![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Vreemdeling
|
![]() Hallo iedereen,
tot mijn grote verbazing las ik vandaag iets over mijn huwelijk vorig jaar in April in Schoten. Onze vriend die toevallig raadslid is bij Vlaams Belang heeft daar ons huwelijk voltrokken. Iemand contacteerde mij (ja een jaar na datum ![]() ![]() ![]() maar ja ik ga mezelf niet verlagen door zon soort praat te verkopen op een toch degelijk en gerespecteerd forom als dit het hoort hier over politiek te gaan en daar hebben ik en mijn man niets mee te maken. groetjes van een niet vlaams belanger!!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Minister
|
![]() trek het je niet aan, hier wordt zoveel geklaagd en gezaagd!
een fijn en voorspoedig huwelijk voor jou en je man! Laatst gewijzigd door lollysticky : 28 maart 2008 om 11:07. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Heeft u misschien een linkje naar die draad die handelde over je huwelijk, want dat moet me ontgaan zijn.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
http://forum.politics.be/showthread.php?t=95895
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() dit stond in de gva:
http://www.gva.be/Antwerpen/2900/art...512718EAA8E%7D wel grappig, het huwelijk vond in april plaats en pas in oktober schrijft de GVA dat er 'zopas' een huwelijk is voltrokken. volgens mij is er ofwel iemand haar trouwdatum vergeten, ofwel zit er eentje op de GVA redactie die moeite met deadlines heeft. Maar Jessica'tje gaat wel eens moeten leren wat ironie precies betekent.
![]() |
#6 |
Vreemdeling
|
![]() Die van de GVA hebben dus een probleem met deadlines want mijn huwelijk was op 28 April.
en ik zie de ironie niet in van mensen die mijn huwelijk vervloeken hoor! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Vreemdeling
|
![]() Die van de GVA hebben dus een probleem met deadlines want mijn huwelijk was op 28 April.
en ik zie de ironie niet in van mensen die mijn huwelijk vervloeken hoor! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar goed. 't is mss een beetje hopeloos.
![]() |
![]() |
#11 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
meer ik zal u vertellen wat erachter zit : hetzelfde raadslid (Tim Willekens) werd een tweede maal gevraagd om een huwelijk 'te doen' (hij heeft nu eenmaal de leeftijd waarrond er in de vriendenkring velen trouwen) ... blijkbaar is dit feit (dat een VB'er klaarblijkelijk ook gewoon vrienden kan hebben) in het verkeerde keelgat geschoten bij andere een ander raadslid ... die dan maar een telefoontje naar de GVA gepleegd heeft, waar men een journalist bereid heeft gevonden het boeltje op te blazen ... echt sjiek als ge het mij vraagt ... zowel van dat raadslid als van die journalist ... groooote mensen ! zielig. ah ja, die tweede keer is dat natuurlijk niet meer kunnen doorgaan ... de dienstdoende collega's lieten zich als bij wonder niet meer 'verontschuldigen' Laatst gewijzigd door Anna List : 28 maart 2008 om 11:44. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
En waarom zou je je moeten schamen dat een Vlaams Belangverkozene je huwelijk voltrok?
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Veel gelukkig jaren (hoewel dat eerste jaar er onderhand bijna opzit) samen! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Vreemdeling
|
![]() bedankt voor de leuke reacties, tja een zwangere vrouw zoals ik kan zich soms druk maken in belachelijke dingen he
![]() dikke kus jessica xxxxxxxx iedreen nog een goede vakantie (voor diegene die verlof hebben natuurlijk he) |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Inderdaad zielig! En laat het nu net dat soort mensen zijn die altijd de mond volhebben over verdraagzaamheid. Nu, het zegt ooh zo veel meer over hen dan over al die Vlamingen die voor Vlaams belang stemmen. Ach laat ze, ze zijn eigenlijk het vermelden niet waard. Enne, nen dikke proficiat @ Jessica, ....... van ne Vlaams Belanger
![]() |
![]() |
#16 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Dit is de eerste keer dat deze gemeenschap van kankerende, zagende en zure forumdeelnemers (ik ook) een dikke kus krijgen. Mijn dag is goed. ![]() ![]()
![]() |
![]() |
#18 |
President van Europa
Europees Commissaris
|
![]() Artikel heeft toch weinig te maken met het emotionele van jullie huwelijk,
belangrijskte punt is dat alle democratische partijen het toelieten dat een VBer een politieke functie voltrok. Alle partijen inclusief cd&v en sp.a lieten dit gebeuren in tegenstelling tot het cordon sanitair. En dan nog blijven VBers zich in de slachtofferrol duwen. Dat het een mooi huwelijk was, met afrikaanse vriendinnen en Vbvrienden is volkomen irrelevant voor de discussie. proficiat met je huwelijk , maar zie er totaal geen meerwaarde van in dat je al dan niet VBer bent...
![]() |
#19 | ||||
Burger
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
Groetjes van een Vlaams Belanger (omdat voor iets zijn mijns inziens nog altijd positiever klinkt dan ergens tegen zijn) ![]() |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Het is heel simpel: de absurditeit is dat je het cordon sanitaire ook zou moeten toepassen op persoonlijke materies. Dat zou Vlaams Belangers herleiden tot de melaatsen van vroeger. Persoonlijk vind ik dat een brug te ver. Je kan het programma van de partij niet willen uitvoeren, maar dat mag nooit op de man gespeeld worden. |
|
![]() |
![]() |