![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() http://www.standaard.be/
Citaat:
http://www.un.org/esa/sustdev/csd/csd16/bureau.htm
![]() |
![]() |
#2 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Staatsinmenging is cool.
Laatst gewijzigd door AdrianHealey : 13 juli 2007 om 11:22. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Geld bijdrukken ook
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als er meer geld is, is er meer rijkdom, hé.
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
![]() Dat zo'n gasten niet afgeschoten worden, dat verbaasd me dan ook elke keer weer.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
|
![]() Nogal een geluk dat het racisme daar praktisch uitgeroeid is, met steun van het westen.
![]() |
#7 |
|
![]() Inflatie tegen 3000% door onafhankelijke waarnemers... Kunnen wij voorstellen wat dat wil zeggen?
Vandaag kan ik met 3000 'geld' 3000 broden kopen volgende maand kan ik met 3000 'geld' 1 brood kopen!
POLITICS.BE 2:http://www.politiek.messageboard.be Het volk dient de stem van de partijen te zijn, en de partijen niet de stem van het volk! De nieuwe Vlaamse Partij! Vrij Vlaanderen of neem eens een kijkje op ons geüpdate forum:Forum Vrij Vlaanderen |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#9 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
De inflatie gaat ook Mugabe te lijf. Wie wint het? Laatst gewijzigd door eno2 : 13 juli 2007 om 13:36. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Gouverneur
|
![]() Mugabe is de verpersoonlijking van het failliet van Afrika.
De totale onverantwoordelijkheid van Mugabe en zijn potverterende kliek, die een steile spiraal neerwaarts heeft veroorzaakt van het land en zijn economie, tonen het ware probleem van het zwarte continent. Zelfs die meest currupte dictator in het Westen zou zijn land nooit zo in de vernieling kunnen rijden. In Zimbabwe is het gewoon wachten tot het land helemaal op de bodem terechtkomt en er niets meer overblijft. Dan kunnen wij beginnnen met de voedselhulp.... En dat voor een land dat ooit een van de rijkste van het continent was. Maar helaas, dat was onder blank bestuur, en dat mag niet gezegd worden. Wil ik de blanken terug aan de macht in Afrika? Dat heb ik niet gezegd. Mijn punt is dat het politiek correcte Westen minder problemen heeft met een waanzinnige zwarte dictator die zijn land volledig aan het verstikken is, dan met een blanke leiding die de economie goed deed draaien, met een goede gezondheidszorg en onderwijs maar ook met gebrek aan stemrecht voor de zwarten. Als je je nog herinnert hoe Zuid-Afrika onder Botha hier werd aangepakt, dan weet je genoeg. Nu hebben ze er een president die verklaart dat AIDS een uitvinding is van de blanken en dat een mengeling van wat lokale landbouwproducten er een efficient geneesmiddel tegen is. Trouwens... géén enkel Afrikaans land heeft zich openlijk tegen Mugabe gekeerd. Ze vinden hem allemaal geweldig omdat hij de blanke herenboeren heeft onteigend. Dat de productie van die boerderijen sindsdien met 85% is gedaald, dat vinden ze blijkbaar geen probleem. Afrika heeft nog een héééééél lange weg af te leggen. Jammer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
|
![]() Met zo een inflatie gebruik je toch geen baar geld meer...
De (simplistische) staat die geld bijdrukt is zo oud als maar kan... Criminelen die mensen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
|
![]() Wees eens wat wat specifieker.. Wat zouden ze moeten doen?
POLITICS.BE 2:http://www.politiek.messageboard.be Het volk dient de stem van de partijen te zijn, en de partijen niet de stem van het volk! De nieuwe Vlaamse Partij! Vrij Vlaanderen of neem eens een kijkje op ons geüpdate forum:Forum Vrij Vlaanderen |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Banneling
|
![]() 't Is allemaal de schuld van Hitler.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ruilhandel ftw.
Keynes zou het oplossen.
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Van die Keynes weet ik het niet,maar ruilhandel zal nu wel ongeveer het enig valabele betaalmiddel zijn in Rhodesie.....euh......Zimbabwe..
![]() Of hoe die President dik 3000 jaar menselijke evolutie(betaalmiddelen met "abstrakte" waarde) teugdraait.. ![]() |
![]() |
![]() |