![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Verkiezingen 2007 Hier kunt u discussiëren over de uitslag, de coalitiebesprekingen en meer... |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wel gek dat ik hier doorgaans gebash hoor op de interne partijdemocratie bij het VB en niet bij de SP.a En dan ons Freya... Bekwaam als minister van begroting maar niet als fractieleidster? ![]()
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door Jazeker : 13 juni 2007 om 12:37. |
||
![]() |
![]() |
#2 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ja... ons Freya..
Kinderen maken op een ander... Luxe trouwfeest en een vloek later al uit elkaar... Dat bastaardkind dat om aandacht vraagt, en de scheiding allicht die zich gaat opdringen. Men zou voor minder wanhoop'sbriefjes schrijven
#3 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door -=EXCALIBUR=- : 13 juni 2007 om 12:45. |
|
![]() |
![]() |
#4 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het feit dat ze niet kan rekenen en dat ze op een illegale manier een diploma gehaald heeft doen wel terzake. Dat zijn de redenen waarom het eens schande is dat ze zomaar begroting in de schoot geworpen kreeg. |
|
![]() |
![]() |
#5 |
Gouverneur
|
![]() Ach dit bevestigt enkel wat we al lang wisten.
Vandenbossche is naar de top gecatapulteerd maar is hier allesbehalve klaar voor. Er schort iets aan de partijtop. Verjonging OK maar wordt dit nu de toekomstige fractieleidster? De meerderheid zal er niet om rouwen. |
![]() |
![]() |
#6 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#7 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#8 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() idd redelijk zielig gedrag dat papiertje zo uitspelen. Zielig.
#9 |
|
![]() Welkom in de Belgische politiek
#10 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
Zielig dat ze het zo laat rondslingeren. Of misschien is het wel express gedaan? Freya is gewoon niet bekwaam om deze zware taak op zich te nemen. Wat heeft ze in de politiek al bewezen? Laat ze eerst wat groeien, dat is later dan acceptabeler als ze dan vice-premier (weer) zou zijn |
|
![]() |
![]() |
#11 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Maarja, als ge u nooit hebt moeten opwerken in de politiek omdat papa daar wel voor zorgde, dan is dat uiteraard wel een zware een iets minder 'gezellige' en aangename verantwoordelijkheid. Stel u voor, zelf de bozerik moeten spelen in dat groot parlement! |
|
![]() |
![]() |
#12 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik reageerde op privezaken die niet terzake doen. Wat u aanhaalt stond niet in de post waarop ik reageerde. Altijd leuk hé om zinnen uit zijn context te trekken. |
|
![]() |
![]() |
#13 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Heb ik jou horen klagen toen in 2006 dat microfoontje op de vest van FDW bleef aanstaan?
|
![]() |
![]() |
#14 | |
Burger
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#15 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het botert precies niet. Raar dat Vande Lanotte zich wat afzijdig houdt. Ik denk dat de sp.a nu des te meer Johan nodig heeft.
![]() |
#16 |
Gouverneur
|
![]() Ik denk dat de verjonging wat uit de hand aan het lopen is. Ze hadden natuurlijk niet gerekend op het feit dat ze wel eens de macht zouden kwijt geraken waardoor het gebrek aan ervaring nóg duidelijk wordt. Ik ben benieuwd welke vuist ze in de oppostitie gaan kunnen maken.
En dan nog naar het ministerpostje van Frank VDB asen in ruil voor het fractieleiderschap... ![]() Laatst gewijzigd door reinaert68 : 13 juni 2007 om 14:34. |
![]() |
![]() |
#17 |
|
![]() U weet allemaal dat ik een diplomaat ben, daarom zeg ik ook: "boijtensmijtn, die oere!"
|
![]() |
![]() |
#18 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Het doet deugd aan SPa-bashen te doen.
De aap komt uit de mouw want brein achter de campagne was......jawel.....Pétrick J. Weten jullie nog de hautaine uitspraak van PJ:" laat de CD&V maar het platteland , wij hebben de steden !" Wat een hoogmoed ! Nog even een koekje van eigen deeg, de CD&V was van alles de schuld want aan de macht Martens, Tinndemans, Denhaene.......nu kunnen we ...... SPa was eindeloos jaren aan de macht, ge hebt er toen niets aan gedaan.... Laatst gewijzigd door boerenverstand : 13 juni 2007 om 17:01. |
![]() |
![]() |
#19 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() dat is een ongeluk dat grappig is. Hier is iets gevonden en misbruikt.
#20 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |