![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Simpel: iemand geeft 5 woorden op. Een ander forumgebruiker moet daarmee een opstel van minstens 100 woorden maken. Dan mag deze op zijn beurt 5 woorden geven, waarmee de volgende een opstelletje kan schrijven en ga zo verder.
Oké, de eerste 5 woorden zijn: draak, corset, erwtensoep, piano en trampoline. Verzin daar mee eens iets mee. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
![]() Een draak in een corset at erwtensoep terwijl een trampoline piano speelde. Hierdoor raakte de draak zo in de war dat hij zo'n drieënzeventig woorden vergat.
De volgende 5 woorden zijn ijs, wortel, koud, winter en muts en het verboden woord is sneeuw.
![]() |
![]() |
#3 |
|
![]() "Ik heb het graag koud", antwoordde de sollicitant bij de diepvriesafdeling. "De winter is echt mijn seizoen. Of ik van groenten houdt? Zie je dan niet dat mijn neus een wortel is. Laat je niet misleiden door mijn muts, die draag ik enkel omdat ze bij mijn sjaal past. Er is maar één probleem: in de zomer smelt ik."
De baas knikte en zag de plas al onder zijn bureau druipen. Nu wist hij zeker dat hij de creatie van zijn kinderen niet ging aannemen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
![]() De volgende woorden zijn: vogel, snaar, aap, straat en vuilnisbak
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Jammer, ik dacht dat dit een ernstige literaire poging zou worden.
![]() |
![]() |
#6 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Volgende: kamikaze, horloge, nieuwswaarde, doppler en citybank.
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door Jazeker : 25 juni 2007 om 20:34. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zo, dat zijn er meer dan 100 ![]() voor de volgende mens die hem verveelt: Bier, konijn, tram, dakraam en stront ![]() *crap! Ik loop wat achter ![]()
Undefeated Army Bietan Jarrai Laatst gewijzigd door Dronkoers : 25 juni 2007 om 20:42. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
|
![]() Citaat:
Plots weerklonk er een luide knal in de straat en besefte de zenuwachtige man, dat hij zijn bommengordel in zijn auto vergeten was. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Gelukkig besefte hij de geringe nieuwswaarde van dit voornemen en snel bedacht hij vijf nieuwe woorden nl. tupperware, einstein, bijzettafeltje, helicopterpiloot en borstimplantaten
![]() |
![]() |
#11 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het was midden in de winter. Het Gore-weer had zijn intrede nog niet gedaan. De temperatuur zakte tot op ongekende dieptepunten. Ik wil Gore-weer kermden de kindertjes. "Ze hebben de gasprijzen verhoogd" suste de eveneens van koude bibberende moeder, we kunnen de chauffage nog maar even laten branden. De van koude bevangen kindertjes poogden met hun adem gaatjes te blazen op de met ijs aangeslagen ramen. Door die piepgaatjes konden ze de lege straat zien, waar geen auto meer langsreed. "We moeten de CO2 beperken" zei hun moeder, anders warmen we teveel op! "Maar we hebben het KOUD" weenden de kindertjes, we zouden veel liever hebben dat het opwarmt. "Jamaar als het opwarmt dan overstromen de arme kindertjes in de warme werelddelen" repliceerde hun mamma, die snel nog een extra deken over haar kroost uitspreidde. "We hebben één voordeel " zei ze nog "gelukkig hoeven we onze ijskast niet meer te laten draaien, dat is slecht voor het milieu". De familie had namelijk hun voorraad wortelen netjes op het terras van hun bescheiden apartementje in een bakje met zand gezet, in de hoop dat de bittere kou ook die voorraad niet zou aantasten. "Ik wil een wortel" weende de jongste, "haal hem dan even uit het bakje op het terras" zie de moeder, maar zet wel eerst even je muts op en doe je sjaal aan voordat je buiten gaat. Met verkleumde pollekes kwam het kindeke terug binnen : "het zand is bevroren in onze bak wortelen mama, ik geraak er niet door". "Gelukkig hebben we nog een paar blikjes erwtjes+worteltjes uit den Aldi" zie mama, dit mogen we wel niet meer kopen, want die productie veroorzaakt weeral veels te veel opwarming! Maar kom, met kerstavond kunnen we ons deze overdaad nog wel even permitteren.... ik heb het doosje al heel de tijd verstopt en nu staat het onder onze plastieken kerstboom, want een echte mogen we ook niet meer zetten. Alhoewel... met die plastieken kerstboom hebben we er vast weer voor gezorgd dat het gaat opwarmen, want die productie heeft weer CO2 de lucht ingeblazen. Laten we dus gewoon even die erwtjes en wortelen koud opeten, dan sparen we daarmee tenminste CO2 uit! ---------------- volgende opgave: islam, vrede, onthoofden, terrorisme, overwinning
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 25 juni 2007 om 20:46. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
|
![]() Citaat:
Iedereen keek hem verbaasd aan. Men wist dat de man een kamer op het mansarde huurde en zijn dakraam altijd open stond. Niemand had er enig idee van dat hij dit deed om de geur van de stront van zijn konijn te verbergen. Normaal mocht hij geen huisdieren houden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
|
![]() Citaat:
De volgende 10 woorden die in een lopend opstel van maximaal tien woorden verwerkt moeten worden zijn: was, ik, scherp, berg, schep, Ben, erg, helemaal, niet, wees.
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
|
![]() Volgende woorden: karikatuur, muis, hamer, kind en waslijn.
(zelf komt er niet meteen iets in mij op.) |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() whatever...
Undefeated Army Bietan Jarrai Laatst gewijzigd door Dronkoers : 25 juni 2007 om 20:45. Reden: wééral te laat |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() en waar zit einstein?
![]() |
#17 | |
|
![]() Citaat:
Hij was geen Einstein en liep daarom naar het eerst volgende huis. Hij keek door het raam en zag een tupperware doos op een bijzettafeltje staan. Laatst gewijzigd door Boadicea : 25 juni 2007 om 20:47. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
|
![]() Bij Newton, Doppler en de journalist in de Citybank?
Dit onderschrift is pretentieus en kan (soms) bekend overkomen! Laatst gewijzigd door Bovenbuur : 25 juni 2007 om 20:47. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
|
![]() Citaat:
Ik hou het bij mijn laatste opdracht: De volgende 10 woorden die in een lopend opstel van maximaal tien woorden verwerkt moeten worden zijn: was, ik, scherp, berg, schep, Ben, erg, helemaal, niet, wees.
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
|
![]() Springkasteel, astronaut, kanarie, zonnecrème en ijslolly
|
![]() |
![]() |