![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Banneling
|
![]() In een peiling van De Standaard of zij mogen weigeren een advertentie van het VB op te nemen was de peiling de eerste uren volledig nee. Plots komt het ja als winnaar.
Een sterk vermoeden wekt me op, dat dit hier pure oplichting is door de krant zelf. Citaat:
Laatst gewijzigd door giserke : 4 juni 2007 om 22:06. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() Die Vlaams Blokkers toch... De pers is alleen maar objectief en neutraal als er iets geschreven wordt in hun voordeel, anders zijn het oplichters en foefelaars. Zielig...
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Minister-President
|
![]() En hij zag niet dat de poster een n-va'er was..
Het was mij ook opgevallen en het gebeurt herhaaldelijk. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat zag ik zeker. Ik beschouw de N-VA als het Vlaams Blok light. Allemaal één pot nat dus.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hm, van DS lijkt me dit toch minder wss. Ik heb wel eens ooit iets gelijkaardigs gezien met een poll op de vrt site, waar dat resultaat op een ogenblik plots verdacht veranderde; het ging toen ook om een "ja" of een "neen".
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het is wat raar dat een krant aan lezers vraagt of zij zelf mag beslissen wat er gepubliceerd wordt.
Even onnozel zou de vraag zijn: "Mag de Standaard afwijzen dat het ganse Lombasiaans Manifest morgen gepubliceerd wordt?"
Laatst gewijzigd door lombas : 4 juni 2007 om 22:33. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Europees Commissaris
|
![]() Toch eens 'De Standaard' kopen als het zo zit...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Let op mijn woorden: straks heb jij de DS site gehakt raf.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik ben de nieuwe Marinetti. Eens uitkijken naar 20 februari 2009.
Laatst gewijzigd door lombas : 4 juni 2007 om 22:47. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Het is niet de eerste keer blijkbaar, keer op keer gaan de polls in het voordeel van het belang maar draaien ze uiteindelijk om in een 'nipte' nederlaag...
POLITICS.BE 2:http://www.politiek.messageboard.be Het volk dient de stem van de partijen te zijn, en de partijen niet de stem van het volk! De nieuwe Vlaamse Partij! Vrij Vlaanderen of neem eens een kijkje op ons geüpdate forum:Forum Vrij Vlaanderen |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
lezersbrieven die toekomen op redacties van kranten, in de trant van: " ik stemde totnutoe nooit voor het vb, maar nu is t genoeg geweest... volgend keer stem ik vb!", blijken in vele gevallen geschreven door lokale mandatarissen van de partij zelf... en hun internet trollekes a la stijn hiers of ortwin depoortere (men zou toch denken dat die gasten wel wat beters te doen hebben dan gansche dagen het internet af te schuimen) zijn ook meesters in het zich voordoen als toevallige sympathisanten van de partij... (remember "de knut" op dit forum) het vb moet niemad een les komen spellen ivm georchestreerde acties op het internet....
![]() |
![]() |
#13 | |
|
![]() Citaat:
![]() 2) Vertel eens over Knut? ![]()
POLITICS.BE 2:http://www.politiek.messageboard.be Het volk dient de stem van de partijen te zijn, en de partijen niet de stem van het volk! De nieuwe Vlaamse Partij! Vrij Vlaanderen of neem eens een kijkje op ons geüpdate forum:Forum Vrij Vlaanderen |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
|
![]() ook gemerkt... Ik kan me moeilijk voorstellen dat die op een kwartier meer bezoekers zouden kunnen verwerken dan wat ze eerst op nen halve voormiddag hebben gehad.
Maar ja, hier is geen controle op. T'is hun poll, hun site, dus ze doen wat ze willen.
![]() |
#17 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
|
![]() Dat is pas democratie: kranten die ZELF beslissen wat er gepubliceert word.
Laatst gewijzigd door Bhairav : 6 juni 2007 om 07:23. |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
|
![]() Citaat:
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
|
![]() |
![]() |