![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Minister
|
![]() een eenvoudige vraag: wat zijn uw favoriete tv - en radio-programma's ?
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Engelse detectives, Baantjer (met soms 1 miljoen VRT-kijkers per aflevering, waarvan 200.000 Nederlanders).
Op Canvas: Overleven en Panorama Op Ned.1/2/3: Andere Tijden. En soms een goed rockconcert! PS: dit draadje staat er 2 keer in! ![]()
![]() Laatst gewijzigd door Derk de Tweede : 8 augustus 2007 om 09:45. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Minister
|
![]() idd, dit draadje staat er per ongeluk 2 keer, je dient enkel op dit draadje te antwoorden
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als de andere dat ook maar doen!
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() bij dat ander op 't driehoekske duwen om het te melden, als je dat nog niet gedaan hebt.
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() radio: de grote pvdv ochtendshow (in de auto), voor de rest luister ik niet naar de radio
tv: ik kijk amper tv. heden ten dage volg ik wel de heruitzending van the OC. Een mens moet iets nutteloos doen met z'n tijd ook eh ![]()
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik vergeet de radio, waar ik nota bene voor werk:
In de auto vooral Arrow Classic Rock, maar de laatste tijd ook wel naar Radio 1. Cappucino en Stand vind ik leuke radio!
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Arrow classic rock
![]() daar luisterden we vroeger altijd naar met onze vriendengroep.
![]() |
#9 |
Minister
|
![]() Radio vroeger:
- Rock �* gogo - Radio 21: rock classics en demo's van jonge groepen) - Programma (naam vergeten) door Johan Ral - Studio Brussel: interviews en muziek met mensen uit de Belgische muziekscene van de late jaren '70 Radio nu: - On the Rocks - Rock FM (lokale zender in Gent) - Arrow Classic Rock is nog steeds oké maar kan wel wat meer variatie gebruiken Ik luister al lang niet meer naar de publieke omroepen: teveel reclame en teveel interviews met mensen die ik niet ken/wil kennen ![]() Laatst gewijzigd door Johan217 : 8 augustus 2007 om 12:02. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Definite all time favourite: Buiten de zone. Voorts vond ik Alles kan beter, morgen maandag, de schalkse ruiters en consoorten ook steengoed. De slimste mens ter wereld sluit mijn avond in de winter steeds af, en Southpark, The simpsons, Family Guy en American dad vind ik ook steeds lachen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Minister-President
|
![]() Radio vroeger:
SIS Antwerpen, en dan meer bepaald het programma Liason Dangereuses Radio nu: Radio Centraal
![]() |
#12 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Heb net Radio Darkness ontdekt (radio.darkness.com). Voor als het eens iets anders mag zijn. Verder Klara Continuo (lekker klassiek zonder geklets)
Favoriete TV-programma's: "Terry Jones' Barbarians", "Altered Statesmen" en nog wat spul van Discovery Civilization, verder nog "Top Gear".
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat radio betreft, luister ik vooral naar radio's waar ze altijd muziek draaien.
Wat TV betreft, Franse reisuitzendingen ("Un autre monde", "Ushuaïa", "Faut pas rêver", "La carte aux trésors" (een spel maar een intelligente spel), enz.....) die ons andere landen - of Franse regios in het voorbeeld van "La Carte au Trésors" - laten ontdekken. Talkshows bekijk ik ook (vooral die van Laurent Ruquier op France 2) of muziekprogramma's en soms ook films als de film in kwestie mij bevalt. Ik passeer gemakkelijk van "serieuze" programma's aan ontspanningsprogramma's maar zonder vallen in wat ik niet kan verdragen, te weten "Star Academy", "Idool", "Koh Lanta", enz...... Reality-TV, dat is niets voor mij. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() * Het nieuws / Terzake om 20:00 @ canvas
* Studio 1 + elk ander voetbalprogramma * 24 * Radio = dikken brol overal ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Staatssecretaris
|
![]() Radio vroeger: De taalstrijd, De Perschefs, Hallo Hautekiet.
TV vroeger: Battlestar Galactica, Buck Rogers, Perfect Strangers, Black Adder, Buiten de Zone, Alles kan beter, Onvoorziene Omstandigheden, Schalkse Ruiters, de schreeuw van de leeuw, you rang m'lord, het huis van wantrouwen, morgen maandag, de mol, ... TV nu: My family, de lama's, flikken, witse, that 70's show, ...
![]() |
#16 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Urgent.fm in Gent is ook de moeite, maar kan dat alleen met de radio in de badkamer ontvangen. Radio 1 staat hier meestal op. Soms ook stubru. Al heel wat Peel sessions gedownload. Ook de Theme Time Radio Hour van Dylan is de moeite Geen tv. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Banneling
|
![]() Geen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
![]() |
#19 |
Minister-President
|
![]() Nieuws
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Staatssecretaris
|
![]() Klinkt als de titel voor een nieuw programma van Felicé...