![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Er wordt hier de afgelopen dagen heel wat aan Leterme-bashing gedaan. Nochtans vind ik Leterme de minst slechte van de drie kandidaat premiers. Uiteraard is Leterme als regeringsleider verre van ideaal, maar hij was wel de minst slechte van de drie (Verhofstadt, Vande Lanotte en Leterme dus).
De reden hiervoor: 1. Leterme was de enige van de drie die aandacht had voor het immigratieprobleem en stelde de snel Belg wet aan de kaak. 2. Leterme was de enige die resoluut koos voor veel meer uitvoering van straffen, dus voor meer orde. 3. Leterme is de enige van de drie die op etisch vlak NIET extreem progressief is. 4. Terwijl paars heel de tijd is bezig is met werken, werken, werken, economie, geld, presteren,... Had Leterme tenminste ook nog aandacht voor de langdurig zieken, de zwakkeren in de samenleving. Dit vond ik als solidarist wel goed. 5. Op vlak van staatshervorming zou paars zelfs het voorstel van Hans I Le Grand aannemen om zaken te herfederaliseren. Vergeet ook niet dat VLD, BUB, MR en FDF, zeer dicht bij elkaar liggen op vele standpunten. 6. Leterme was de meest realistische inzake het klimaatdossier. Ik ben ook voorstander om de kerncentrales open te houden. In mijn opinie zou men beter eerst de vervuilende steenkool en aardgascentrales sluiten en die vervangen door windmolens enz... Dus waarom Leterme zoveel aanpakken terwijl paars en zeker met groen, oneindig veel slechter zou zijn. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
![]() Citaat:
Verhofstadt is een slet die zich bij alles neerlegt, en de Lotte.... tja, hoe minder erover gezegd hoe liever
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
|
![]() D'oh! Dubbel
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
Laatst gewijzigd door Amon_Re : 6 juni 2007 om 19:33. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
![]() Als het puur inhoudelijk bekijkt is Leterme nochtans de minst slechte van de drie.
Maar wees gerust, op 10 juni stem ik niet op Leterme, maar op Vlaams Belang, die zowel inhoudelijk een veel beter programma heeft en een minder bedriegelijk verleden heeft. Echter ik blijf wel bij mijn punt dat Leterme van de drie regime kandidaten voor het premierschap de minst slechte zou zijn. Mijn wensen voor zondag: - dat paars en groen gebroken wordt - de electorale vernietiging voor Open VLD - een grootse overwinning voor Vlaams Belang Er ook even bij vermelden dat ik Vlaams Belang in Terzake erg sterk vond. Inhoudelijk duidelijke taal. Daar hou ik wel van. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
|
![]() Inderdaad, een achterbakse leugenaar. In geen geval een greintje Vlaming.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik vind het de zwakste thread van Max die ik ooit gelezen heb,tijd Max om mss toch over te schakelen naar anderen !!!!
![]()
![]() |
#8 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |||||||
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]()
|
|||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
|
![]() Denk even na, voor zo'n uitslag moet de helft + 1 op het VB stemmen van alle Belgen, zie jij dit gebeuren? Ooit?
En zolang het cordon bestaat verstevigd een stem voor het VB de klojo's die je weg wilt krijgen
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | ||
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
|
![]() Citaat:
![]() Voor geen haar te vertrouwen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
... over de klimaatproblematiek weliswaar ...
The method of science is tried and true. It is not perfect, it's just the best we have. And to abandon it, with its skeptical protocols is the pathway to a dark age. -- Carl Sagan Laatst gewijzigd door Firestone : 6 juni 2007 om 21:10. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
|
![]() Leterme gaat de eerste zijn om 4 Vlaamse gemeenten over te dragen aan Brussel,als em zo premier kan worden.
Hij heeft het zelf gezegd: het moet deze keer... ten koste van wat, vraag ik me dan af |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik vind het intriest dat we al moeten denken in termen van "slechtste van de drie".
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het is een speculatie. Maar zo dom nog niet. De Walen willen nog steeds een compensatie voor iets dat door de raad van state is bevestigd als een legitieme toepassing van de grondwet. Daar hoort geen onderhandelingstafel bij of omtrent te zijn. Gewoon de grondwet toepassen. Maar... de Walen willen "onderhandelen" over het toepassen van de grondwet.
Zie je het al komen? Hoeveel gaan we moeten betalen voor het toepassen van de grondwet? Als je in elk ander "federaal" land zou kijken en zien dat ze zwaar moeten betalen voor iets dat in de grondwet staat en dat dus geldt voor iedere burger. Hoe noemen we dat? Ja... dat noemen we een onderdrukte bevolkingsgroep. Maar we hebben gelukkig wel een vetgemest CGKR dat triljoenen advocaten kan inzetten tegen mensen die geen verweer hebben. Giserke, ge moet nog opgroeien tot iemand die ziet wat er aan het gebeuren is.
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door Jazeker : 6 juni 2007 om 23:59. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
|
![]() Citaat:
Volmondig mee eens!
![]() |
![]() |
#20 | |