![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
Bekijk resultaten enquête: "Op wie stem je indien er enkel deze drie partijen beschikbaar zijn?" | |||
Groen ! |
![]() ![]() ![]() |
4 | 33,33% |
PvDa. |
![]() ![]() ![]() |
7 | 58,33% |
CAP. |
![]() ![]() ![]() |
1 | 8,33% |
Aantal stemmers: 12. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Hoe is het zover gekomen dat de AEL een stemadvies geeft op groen ? Abou jah jah afwezig op het bestuur van de AEL ??? Of zijn de muizen die aan het spelen zijn ?
"Moslim freedom, Now !!!" "Free people around the ka3ba for a free faith around the world !" ![]() Laatst gewijzigd door Lincoln : 8 juni 2007 om 17:44. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
![]() Is niet zo onlogisch.
Groen! is de ideale bondgenoot ![]() Dat is een signaal pro islamisering van deze streken. Het sterkste dat we tot nu toe gezien hebben. SP-A heeft teveel onuitgevoerde beloftes op de kerfstok zoals allochtonen kwota op de werkvloer, met terugwerkende kracht (wat neerkomt op het ontslag in bedrijven waar de werknemerspoel de realiteit niet weerspiegeld)
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als zelfs blanco niet kan, PVDA.
![]() |
![]() |
#4 |
Banneling
|
![]() Eenvoudig toch. Groen! profileert zich als de moslimpartij bij uitstek. Groen! misbruikt het hoofddoekendebat om moslima's weg te lokken van bij de Spa en speelt volledig in op de wensen van moslimextremisten.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Locatie: Dietsland-Europa Ideologie: Solidarisme en corporatisme
|
![]() PVDA want stalinisten zijn tenminste geen mietjes.
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het zijn maoïsten, dacht ik.
![]() |
![]() |
#7 |
|
![]() idd, dacht ik ook.
Soit, verschil maoisten-stalinisten is kleiner dan met trotskisten. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Locatie: Dietsland-Europa Ideologie: Solidarisme en corporatisme
|
![]() Ah. Nu ja, maoïsten zijn ook geen mietjes.
![]() |
#9 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Was het Abou Jahjah die stiekem uw stem op deze enquête heeft uitgebracht, of vindt u het leuk om in uw post het tegenovergestelde te beweren als in uw enquête?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
|
![]() Ik zou niet stemmen. De keuze tussen drie communistische partijen, of een boete om aan mijn 'plicht' te verzaken is snel gemaakt.
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are. It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist. Laatst gewijzigd door van Maerlant : 8 juni 2007 om 20:37. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
|
![]() Overtuigde atheisten bij de PVDA, overtuigde Atheisten bij de CAP. Welke moslim kan daar nu voor stemmen?
Dat Resist-misbaksel was zo contradictorisch dat het niet lang heeft geleefd. Groen! zou ik persoonlijk zelf ook nooit stemmen. Dat zou gelijk staan met incompetentie te belonen.
NEE tegen assimilatie! NEE tegen racisme! Laatst gewijzigd door Raven : 8 juni 2007 om 20:43. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
|
![]() Citaat:
Ps; ik stemde op groen voor dat de AEL bestond ! ![]()
![]() |