Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Over koetjes en kalfjes...
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé.

Bekijk resultaten enquête: Interesse in een google browser (gesteld dat die er komt)
Ik ben IE en ik blijf IE 6 12,24%
Mozilla forever !! 23 46,94%
Ik wil die wel eens proberen... 12 24,49%
Ik gebruik datgene dat zich bij installatie van mijn computer meester maakt 8 16,33%
Aantal stemmers: 49. Je mag niet stemmen in deze enquête

Antwoord

Discussietools
Oud 1 oktober 2004, 22:58   #1
Jazeker
Secretaris-Generaal VN

Jazeker's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Jazeker
Standaard De browser van Google

Het gerucht gaat al een tijd dat Google zou werken aan een eigen internet browser. Nu is de markt al zo dat Internet Explorer van Microsoft ondanks het feit dat het zo veilig is als een driewieler op een snelweg, de markt volledig heeft ingepalmd. Firefox van Mozilla is op weg om de enkelingen die beseffen dat internetbankieren en onveiligheid niet samengaan, op te vangen.

Aan u de vraag : is er in godsnaam nood aan een nieuwe browser en zo ja... wil u die gebruiken ?

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Flanelcondoom Bekijk bericht
*KNIP* Deze opmerking lijkt mij persoonlijk en onnodig grievend.
Nelle Pastorale Nelle Jazeker Nelle

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Duupje Bekijk bericht
Jep, heil Jazeker.
Jazeker is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 oktober 2004, 01:39   #2
Jeroen

Standaard

Als je Firefox hebt gehad wil je niks anders meer
Jeroen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 oktober 2004, 01:42   #3
Tzuvar Raemborr
Minister

Tzuvar Raemborr's schermafbeelding

Standaard

IE voor de compatibiliteit. Al eens javascript/css scripts gedraaid in mozilla? Netscape ondersteunt óók al een hoop zaken niet. Zelfs de webstek van VDAB werkt niet in mozilla, probeer maar eens!!!

Wat de veiligheid betreft, pfffft. Volgens mij moet je om te beginnen al goed gek zijn om te internetbankieren, doet er niet toe welke browser je hebt.

Daarbij, net zoals voor Linux wil ik opmerken dat de zogenaamde "veiligheid" van Mozilla waarschijnlijk net berust op het feit dat niemand het gebruikt en het dus voor virusschrijvers niet interessant is er hun tijd aan te verspillen! Net zoals bij Windows : schaf IE af en maak Mozilla de standaard browser, en voor je het weet verzuip je in mozilla-virussen.

Ik ben niet bepaald een die-hard Microsoft fan, ik neem ze onder andere kwalijk dat ze van mij met Windows een LUIE computergebruiker hebben gemaakt, maar dat constante Microsoft-bashing is zo voorspelbaar... Het is hip of trendy of zo zeker? Maar dat ze hun bijna-monopolie positie kunnen behouden ondanks de schandalen, vervolgingen en venijnige concurrentie, dat zegt toch óók iets, vind ik...

En een google-browser? Je ziet toch van kilometers ver aankomen dat die tsjok- en tsjokvol adware gaat zitten?
But I'm stubborn, like those garbage bags that time cannot decay,
I'm junk but I'm still holding up this little wild bouquet.

Laatst gewijzigd door Tzuvar Raemborr : 2 oktober 2004 om 01:44.
Tzuvar Raemborr is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 oktober 2004, 01:55   #4
Jeroen

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tzuvar Raemborr
IE voor de compatibiliteit. Al eens javascript/css scripts gedraaid in mozilla?
Zolang de css voldoet aan de algemeen gangbare standaarden van het W3C werken die perfect in Gecko driven browsers. Daarnaast ondersteunt de Gecko engine de css standaard veel meer en veel beter dan IE, css werkt veel beter in een GEcko browser dan in IE die overal zijn eigen dingetjes heeft.
Citaat:
Netscape ondersteunt óók al een hoop zaken niet.
De nieuwste en dus op Mozilla / Gecko gebaseerd ondersteunen qua JavaScript de ECMA standaard en qua css de W3C standaard hiervoor.
Microsoft voegt daar zijn eigen dingen aan toe die gewoon verre van standaard zijn of zelfs gaan worden.
Mozilla browsers ondersteunen echt waar veel meer en beter JavaScript (!= JScript dus) en CSS.
Citaat:
Zelfs de webstek van VDAB werkt niet in mozilla, probeer maar eens!!!
Die site is dan ook niet samengesteld volgens de algemeen geldende (== erkende!!) standaarden, dat zij enkel voor IE builden is betreurenswaardig.

Citaat:
Wat de veiligheid betreft, pfffft. Volgens mij moet je om te beginnen al goed gek zijn om te internetbankieren, doet er niet toe welke browser je hebt.
Feit is dat IE zo lek is als een zeef, als IE al een programma installeert zonder je medeweten en dit al heel lang het geval is en dat dit nog steeds niet gedicht is zegt genoeg dunkt mij.

Citaat:
Daarbij, net zoals voor Linux wil ik opmerken dat de zogenaamde "veiligheid" van Mozilla waarschijnlijk net berust op het feit dat niemand het gebruikt en het dus voor virusschrijvers niet interessant is er hun tijd aan te verspillen!
Neen dus, mozilla gebruikt een totaal ander concept.
Zo kijkt IE bvb. niet naar het werkelijke content-type, maar gaat gewoon kijken wat het kan zijn. Dit leidt er bvb. toe dat een mpeg doodgewoon executables kan uitvoeren, of dat een image een script blijkt te zijn.

Citaat:
Net zoals bij Windows : schaf IE af en maak Mozilla de standaard browser, en voor je het weet verzuip je in mozilla-virussen.
Ook Linux is vanuit een andere zienswijze geschreven, bij Linux kan een virus hoogstens de user data beschadigen tenzij er een programma doorbroken wordt die als root draait, maar totnogtoe worden Linux programma's gewoon veel veiliger geprogrammeerd en dat is een vaststelbaar feit.

Citaat:
Ik ben niet bepaald een die-hard Microsoft fan, ik neem ze onder andere kwalijk dat ze van mij met Windows een LUIE computergebruiker hebben gemaakt, maar dat constante Microsoft-bashing is zo voorspelbaar... Het is hip of trendy of zo zeker?
Ikzelf ben ook geen Microsoft basher, meer zelfs ik ben in zekere zin zelfs fan van hen (), maar ik stel gewoon vast dat een aantal producten zo lek zijn als een zeef.
En ja heel veel ligt aan de gebruiker, maar daar heeft MS ook schuld aan ze hebben de gebruikers nooit vertrouwd gemaakt met het meerdere gebruikers concept. Met Xp ging het de goede weg op ware het niet dat 90% van de pc gebruikers gewoon administrator is en de weg dus open ligt voor malafide programma's. Zodra ze beperkte accounts standaard maken, wat in de pijplijn zit voor toekomstige OS's meen ik te hebben gelezen, zal dat al een verbetering zijn.

Citaat:
Maar dat ze hun bijna-monopolie positie kunnen behouden ondanks de schandalen, vervolgingen en venijnige concurrentie, dat zegt toch óók iets, vind ik...
Natuurlijk, Microsoft heeft zonder twijfel de meest gebruiksvriendelijk producten op de pc-markt en voor veel (thuis-)gebruikers is dat nog steeds het belangrijkste.
Met een Windows systeem kun je meteen aan de slag, de meest Unices hebben toch wel een hogere drempel.
Oud 2 oktober 2004, 02:29   #5
Tzuvar Raemborr
Minister

Tzuvar Raemborr's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jeroen
Zolang de css voldoet aan de algemeen gangbare standaarden van het W3C werken die perfect in Gecko driven browsers. Daarnaast ondersteunt de Gecko engine de css standaard veel meer en veel beter dan IE, css werkt veel beter in een GEcko browser dan in IE die overal zijn eigen dingetjes heeft.
De nieuwste en dus op Mozilla / Gecko gebaseerd ondersteunen qua JavaScript de ECMA standaard en qua css de W3C standaard hiervoor.
Microsoft voegt daar zijn eigen dingen aan toe die gewoon verre van standaard zijn of zelfs gaan worden.
Mozilla browsers ondersteunen echt waar veel meer en beter JavaScript (!= JScript dus) en CSS.
Die site is dan ook niet samengesteld volgens de algemeen geldende (== erkende!!) standaarden, dat zij enkel voor IE builden is betreurenswaardig.
Maar ook de realiteit. Of we het nu leuk vinden of niet : de "modificaties" hebben altijd voorgelopen op de standaards, of dacht je dat bv java plug-ins geplande standaards waren? Het tcp/ip protocol dat het glansrijk gewonnen heeft van het 7-lagen model? Als genoeg mensen het gebruiken wordt het uiteindelijk een standaard, met of zonder de goesting van ISO. Eigenlijk vrij democratisch he?

Citaat:
Feit is dat IE zo lek is als een zeef, als IE al een programma installeert zonder je medeweten en dit al heel lang het geval is en dat dit nog steeds niet gedicht is zegt genoeg dunkt mij.

Neen dus, mozilla gebruikt een totaal ander concept.
Zo kijkt IE bvb. niet naar het werkelijke content-type, maar gaat gewoon kijken wat het kan zijn. Dit leidt er bvb. toe dat een mpeg doodgewoon executables kan uitvoeren, of dat een image een script blijkt te zijn.

Ook Linux is vanuit een andere zienswijze geschreven, bij Linux kan een virus hoogstens de user data beschadigen tenzij er een programma doorbroken wordt die als root draait,
En hoe lang denk je dat, als Linux hét primaire doelwit van hackers/crackers wordt, het zal duren voor ze dit inderdaad massaal gaan doen?

Citaat:
maar totnogtoe worden Linux programma's gewoon veel veiliger geprogrammeerd en dat is een vaststelbaar feit.
Kom, kom, de "core" kan dan wel enorm veilig zijn, het merendeel van Linux en Unix programma's wordt geschreven door enthousiaste maar amateuristische idealisten. Waarmee ik niks kwaads over die mensen wil zeggen hoor, ik zou ook niet weten waar te beginnen als het over veiligheid gaat. Maar dit is een universeel probleem, en dat dit voor Linux niet zo duidelijk is is enkel te wijten aan het geringere gebruik van niet-windows operating systems, of dacht je nu echt dat alle linux programmeurs zoveel slimmer zijn dan windows programmeurs?

Citaat:
Ikzelf ben ook geen Microsoft basher, meer zelfs ik ben in zekere zin zelfs fan van hen (), maar ik stel gewoon vast dat een aantal producten zo lek zijn als een zeef.
En ja heel veel ligt aan de gebruiker, maar daar heeft MS ook schuld aan ze hebben de gebruikers nooit vertrouwd gemaakt met het meerdere gebruikers concept. Met Xp ging het de goede weg op ware het niet dat 90% van de pc gebruikers gewoon administrator is en de weg dus open ligt voor malafide programma's. Zodra ze beperkte accounts standaard maken, wat in de pijplijn zit voor toekomstige OS's meen ik te hebben gelezen, zal dat al een verbetering zijn.
Daar heb je 100% gelijk in, zoals ik al zei neem ik het Microsoft kwalijk dat ze mij lui gemaakt hebben. Ik weet nog dat ik als 14-jarig snulletje met DOS in de weer was, al die commando's uitproberen, smossen met mijn computer, bijleren en het nog leuk vinden ook... Wel, windows heeft daar een abrupt einde aan gemaakt. Het doet pijn, maar ik moet toegeven : ik heb nu een "als het maar snel werkt" mentaliteit...

En enerzijds zou ik graag linux/unix leren (maar dan wel de command-interface, niet de fucked-up windows kloons á la Mandrake, waarmee ze hun erfgoed verraden hebben), anderzijds vraag ik mij af waar het in godsnaam goed voor zou zijn aangezien zowat alles voor Windows geschreven wordt. Wat voor nut heeft het tweaken van m'n systeem als ik er geen Neverwinter Nights op kan spelen?

Citaat:
Natuurlijk, Microsoft heeft zonder twijfel de meest gebruiksvriendelijk producten op de pc-markt en voor veel (thuis-)gebruikers is dat nog steeds het belangrijkste.
Met een Windows systeem kun je meteen aan de slag, de meest Unices hebben toch wel een hogere drempel.
But I'm stubborn, like those garbage bags that time cannot decay,
I'm junk but I'm still holding up this little wild bouquet.

Laatst gewijzigd door Tzuvar Raemborr : 2 oktober 2004 om 02:31.
Tzuvar Raemborr is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 oktober 2004, 03:06   #6
Jeroen

Standaard

Citaat:
Maar ook de realiteit. Of we het nu leuk vinden of niet : de "modificaties" hebben altijd voorgelopen op de standaards, of dacht je dat bv java plug-ins geplande standaards waren? Het tcp/ip protocol dat het glansrijk gewonnen heeft van het 7-lagen model? Als genoeg mensen het gebruiken wordt het uiteindelijk een standaard, met of zonder de goesting van ISO. Eigenlijk vrij democratisch he?
Je kunt deze niet vergelijken, de standaarden van het W3C ea. zijn overal aanvaard. MS implementeert ze ook, alleen implementeren ze ze a) niet volledig b) zoals zij denken dat het hoort te zijn.
De "modificaties" van IE lopen imho ook helemaal niet voor, maar achter op de standaarden. Hoe lang is het al geleden dat IE nog een update heeft gehad? Dan weet je ook dat het de meest recente standaard niet ondersteunt, dit in tegenstelling tot andere browsers.
De IE modificaties, die geeneens modificaties zijn maar foute interpretaties en mankementen gaan geen standaard worden. De standaard voor JavaScript is ECMAScript en dat blijft gewoon zo, hoe gehandicapt MS het ook implementeert.
Los daarvan is de engine van IE ook trager dan de Gecko engine.

Feit is ook dat als je een site maakt volgens die standaarden (niet de MS standaarden) dat het werkt in alle recente browsers, dan denk ik dat je wel weet wat de standaard is ...

Citaat:
En hoe lang denk je dat, als Linux hét primaire doelwit van hackers/crackers wordt, het zal duren voor ze dit inderdaad massaal gaan doen?
Linux evolueert constant en heel veel software hoeft al lang niet meer als root te draaien, dus het wordt steeds moeilijker en diegene die als root draaien zijn heel veilig geprogrammeerd daar kan je vanop aan als je rekening houdt met het feit dat *Nix nog steeds het grootste server OS is.

Citaat:
Kom, kom, de "core" kan dan wel enorm veilig zijn, het merendeel van Linux en Unix programma's wordt geschreven door enthousiaste maar amateuristische idealisten. Waarmee ik niks kwaads over die mensen wil zeggen hoor, ik zou ook niet weten waar te beginnen als het over veiligheid gaat. Maar dit is een universeel probleem, en dat dit voor Linux niet zo duidelijk is is enkel te wijten aan het geringere gebruik van niet-windows operating systems, of dacht je nu echt dat alle linux programmeurs zoveel slimmer zijn dan windows programmeurs?
De kritische programma's die dus als root moeten draaien worden niet geprogrammeurd door dorpsidioten hoor. De meeste Linux applicatieprogrammeurs zijn heus geen 14-jarige snullen die wat code gaan inkloppen, dit in tegenstelling tot de VB generatie die MS heeft gekweekt.
Dit heeft niks te zien dus met slimmer zijn, Windows is volgens mij zelfs complexer te programmeren dan een Linux systeem. Tenzij je Vb gebruikt natuurlijk, maar Vb is evil
Bij Windows is er ook een andere mentaliteit wat veilig programmeren betreft tgo. Linux, in Linux is dat al tijden een basisprincipe terwijl dit nu pas een prioriteit wordt bij Windows programmeren.
Daarnaast zijn er ook veel meer amateur Windows programmeurs dan Linux programmeurs, mede dankzij talen als Visual Basic.

Citaat:
En enerzijds zou ik graag linux/unix leren (maar dan wel de command-interface, niet de fucked-up windows kloons á la Mandrake, waarmee ze hun erfgoed verraden hebben),
Ze verraden daar hun erfgoed niet mee, dan zou je nl. hetzelfde kunnen zeggen van Windows.
Linux evolueert constant, en het is een goede evolutie dat ze ook een goeie GUI zijn gaan voorzien. Linux neemt dingen over van de Windows wereld, terwijl Microsoft ook concepten overneemt van de Linux wereld.

Citaat:
anderzijds vraag ik mij af waar het in godsnaam goed voor zou zijn aangezien zowat alles voor Windows geschreven wordt. Wat voor nut heeft het tweaken van m'n systeem als ik er geen Neverwinter Nights op kan spelen?
Vrij veel games kun je al op Linux spelen dmv Wine.
Als iedereen dit standpunt handteert zal Windows natuurlijk eeuwig de nr. 1 blijven, of dit goed of slecht is maakt elkeen voor zichzelf uit natuurlijk.

Ikzelf vind Windows nog steeds de beste desktop keuze, maar als server OS zou ik niet snel opteren voor Windows (volledig los van de kost, aangezien de TCO voor beide systemen min of meer even hoog ligt).
Gewoon omdat Windows imho veel te veel bloat is voor een serversysteem, de stabiliteit is met de nieuwste versies al serieus omhoog gesprongen dus dat zou ik ook al geen punt meer vinden evenmin als de security aangezien alles staat of valt door het systeembeheer m.i.
Oud 2 oktober 2004, 06:27   #7
Patriot!
Secretaris-Generaal VN

Patriot!'s schermafbeelding

Stuur een bericht via ICQ naar Patriot! Stuur een bericht via MSN naar Patriot!
Standaard

Ik gebruik mozilla en ie door elkaar...
Door die pop-up-blocker van firefox zie ik immers niet dat ik privéberichten enz heb
Patriot! is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 oktober 2004, 06:28   #8
Jeroen

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Patriot!
Ik gebruik mozilla en ie door elkaar...
Door die pop-up-blocker van firefox zie ik immers niet dat ik privéberichten enz heb
Uitschakelen per site he
Oud 2 oktober 2004, 08:26   #9
Griffin
Eur. Commissievoorzitter

Griffin's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Als je Firefox hebt gehad wil je niks anders meer
Inderdaad! Sites die slecht gemaakt zijn haal je er zo uit.

en ook wel hilarisch is
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pindar Bekijk bericht
Ik weet er namelijk niet zoveel van namelijk, daar ik er nog helemaal niks over gelezen heb.
Ik quote mezelf niet vaak, maar deze vond ik toch de moeite:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Griffin Bekijk bericht
Filosofie is een beetje verdrinken op de rand van een plas water.
Griffin is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 oktober 2004, 08:28   #10
Griffin
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Btw, is firefox 1.x al uit en werkt die al goed?

en ook wel hilarisch is
Citaat:
Ik weet er namelijk niet zoveel van namelijk, daar ik er nog helemaal niks over gelezen heb.
Citaat:
Oud 2 oktober 2004, 09:32   #11
Distel
Secretaris-Generaal VN

Distel's schermafbeelding

Standaard

Doe mij dan maar Opera. 8)
* Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes
Distel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 oktober 2004, 09:35   #12
Distel
Secretaris-Generaal VN

Distel's schermafbeelding

Standaard

Mozilla link ik teveel aan Netscape, en Netscape link ik teveel aan traag en een miserie om je site er deftig op te laten werken. Ik heb nu de laatste versie(s) van NS nietmeer geprobeerd (gestopt bij 6), dus misschien is er al wat beterschap?
* Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes
Distel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 oktober 2004, 11:51   #13
Jazeker
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
IE voor de compatibiliteit. Al eens javascript/css scripts gedraaid in mozilla? Netscape ondersteunt óók al een hoop zaken niet.
Doorgaans zijn het slecht ontworpen sites die niet werken op Mozilla. Net doordat IE zo laks is met de voorschriften, zit het ook vol security holes. Netscape is gewoon oud.

Citaat:
Zelfs de webstek van VDAB werkt niet in mozilla, probeer maar eens!!!
Net geprobeerd met Mozilla 0.9.2 en dat draait prima. (ook wat job searches gedaan en zo)

Citaat:
hmm... ne werkende mens heeft niet veel keuze. De banken zijn bijna nooit open buiten de werkuren. Bovendien is internetbankieren verzekerd tegen fraude op voorwaarde dat ge het niet gezocht hebt.

Citaat:
Daarbij, net zoals voor Linux wil ik opmerken dat de zogenaamde "veiligheid" van Mozilla waarschijnlijk net berust op het feit dat niemand het gebruikt en het dus voor virusschrijvers niet interessant is er hun tijd aan te verspillen! Net zoals bij Windows : schaf IE af en maak Mozilla de standaard browser, en voor je het weet verzuip je in mozilla-virussen.
Mozilla heeft het voorbije halve jaar een flinke inhaalbeweging gedaan omdat zelfs MS-freaks stilaan afraden om IE nog langer te gebruiken. Hoewel het klopt dat er meer specifieke mozilla aanvallen zullen komen, is het niet zo dat dat de enige factor is. De andere architectuur van Mozilla laat gewoon veel minder ruimte voor gefoefel.

Citaat:
Ik ben niet bepaald een die-hard Microsoft fan, ik neem ze onder andere kwalijk dat ze van mij met Windows een LUIE computergebruiker hebben gemaakt, maar dat constante Microsoft-bashing is zo voorspelbaar... Het is hip of trendy of zo zeker? Maar dat ze hun bijna-monopolie positie kunnen behouden ondanks de schandalen, vervolgingen en venijnige concurrentie, dat zegt toch óók iets, vind ik...
Qua security verdienen ze ook een hoop bashing. Zolang hun OS de gebruikers aanspoort om altijd als administrator te werken en netbios standaard aanstaat op elke TCP/IP connectie weet je dat er zelfs niet aan gewerkt wordt.

Citaat:
En een google-browser? Je ziet toch van kilometers ver aankomen dat die tsjok- en tsjokvol adware gaat zitten?
Mijn gedacht. Om nog niet te zeggen dat dat waarschijnlijk een adware programma is dat voor de nuttige dingen IE zal gebruiken.

Citaat:

Citaat:
Jep, heil Jazeker.
Oud 2 oktober 2004, 11:53   #14
Jazeker
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Distel
Mozilla link ik teveel aan Netscape, en Netscape link ik teveel aan traag en een miserie om je site er deftig op te laten werken. Ik heb nu de laatste versie(s) van NS nietmeer geprobeerd (gestopt bij 6), dus misschien is er al wat beterschap?
Ga eens naar http://www.mozilla.org en test het zelf. Ik heb netscape 6 er ook ooit afgegooid wegens rampzalig. Netscape 7 is intussen ook al wat ouder en netscape 4 is prehistorisch.

De laatste mozilla is redelijk snel. Soms is het lettertype op sommige sites eens wat te klein maar dat los je op met tweemaal CTRL- te drukken

Citaat:

Citaat:
Jep, heil Jazeker.
Oud 2 oktober 2004, 16:46   #15
Griffin
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jazeker
Ga eens naar http://www.mozilla.org en test het zelf. Ik heb netscape 6 er ook ooit afgegooid wegens rampzalig. Netscape 7 is intussen ook al wat ouder en netscape 4 is prehistorisch.

De laatste mozilla is redelijk snel. Soms is het lettertype op sommige sites eens wat te klein maar dat los je op met tweemaal CTRL- te drukken
Heb jij reeds de versie 1.0 draaien?

en ook wel hilarisch is
Citaat:
Citaat:
Oud 2 oktober 2004, 16:49   #16
Jazeker
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Griffin
Citaat:
Net geprobeerd met Mozilla 0.9.2 en dat draait prima. (ook wat job searches gedaan en zo)

Citaat:

Citaat:
Jep, heil Jazeker.
Oud 2 oktober 2004, 16:52   #17
Jeroen

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Griffin
Heb die op m'n laptop draaien.
Tot nog toe geen problemen, alleen heb je op het forum bvb. geen wysiwig editor meer, DOM probleempje vermoed ik

Ik zou dus voorlopig bij een eerdere versie blijven die dit niet heeft.
Oud 2 oktober 2004, 16:58   #18
Jazeker
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Heb die op m'n laptop draaien.
Tot nog toe geen problemen, alleen heb je op het forum bvb. geen wysiwig editor meer, DOM probleempje vermoed ik

Ik zou dus voorlopig bij een eerdere versie blijven die dit niet heeft.
waarmee je bedoelt : een eerdere versie die dat wel heeft

Citaat:

Citaat:
Jep, heil Jazeker.
Oud 2 oktober 2004, 16:59   #19
Griffin
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Okie thx ik blijf bij 0.9 one tree hill

en ook wel hilarisch is
Citaat:
Citaat:

Laatst gewijzigd door Griffin : 2 oktober 2004 om 16:59.
Oud 2 oktober 2004, 17:17   #20
Jeroen

Standaard

Citaat:
waarmee je bedoelt : een eerdere versie die dat wel heeft
Zoiets ja
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:00.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be