![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
Bekijk resultaten enquête: Ik wil gewoon eens weten wat het woord privé juist betekend? | |||
Hier is mijn prive,vraag maar op |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
Geen zaken mee |
![]() ![]() ![]() |
5 | 100,00% |
ik weet het niet |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
Aantal stemmers: 5. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik wil gewoon eens weten wat het woord privé juist betekend
![]()
![]() |
#2 |
Gouverneur
|
![]() Alles waarvan je niet wilt dat anderen iets van afweten.
Dit kan dus varieren van persoon tot persoon. Het feit dat je kinderen vermoordt kan privé zijn, maar je favoriete kleur ook.
"Wir fahren fahren fahren auf der Autobahn." Laatst gewijzigd door Pantoffeldiertje : 12 juli 2008 om 20:37. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat is uw probleem eigenlijk ? Dat je plots moet lezen dat een moderator toegang heeft tot wat onder de noemer "privébericht" wordt gecatalogeerd ? De administrator kan alles lezen wat via het forum passeert. Zowel de privéberichten als de emails via het forum. Laat vallen. Trek er je conclusies uit. Je zal toch wel oud en wijs genoeg zijn, vermoed ik. Op je enquête heb ik niet gereageerd. Nogal zinloos. Sorry maat. Rudy Laatst gewijzigd door Rudy : 13 juli 2008 om 15:19. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() ²
Het platform waarvan we hier gebruik maken, is van de eigenaars van p.be. Zij hebben hier dus ook alle rechten over. Ze zijn goddank zo vriendelijk om hier geen misbruik van te maken en ons op de hoogte te houden van onze rechten (zo neuzen ze niet zomaar in andermans pb's). Ik vind dat al behoorlijk nastrevenswaardig. Om op je vragen te beantwoorden: niemand heeft in principe zaken met wat je in je privéleven doet. Daarom ben je ook beter �*ltijd terughoudend met het verspreiden van die informatie, want er zijn wel eens mensen die alles wat ze kunnen tegen je gebruiken. Maar vanaf het moment dat je "privé" een moord begaat bijvoorbeeld, kan je bij een huiszoeking niet op je privacyrecht wijzen om de politie tegen te houden je te arresteren/je huis te doorzoeken hé. ![]() Datzelfde gebeurt ook met msn-verkeer, e-mails, telefoongesprekken, ... indien nodig (en volgens sommige zelfs 'preventief'/exploratief), en er hangen op veel plaatsen camera's... Privacy is dus heel erg relatief. Laatst gewijzigd door Groentje-18 : 13 juli 2008 om 16:36. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Banneling
|
![]() Bedoelt Duveltje1302 wel 'privé' op dit forum?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
|
![]() Mmm... ik had het zo geïnterpreteerd omdat ik elders vragen las omtrent het lezen van privéberichten door de moderatie.
![]() Laatst gewijzigd door Groentje-18 : 13 juli 2008 om 16:58. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
|
![]() het is 382
![]()
![]() |
#8 | |
|
![]() Privé = daar hebde geen zaken mee.
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Omdat het blad wat verder ging dan de concurrentie, kreeg het aanvankelijk nogal wat misprijzende reacties uit de 'serieuze' media. Af en toe zijn er rechtszaken, waarvoor de uitgevers gewoon budget hebben. Zo won Maxima in 2005 een rechtszaak van de Privé over de vroegtijdige publicatie van de foto's van het jonge prinsesje. Het weekblad moest hiervoor een boete betalen. Bron :http://nl.wikipedia.org/wiki/Priv%C3%A9_(weekblad) |
|
![]() |
![]() |