![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Dat partijtje van geweldenaar Cedric Vloemans, wel te verstaan. Op zijn blog staat dat hij de partij heeft verlaten, ze zitten in kartel met een paar dubieuze internetpartijtjes, en de site doet het niet meer.
Is het UNIE-verhaal al afgelopen? ![]()
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are. It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
![]() Weet u wat er gebeurd is?
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are. It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb overlaatst toch nog een berichtje van Unie gekregen,hoe verkaar je dit dan?
![]() |
#5 | |
|
![]() Citaat:
1. Beb-n, een marginaal clubje bejaarden. Waarschijnlijk zijn ze intussen allemaal al dood, want de site is op meer dan een jaar tijd niet veranderd. 2. Liberale Alliantie, die als site enkel een dode blog hebben. 3. JRL, NOOIT van gehoord ![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waarom vraag je het niet aan Cedric?
Hij is de enige persoon die weet wat er precies is gebeurd.
![]() |
#7 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Op cedric zijn blog:
Citaat:
Wie zit er nu allemaal eigenlijk bij de VLD? Bob van Geel, Yann Verbeeck, wrs Bruno Yaminé, en nu dus blijkbaar ook Cedric Vloemans.... Beetje vreeemd, vind ik. ![]() Laatst gewijzigd door lomeanor : 17 juni 2007 om 16:30. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#9 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Inderdaad, dat moest VLD zijn.
Ik was een beetje in de war omdat ze allemaal van de BUB afkomstig zijn. ![]() EDIT: ik heb het gewijzigd. Laatst gewijzigd door lomeanor : 17 juni 2007 om 16:30. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() Werkt diene drug dan zo in bij die gasten? ![]()
![]() |
![]() |
#12 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
|
![]() Marsrichting... Als je naar beneden rolt, marcheer je niet he...
![]() |
#15 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik ben in februari lid geworden van OpenVLD, en blijkbaar hebben een aantal Belgischgezinden hetzelfde gedaan. De mensen die je opsomt zijn overigens niet de enige ex-BUB'ers die nu OpenVLD-lid zijn. Zolang ze maar liberaal zijn. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
The right of a people under occupation to resist through all means, including armed struggle, is fundamental and inviolable, and we will not allow our rights to be liquidated under the slogan of "security" or "stability". Volksfront voor de Bevrijding van Palestina
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
't Is trouwens nooit mijn bedoeling geweest de BUB kapot te maken, ofzo. Ik heb gewoon beslist dat ik als liberaal en Belg mijn overtuiging moest volgen, en een aantal goeie vrienden liberale BUB'ers hebben wellicht door mijn toedoen dezelfde keuze gemaakt. Anderen zijn mij blijkbaar gewoon blindelings gevolgd, om één of andere reden. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Je zal binnenkort ook nieuwe namen zien op onze website. We zijn onze partij aan het professionaliseren en nieuwkomers zijn er momenteel genoeg. Alleen zijn we veel voorzichtiger in de benoemingen dan vroeger. ![]() Dat gezegd zijnde, vraag ik me af wat de VLD zal ondernemen om de volgende staatshervorming te vermijden. |
|
![]() |
![]() |