser. actief bij de Esperantobeweging, Meervoud, SFL, V-SB en sedert kort ook lid van de baarle werkgroep. Op dit forum sedert 2002 (eind deze maand dus zes jaar). Liefhebber van films en betere tv reeksen. de rest moet men maar vragen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Staatssecretaris
|
![]() De traditionele openingsvraag: hoeveel keer eet je frieten per maand en wat is je lievelingssaus?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Staatssecretaris
|
![]() Waarom ben je links-nationalist? Ben je al heel je leven links-nationalist?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Europees Commissaris
|
![]() Als je gaat stemmen wat primeert er dan: Vlaams-Nationalisme of links/communistische?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Op welke partij zou u stemmen mocht de V-SB niet bestaan?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Europees Commissaris
|
![]() Lievelingsmuziek?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Minister
|
![]() Vanwaar de naam 'Pelgrim' eigenlijk?
![]() |
#8 |
Parlementslid
|
![]() Hoe zie je België op termijn evolueren en hoe zou je het willen zien evolueren?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Wat vindt jij persoonlijk van het huidige beleid van stad Antwerpen?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Omdat ik niet geloof in het globaliseringsverhaal en de utopie van de derde weg. De welvaart moet collectief gewaarborgd worden en dat kan in de huidige omstandigheden enkel door de nationale soevereiniteit te versterken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() hangt van de actualiteit af. Vorige verkiezingen ben ik gewoon niet gaan stemmen, maar indien ik niet aan de boycott had meegedaan zou ik waarschijnlijk op een goeie kameraad op de Cap lijst gestemd hebben. Ik stemde dus niet op partijen, wel op mensen, zo heb ik ook al op Van Duppen gestemd en op een aantal n-va'ers.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() zie vorige dus, in 2009 zal het afhangen van wat n-va gaat doen. Houden ze vast aan de Vlaamse principes zal ik ze misschien belonen. En anders wordt het wellicht Dirk Van Duppen of zo, dat er eindelijk nog eens een linkse in het parlement zit.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Willen: in de eerste fase een echt federale staat met twee deelstaten Vlaanderen en Wallonië, dus geen gemeenschappen en gewesten meer behalve voor brussel dat een autonome cultuurgemeenschap wordt binnen Vlaanderen. In tweede fase: de volksrepublieken Vlaanderen en Wallonië als aparte staten. En als derde fase (over enkele generaties dan): Vlaanderen, Wallonië, Nederland, Friesland en Luxemburg in een lage-landen confederatie. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
Cruciale vragen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Europees Commissaris
|
![]() ![]() Wat is er dan mis mee? (ben zelf niet van Antwerpen maar vraag het me af) |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hoe hou je 'welvaart collectief'?
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik verdien die rantsoenbonnen niet op de vrije markt maar als werknemer. Repareren van computers is geen levensbehoefte dus zie ik niet waarom de staat een monopolie moet hebben daarop. Een vraag aan u: zijt gij de dubbelnick van Adrian of van Stratcat? |
|
![]() |
![]() |