![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Minister-President
|
![]() Vandaag 7- 7- 7 ,worden de nieuwe zeven wereldwonderen gekozen en bekend gemaakt in Lissabon.
http://www.new7wonders.com/index.php Wat heeft u gekozen? Mijn keuze is: *Pyramide van Gizeh *Chichen Itza *Colosseum *Acropolis *Taj Mahal *Alhambra *Sydney Operagebouw |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik meende dat de piramide "hors concours" werd gesteld omdat dit het enige van de originel 7 wereldwonderen is dat overbleef?
ik ben vergeten wat ik had ingevuld... de TajMahal stond erbij, Stonehenge, chinese muur... maar mijn stem telt toch niet: ik geraakte niet door het laatste scherm voor de een of andere reden.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mijn keuze:
- Manhattan, Washington DC, Seattle, Vancouver, ... (VSA/CA) - Pompeï (IT) - Andalusië (ESP) - Viñales Vallei (CU) - Hotel Den Opstal en omgeving - Knysna, Mosselbaai &c. (RSA) - Russische vrouwen onder de 35 (RU) - Mezelf (BE)
![]() |
![]() |
#4 | ||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als je meer van Egypte gezien hebt dan dat en het tóch een wereldwonder wilt noemen, doe je volgens mij eerder mee aan de traditie dan aan je eigen rationele vermogen.
Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Het is compleet belachelijk om dit te laten kiezen via een website, dit is veel te gevoelig voor drukkingsgroepen.
Om dan nog maar te zwijgen over de onfaire strijd tussen het rijkere westen waar bijna iedereen een internetverbinding heeft tegenover de armere delen van de wereld waar evengoed prachtige dingen staan. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Het heeft dus niets met landen ,steden of gebieden te maken. Laatst gewijzigd door I amsterdam : 7 juli 2007 om 11:46. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
In China en India enz zijn misschien nog meer internet verbindingen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Rechterbovenhoek = paaseiland
Rechteronderhoek = iets uit Zuid amerika, maar kan op de naam niet komen.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Wat betreft het tweede, er is vooral massaal respons uit Azië en Zuid Amerika. Maar weinig intresse uit Europa en N. Amerika.
![]() |
![]() |
#13 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Als je er geen verstand van hebt, kun je beter ergens anders gaan spelen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Partijlid
|
![]() Brussel
![]()
![]() |
#17 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Zijn de gebouwen al gekozen?
POLITICS.BE 2:http://www.politiek.messageboard.be Het volk dient de stem van de partijen te zijn, en de partijen niet de stem van het volk! De nieuwe Vlaamse Partij! Vrij Vlaanderen of neem eens een kijkje op ons geüpdate forum:Forum Vrij Vlaanderen |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Schepen
|
![]() Ja, en ze worden vanavond bekendgemaakt.
Citaat:
![]() |
![]() |
#20 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() verkeerde draad!
![]()
POLITICS.BE 2:http://www.politiek.messageboard.be Het volk dient de stem van de partijen te zijn, en de partijen niet de stem van het volk! De nieuwe Vlaamse Partij! Vrij Vlaanderen of neem eens een kijkje op ons geüpdate forum:Forum Vrij Vlaanderen Laatst gewijzigd door baseballpolitieker : 7 juli 2007 om 18:55. |
![]() |
![]() |