![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Ter herinnering ! ![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ja Pajot en dan ? wat koop je er meer met die beloftes op papier ? NIETS !!
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Was het niet vandaag dat het VB de splitsing van BHV nog eens op tafel zou gooien?
Eens kijken hoe de N-VA daar deze keer op zal reageren....
Het Oosten: De kiezer heeft niet altijd gelijk. De kiezer heeft alleen gelijk als hij stemt zoals Het Oosten het zou willen. Laatst gewijzigd door Knuppel : 28 juni 2007 om 09:49. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als het uberhaupt het nieuws haalt...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() In Villa Politica zeggen ze hier juist dat de bezwaarschriften tegen de verkiezingen massaal zijn binnen gekomen bij de senaat, bezwaarschriften die allemaal werden verworpen. Wat zegt U - respect voor de grondwet? - toch niet in Belgie zeker. ![]() Op dit ogenblik is Coveliers fors in de aanval over BHV. ![]() Laatst gewijzigd door daiwa : 28 juni 2007 om 14:50. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ik heb ook mijn bezwaarbriefkes geschreven....
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat het VB doet haalt zo goed als zeker NIET het nieuws.
Het interesseert mij meer hoe de N-VA daarop reageert.
![]() |
#9 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zeg eens....
![]() |
![]() |
#10 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Alléz vooruit. Weeral twee postzegels en de moeite voor de bok zijn... Maar ik verwachtte niet anders. Dit is Belgique.
![]() |
![]() |
#11 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#12 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Minister
|
![]() n-va hekelt hypocrisie omtrent BHV
Soms is de hypocrisie van NVA zo doorzichtig dat het geen hypocrisie meer is. Zelfspot? Laatst gewijzigd door Duym : 28 juni 2007 om 17:56. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 'Heb jij hem' ook al niet?
Jong N-VA-er zal 'hem' toch zelf wel hebben, zeker? ![]()
![]() |
#16 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |