Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Partijpolitiek en stromingen
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie.

Antwoord

Discussietools
Oud 28 maart 2008, 10:55   #1
Jessica
Vreemdeling

Standaard Huwelijk vlaams belang schoten

Hallo iedereen,
tot mijn grote verbazing las ik vandaag iets over mijn huwelijk vorig jaar in April in Schoten. Onze vriend die toevallig raadslid is bij Vlaams Belang heeft daar ons huwelijk voltrokken. Iemand contacteerde mij (ja een jaar na datum) dat hier een discussie was over gestart. Deze heb ik dus ook gelezen en vind het jammer dat mensen zo preuts zijn geworden tegenwoordig. wij zijn helemaal niet vlaams belang minded hoor absoluut niet zelfs. Mijn getuige was trouwens mijn beste vriendin, Een afrikaanse en op ons trouwfeest waren er anders veel genodigden die niet blank zijn. Daarom vind ik het jammer dat iedereen zo'n dingen over ons durft te schrijven!! Tim is gewoon een goede vriend! hebben die mensen die gepost hebben op die discussie dan geen vrienden of familie die op het VB stemmen? Moeten wij die mensen dan ook uitsluiten, dan doen wij, (denk ik toch) net het zelfde als het VB! Ik snap dat iedereen zijn mening hierover heeft maar dat er zo'n gemene dingen over mij en mijn man werden neergeschreven vind ik heel erg en kwetsend hoor. Dingen zoals dat ons huwelijk vervloekt is en dat ik een blokse Bimbo ben met een lelijk trouwkleed van de Sarma ten eerste het is vlaams BELANG en de sarma bestaat al jaren niet meer hoor
maar ja ik ga mezelf niet verlagen door zon soort praat te verkopen op een toch degelijk en gerespecteerd forom als dit het hoort hier over politiek te gaan en daar hebben ik en mijn man niets mee te maken.

groetjes van een niet vlaams belanger!!!
Jessica is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 maart 2008, 11:06   #2
lollysticky
Minister

lollysticky's schermafbeelding

Standaard

trek het je niet aan, hier wordt zoveel geklaagd en gezaagd!

een fijn en voorspoedig huwelijk voor jou en je man!

Laatst gewijzigd door lollysticky : 28 maart 2008 om 11:07.
lollysticky is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 maart 2008, 11:10   #3
Jazeker
Secretaris-Generaal VN

Jazeker's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Jazeker
Standaard

Heeft u misschien een linkje naar die draad die handelde over je huwelijk, want dat moet me ontgaan zijn.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Flanelcondoom Bekijk bericht
*KNIP* Deze opmerking lijkt mij persoonlijk en onnodig grievend.
Nelle Pastorale Nelle Jazeker Nelle

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Duupje Bekijk bericht
Jep, heil Jazeker.
Jazeker is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 maart 2008, 11:13   #4
Burkide
Europees Commissaris

Burkide's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jazeker Bekijk bericht
Heeft u misschien een linkje naar die draad die handelde over je huwelijk, want dat moet me ontgaan zijn.
Tot uw dienst:

http://forum.politics.be/showthread.php?t=95895
Het racisme van MR-FDF tegen de volkwijken en de "allochtonen" die er zich in bevinden is hetzelfde oude racisme van MR-FDF tegen de "sales flamands". Dàt is de sociologische realiteit in Brussel. Het wordt tijd dat we ons allemaal verenigen tegen deze onuitstaanbare, misprijzende bourgeoisie i.p.v. ons steeds opnieuw te laten verdelen.
Burkide is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 maart 2008, 11:16   #5
Nynorsk
Secretaris-Generaal VN

Nynorsk's schermafbeelding

Standaard

dit stond in de gva:
http://www.gva.be/Antwerpen/2900/art...512718EAA8E%7D

wel grappig, het huwelijk vond in april plaats en pas in oktober schrijft de GVA dat er 'zopas' een huwelijk is voltrokken.

volgens mij is er ofwel iemand haar trouwdatum vergeten, ofwel zit er eentje op de GVA redactie die moeite met deadlines heeft.

Maar Jessica'tje gaat wel eens moeten leren wat ironie precies betekent.
Oud 28 maart 2008, 11:22   #6
Jessica
Vreemdeling

Standaard

Die van de GVA hebben dus een probleem met deadlines want mijn huwelijk was op 28 April.
en ik zie de ironie niet in van mensen die mijn huwelijk vervloeken hoor!
Oud 28 maart 2008, 11:22   #7
Jessica
Vreemdeling

Standaard

Die van de GVA hebben dus een probleem met deadlines want mijn huwelijk was op 28 April.
Oud 28 maart 2008, 11:28   #8
Jazeker
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nynorsk Bekijk bericht
ofwel zit er eentje op de GVA redactie die moeite met deadlines heeft.

Citaat:

Citaat:
Jep, heil Jazeker.
Oud 28 maart 2008, 11:29   #9
Jazeker
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Burkide Bekijk bericht
Bedankt.

Citaat:

Citaat:
Jep, heil Jazeker.
Oud 28 maart 2008, 11:34   #10
Nynorsk
Secretaris-Generaal VN

Nynorsk's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jessica Bekijk bericht
Stel je nu eens voor dat ik iemand ben die niets heeft tegen lesbiennes (ze zelfs graag heeft enzo) en dat ik zeg: "oh nee! een lesbienne! maak dat je uit de voeten bent, of je bent vervloekt!"

Maar goed.
't is mss een beetje hopeloos.
Oud 28 maart 2008, 11:42   #11
Anna List
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nynorsk Bekijk bericht
dit stond in de gva:
http://www.gva.be/Antwerpen/2900/art...512718EAA8E%7D

wel grappig, het huwelijk vond in april plaats en pas in oktober schrijft de GVA dat er 'zopas' een huwelijk is voltrokken.

volgens mij is er ofwel iemand haar trouwdatum vergeten, ofwel zit er eentje op de GVA redactie die moeite met deadlines heeft.

Maar Jessica'tje gaat wel eens moeten leren wat ironie precies betekent.
je merkt zelf op dat die journalist zijn deadline zwaar gemist heeft ... ik zou dan toch ook een gezond wantrouwen handteren tegenover zulke 'journalisten' hoor ...

meer ik zal u vertellen wat erachter zit :

hetzelfde raadslid (Tim Willekens) werd een tweede maal gevraagd om een huwelijk 'te doen' (hij heeft nu eenmaal de leeftijd waarrond er in de vriendenkring velen trouwen) ... blijkbaar is dit feit (dat een VB'er klaarblijkelijk ook gewoon vrienden kan hebben) in het verkeerde keelgat geschoten bij andere een ander raadslid ... die dan maar een telefoontje naar de GVA gepleegd heeft, waar men een journalist bereid heeft gevonden het boeltje op te blazen ... echt sjiek als ge het mij vraagt ... zowel van dat raadslid als van die journalist ... groooote mensen !

zielig.

ah ja, die tweede keer is dat natuurlijk niet meer kunnen doorgaan ... de dienstdoende collega's lieten zich als bij wonder niet meer 'verontschuldigen'

Laatst gewijzigd door Anna List : 28 maart 2008 om 11:44.
Anna List is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 maart 2008, 14:21   #12
Den Ardennees
Perm. Vertegenwoordiger VN

Den Ardennees's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Hallo iedereen,
tot mijn grote verbazing las ik vandaag iets over mijn huwelijk vorig jaar in April in Schoten. Onze vriend die toevallig raadslid is bij Vlaams Belang heeft daar ons huwelijk voltrokken. Iemand contacteerde mij (ja een jaar na datum) dat hier een discussie was over gestart. Deze heb ik dus ook gelezen en vind het jammer dat mensen zo preuts zijn geworden tegenwoordig. wij zijn helemaal niet vlaams belang minded hoor absoluut niet zelfs. Mijn getuige was trouwens mijn beste vriendin, Een afrikaanse en op ons trouwfeest waren er anders veel genodigden die niet blank zijn. Daarom vind ik het jammer dat iedereen zo'n dingen over ons durft te schrijven!! Tim is gewoon een goede vriend! hebben die mensen die gepost hebben op die discussie dan geen vrienden of familie die op het VB stemmen? Moeten wij die mensen dan ook uitsluiten, dan doen wij, (denk ik toch) net het zelfde als het VB! Ik snap dat iedereen zijn mening hierover heeft maar dat er zo'n gemene dingen over mij en mijn man werden neergeschreven vind ik heel erg en kwetsend hoor. Dingen zoals dat ons huwelijk vervloekt is en dat ik een blokse Bimbo ben met een lelijk trouwkleed van de Sarma ten eerste het is vlaams BELANG en de sarma bestaat al jaren niet meer hoor
maar ja ik ga mezelf niet verlagen door zon soort praat te verkopen op een toch degelijk en gerespecteerd forom als dit het hoort hier over politiek te gaan en daar hebben ik en mijn man niets mee te maken.

En waarom zou je je moeten schamen om Vlaams Belanger te zijn?

En waarom zou je je moeten schamen dat een Vlaams Belangverkozene je huwelijk voltrok?
-Ivan De Vadder: wij vinden alvast dat u één van die keien bent
Den Ardennees is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 maart 2008, 14:24   #13
De Garde
Europees Commissaris

De Garde's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Hallo iedereen,

Moest al eens gaan kijken waar het nu weer juist over ging. Vond het toen een non-discussie en vind dat eigenlijk nog. Als het kan, k�*n het en als jullie je daar goed bij voelen, wel d�*n?

Veel gelukkig jaren (hoewel dat eerste jaar er onderhand bijna opzit) samen!
De Garde is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 maart 2008, 14:41   #14
Jessica
Vreemdeling

Standaard

bedankt voor de leuke reacties, tja een zwangere vrouw zoals ik kan zich soms druk maken in belachelijke dingen he
dikke kus jessica
xxxxxxxx iedreen nog een goede vakantie (voor diegene die verlof hebben natuurlijk he)
Oud 28 maart 2008, 15:19   #15
AVV
Gouverneur

AVV's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Anna List Bekijk bericht
je merkt zelf op dat die journalist zijn deadline zwaar gemist heeft ... ik zou dan toch ook een gezond wantrouwen handteren tegenover zulke 'journalisten' hoor ...

meer ik zal u vertellen wat erachter zit :

hetzelfde raadslid (Tim Willekens) werd een tweede maal gevraagd om een huwelijk 'te doen' (hij heeft nu eenmaal de leeftijd waarrond er in de vriendenkring velen trouwen) ... blijkbaar is dit feit (dat een VB'er klaarblijkelijk ook gewoon vrienden kan hebben) in het verkeerde keelgat geschoten bij andere een ander raadslid ... die dan maar een telefoontje naar de GVA gepleegd heeft, waar men een journalist bereid heeft gevonden het boeltje op te blazen ... echt sjiek als ge het mij vraagt ... zowel van dat raadslid als van die journalist ... groooote mensen !

zielig.

ah ja, die tweede keer is dat natuurlijk niet meer kunnen doorgaan ... de dienstdoende collega's lieten zich als bij wonder niet meer 'verontschuldigen'

Inderdaad zielig! En laat het nu net dat soort mensen zijn die altijd de mond volhebben over verdraagzaamheid.
Nu, het zegt ooh zo veel meer over hen dan over al die Vlamingen die voor Vlaams belang stemmen. Ach laat ze, ze zijn eigenlijk het vermelden niet waard.

Enne, nen dikke proficiat @ Jessica, ....... van ne Vlaams Belanger
Oud 28 maart 2008, 15:21   #16
Zwartengeel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door AVV Bekijk bericht
Inderdaad zielig! En laat het nu net dat soort mensen zijn die altijd de mond volhebben over verdraagzaamheid.
Nu, het zegt ooh zo veel meer over hen dan over al die Vlamingen die voor Vlaams belang stemmen. Ach laat ze, ze zijn eigenlijk het vermelden niet waard.

Enne, nen dikke proficiat @ Jessica, ....... van ne Vlaams Belanger
²
Zwartengeel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 maart 2008, 16:05   #17
Cyrano
Minister

Cyrano's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
bedankt voor de leuke reacties, tja een zwangere vrouw zoals ik kan zich soms druk maken in belachelijke dingen he
dikke kus jessica
xxxxxxxx iedreen nog een goede vakantie (voor diegene die verlof hebben natuurlijk he)
Jawadde !

Dit is de eerste keer dat deze gemeenschap van kankerende, zagende en zure forumdeelnemers (ik ook) een dikke kus krijgen.

Mijn dag is goed.
Oud 28 maart 2008, 18:10   #18
jamás será vencido
President van Europa
Europees Commissaris

jamás será vencido's schermafbeelding

Standaard

Artikel heeft toch weinig te maken met het emotionele van jullie huwelijk,
belangrijskte punt is dat alle democratische partijen het toelieten dat een VBer een politieke functie voltrok. Alle partijen inclusief cd&v en sp.a lieten dit gebeuren in tegenstelling tot het cordon sanitair. En dan nog blijven VBers zich in de slachtofferrol duwen.

Dat het een mooi huwelijk was, met afrikaanse vriendinnen en Vbvrienden is volkomen irrelevant voor de discussie. proficiat met je huwelijk , maar zie er totaal geen meerwaarde van in dat je al dan niet VBer bent...
Oud 28 maart 2008, 19:06   #19
perf
Burger

Standaard

Citaat:
Hallo iedereen,
tot mijn grote verbazing las ik vandaag iets over mijn huwelijk vorig jaar in April in Schoten. Onze vriend die toevallig raadslid is bij Vlaams Belang heeft daar ons huwelijk voltrokken. Iemand contacteerde mij (ja een jaar na datum) dat hier een discussie was over gestart. Deze heb ik dus ook gelezen en vind het jammer dat mensen zo preuts zijn geworden tegenwoordig. wij zijn helemaal niet vlaams belang minded hoor absoluut niet zelfs.
Dat is uw goed recht

Citaat:
Mijn getuige was trouwens mijn beste vriendin, Een afrikaanse en op ons trouwfeest waren er anders veel genodigden die niet blank zijn. Daarom vind ik het jammer dat iedereen zo'n dingen over ons durft te schrijven!!
Verval aub niet in stereotypen door zaken als "er waren anderskleurigen op ons trouwfeest" erbij te sleuren. Het is niet omdat onze politiek correcte elite alle VB-ers als racisten afschildert dat dit werkelijk zo hoeft te zijn. Er zijn er inderdaad bij, dat hoort u mij niet ontkennen, maar je bent niet automatisch een racist omdat je achter het programma van het VB staat. En dan maar op het VB kappen omdat ze zouden veralgemenen Dan kan je evengoed zeggen dat alle SPA'ers geldverbranders zijn, en alle PSers maffiosi.

Citaat:
Tim is gewoon een goede vriend! hebben die mensen die gepost hebben op die discussie dan geen vrienden of familie die op het VB stemmen? Moeten wij die mensen dan ook uitsluiten, dan doen wij, (denk ik toch) net het zelfde als het VB!
Het VB sluit niemand uit die zich aan de regels houdt. En aangezien dat VB-lid een goede vriend van u is kan het nog zo geen groot krapuul zijn...

Citaat:
Ik snap dat iedereen zijn mening hierover heeft maar dat er zo'n gemene dingen over mij en mijn man werden neergeschreven vind ik heel erg en kwetsend hoor. Dingen zoals dat ons huwelijk vervloekt is en dat ik een blokse Bimbo ben met een lelijk trouwkleed van de Sarma ten eerste het is vlaams BELANG en de sarma bestaat al jaren niet meer hoor

Het is nogal laag bij de gronds om dergelijke zaken naar iemand te roepen, en dan zeker nog op wat voor jullie een heuglijke dag moest zijn. Trek het je in elk geval niet aan.

Groetjes van een Vlaams Belanger (omdat voor iets zijn mijns inziens nog altijd positiever klinkt dan ergens tegen zijn)
perf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 maart 2008, 19:40   #20
Montalcino
Parlementslid

Montalcino's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Hallo iedereen,

Het is heel simpel: de absurditeit is dat je het cordon sanitaire ook zou moeten toepassen op persoonlijke materies. Dat zou Vlaams Belangers herleiden tot de melaatsen van vroeger.

Persoonlijk vind ik dat een brug te ver. Je kan het programma van de partij niet willen uitvoeren, maar dat mag nooit op de man gespeeld worden.
Montalcino is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:28.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be