![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
Bekijk resultaten enquête: Zal het ooit beteren.. (Immigratie & Integratie) | |||
Jah Hoor ! |
![]() ![]() ![]() |
3 | 42,86% |
Nah Zeker Niet |
![]() ![]() ![]() |
2 | 28,57% |
Ik heb Er Geen Gedacht Van.. |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
Ik Heb Geen Specifieke mening/opvatting.. |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
Ik Denk Dat....(verklaar U nader) |
![]() ![]() ![]() |
2 | 28,57% |
Aantal stemmers: 7. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Gouverneur
|
![]() Laatst gewijzigd door PetSel : 29 mei 2009 om 23:47. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Banneling
|
![]() Het k�*n beteren. Maar daarvoor moet er eerst een nieuwe soort politici verkozen worden. En niet enkel in België. Op Europees niveau.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Maatschappelijke problemen zijn nog nooit met een vingerknip opgelost, privé-problemen nog minder. Ik heb de indruk dat heel veel extreme kiezers hun privé-moeilijkheden spiegelen naar het maatschappelijk niveau en daar kant-en-klare vijanden vinden. Die 'vijanden' zijn makkelijker te viseren dan de eigen tekortkomingen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Privé problemen zeg je ? Moest ik op mijn ééntje daar een probleem mee hebben, zou dat inderdaad een privé probleem zijn. Als miljoenen mensen er niet mee gediend zijn, dan is het een maatschappelijk probleem. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Banneling
|
![]() als le establishment 30% van mn loon inpikt om het aan tamzakken uit te delen , dan wordt hun graaizucht mijn probleem
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
een of andere slimme kerel had dat door en had zijn twee honden bedelen gestuurd op een matje in het straatbeeld wat enorm veel aantrek bij het publiek had en het geld ook makkelijker liet rollen
![]() |
![]() |
#7 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Nu, ik geef ook liever geld aan een hond dan aan een kerel die mij minderwaardig vind omdat ik niet in zijn god(en) geloof, en het daarom normaal vind dat ik hem onderhoud. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
de media en andere die er baat bij hebben is je dankbaar voor jouw eenzijdige "beeldvorming"
![]() |
![]() |
#9 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |