![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Gisteren zapte ik voorbij het programma Patrouille (of zoiets) op VT4 (denk ik).
De politie was opgeroepen bij een huiselijke twist (of zoiets) waarbij uiteindelijk bleek dat de vrouw met een woede-aanval stuiptrekkend op de grond lag. De politie had daarom onmiddellijk de hulpdiensten opgeroepen. Echter... toen bleek dat de vrouw in kwestie waarschijnlijk bezocht werd door een duivel (of zoiets) en dat zij niet mocht aangeraakt worden tot de imam ter plaatse was gekomen en bepaalde gebeden had uitgesproken. De (onmiddellijk ter plaatse gekomen) ambulance moest dus blijven wachten tot de imam de eerste zorgen had toegediend. Nu mijn vraag: - Wie betaalt de wachtende ambulance? - Zou de ambulance ook bij mij blijven wachten als het mijn volledige overtuiging is dat ik eerst door "iemand" moet aangeraakt worden alvorens weggevoerd te worden? - of hebben we tegenwoordig hulpdiensten �* la carte?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Minister
|
![]() Vrijheid van religie zeker? In naam van de verdraagzaamheid? Of is het positieve discriminatie?
![]() Bij ons moet zelfs de politie wachten tot de imam ter plaatse is, als onze Marokkaanse spitsbroeders het weer eens te bont maken. ![]()
![]() |
#3 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik zie eerder een ander probleem. Wat als die vrouw een hartaanval of beroerte had?Rustig laten sterven met de ambulanciers erbij?
Wie zou er dan veroordeeld worden? De echtgenoot, wegens het belemmeren van hulp aan mensen in nood, of de ambulanciers wegens het niet verlenen van hulp aan mensen in nood. Nu loopt het blijkbaar redelijk goed af, maar wat als het mis ging? Weer een hoop relletjes op straat, of zou het niks zijn, omdat het maar een vrouw is die stierf wanneer ze bezeten was door de duivel?
![]() |
#5 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
Minister
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#7 | ||
Minister
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#8 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | ||
Minister
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#11 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | ||
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#13 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | ||
Minister
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#15 | ||||
Banneling
|
![]() Citaat:
Conclusie: in jouw ogen is "arrogantie" een misdaad ![]() ![]() Kan je me dan het art.SWB citeren waarin die misdaad omschreven wordt ![]() ![]() en franstaligen: is het voor hen ook een misdaad? Heb je daar ergens een wettekst over ![]() ![]() ik wacht.... ![]() Vertel ondertussen eens waar je dit fantastisch stukje litteratuur vond: ('t klinkt nogal arrogant, zou ik denken ![]() Citaat:
:o ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() In den Vlaemschen Leeuw? Je wéét toch dat die gedeeltelijk plagiaat is, neem ik aan? Hieronder staat het origineel: Citaat:
![]() |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | ||
Minister
|
![]() Citaat:
Een Marokkaan wordt op de Grote Markt de toegang ontzegd tot een danscafé omdat hij de dag voordien amok heeft gemaakt en klanten heeft lastig gevallen. Resultaat: hij stampt een ruit kapot en valt de portier aan. De politie komt ter plaatse om de herrieschopper op te pakken maar wordt geconfronteerd met een overmacht die inmiddels is opgetrommeld door zijn companen. Deze zijn meestal vlugger ter plaatse dan de politie omdat de verschillende bendes met elkaar in contact staan door middel van hun GSM's. De gemoederen raken snel verhit, honderden allochtonen stromen toe en er breken rellen uit, verschillende mensen worden in elkaar geslagen allemaal autochtonen wel te verstaan. Politiekorpsen uit Brakel, Oudenaarde en Zottegem moeten de lokale politiediensten komen helpen om orde op zaken te stellen. Daarna is er van de burgemeester een richtlijn gekomen dat de politie niet (meer) mag provoceren, dit om rellen te vermijden. MAW, het beleid zit met de broek op de enkels en vreemdelingen voelen zich onaantastbaar. Sindsdien zijn de zaken hier alleen maar veregerd, zelfs minderjarigen beginnen de politie nu uit te dagen. Dat is wat ik bedoel met arrogantie. Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#17 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Dat is iets heel anders... en idd, nationalisme en chauvinsme zijn arrogant.... ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
IMO is voetbalhooliganisme NIET aanvaardbaar! Vertel jij me eens waarom voetbalhooliganisme wél aanvaardbaar zou zijn als het Belgen, Fransen, Engelsen, Italianen Nederlanders of Duitsers zijn? Denk aan EURO 2000: d�*t was in jouw ogen dan aanvaardbaar, maar als hetzelde gebeurt op kleine schaal door Marokkanen en Tunesiërs dan plots niet? Vind jij dan dat de politie wél moet mogen provoceren? (bvb alle leeuwenvlaggen met zwarte tong en klauwen doen verwijderen?) ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Minister
|
![]() filosoof schreef:
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]()
![]() |