![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Partijlid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Ongelooflijk.
Stem diervriendelijk! Dat apen zich blijven thuisvoelen in dit land! Leve het apenland! Leve belgique! |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Partijlid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
Locatie: Hoofdstad der holbewoners waar de Schelde op z'n mooist is en de gevangenen nog vrij rondlopen
|
![]() Citaat:
![]() Wat een niveau ! Puur op emotie werken, doen ze. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
![]() Het was te denken dat dit natuurlijk weer uitkomt bij SP-A en Groen
![]() |
#6 |
Vreemdeling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Partijlid
|
![]() Klopt wel, maar er zit toch wel een kern van waarheid in. Mensen die geven om hun omgeving (natuur, dieren enz..) hebben vaak ook een andere kijk positivere kijk op het leven (in de breedste zin van het woord).
We leven niet als mensen alleen op deze aarde. Nu gaat het voor mij ook niet zo ver. Maar het geeft wel iets om over na te denken Laatst gewijzigd door de kat : 1 juni 2007 om 11:29. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Locatie: Hoofdstad der holbewoners waar de Schelde op z'n mooist is en de gevangenen nog vrij rondlopen
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
|
![]() Citaat:
Dit was ingegeven door pure emotie. Wat hebben hem eens goed uitgelachen en hem er op gewezen dat hij toch wel toevallig tot de GOEDE categorie behoorde. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
|
![]() Citaat:
Afgezien daarvan stimuleert dat soort sites om op het meest dieronvriendelijke ter stemmen. Gelukkig voor hen is dat CD&V, dus ik blijf blanco stemmen.
![]() |
![]() |
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Welke oorspronkelijke bewoners?
![]() |
![]() |
#12 |
|
![]() Nu, in België hebben de Vlamingen wel wat te lijden gehad, maar er is gelukkig nog niet op hen gejaagd om hen die avond te roosteren als feestmaal voor de clan PS'ers.
![]() |
#13 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ach, elke belangengroep geeft toch stemadvies zeker... Zo ook voor defensiepersoneel, zelfstandigen, gun-owners, vakbonden, etc, etc... waarom dan de dierenvrienden niet?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Gouverneur
|
![]() sp-a stemmen zou blijkbaar nog beter zijn dan groen! ...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Gouverneur
|
![]() Ik eet straks ribbetjes.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Miljaar, Groen! neen bedankt. Daar hebben we al sterke staaltjes van regressieve infantiliteit van gezien.
Op basis van deze test heb ik een kanjer van een gespleten persoonlijkheid. En nu? Afwegen wat me het nauwst aan het hart ligt?
![]() |
#17 | ||
|
![]() In ieder geval wordt de hypocrisie van het VB nogmaals mooi aangetoond. Het drama dat ze maken rond rituele slachtingen is duidelijk niet ingegeven door bezorgdheid om dierenwelzijn.
Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
|
![]() Verder is het alles behalve verwonderlijk dat de CD&V het slechtste scoort. De invloed van de boerenbond en jachtverenigingen zijn erg groot in deze partij.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En Filip De Winter schiet elke avond twee puppy's en drie kittens dood. Echt waar.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
|
![]() Citaat:
Zeg liever eens wat er niet klopt aan de simpele vastelling dat er geen letter over dierenwelzijn of -bescherming in het verkiezingsprogramma van het VB staat? Of aan het feit dat het VB bepaalde verworvenheden rond dierenwelzijn wil kunnen terugdraaien? En hoe rijm je dat met hun hysterisch gedoe over rituele slachtingen? |
|
![]() |
![]() |