![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Schepen
|
![]() ![]() Dit boek kan handig zijn voor menig politici en andere schrijvers van redevoeringen die hun tegenstander eens kompleet uit het lood willen slaan ... bron : http://www.politics.be/recensies/345/ Zelf vraag ik me na "batle at Kruger" af waarom dit boek enkel voor menig politici (en andere schrijvers van redevoedingen) kan dienen. Een woordenboek lijkt me toch altijd nuttig RR |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Jan De Wilde Hehe Stomme idioot, genie van de Karpaten moffige malloot, rattekop vol gaten, kikvorst, potentaat, hansworst, cervelaat, lulverhalenrecensenter, liberale potloodventer, Hè hè, wat ‘n feest, lang genoeg beleefd geweest ! Thermische zak, koekejoe, boletenvreter, kermisklabak, ratjetoe, beterweter, Borgworm, Aartselaar, projectontwikkelaar, dilettante vlooientemmer, degoutante V.T.-emmer. Hè hè, dat lucht op ram het in hun domme kop ! Slappe stalagtiet, suffe klussenklooier, stijve zwartepiet, hobbelpaard van Troje, boskoe, aasgarnaal, emoe, bergkwabaal, spruitjesluchtverspreider, bokkenrijder. Hè hè, zie je wel die daar springt al uit z'n vel ! Driewielertoerist, omnivoor, achterpoter, verlepte bloemist, komfoor, kroonontbloter, wisigoot, reptiel, afstoot, hydrofiel, variététroubadour, chansonnier, liedjesboer, over ‘t paard getilde, Jan De Wilde. Hè hè, wat ‘n lol ik viel even uit m'n rol.
![]() |
![]() |
#3 |
Minister
|
![]() Mooi zo! Ik heb genoeg van al die Engelse sh** en f***, die klinken altijd zo lam en missen daardoor hun doel.
Een tijdje geleden hingen er in de buurt affiches met daarop iets in de zin van "you arrogant high heeled cunt". Geen idee waar het op sloeg, en helemaal niet schockerend want het is toch maar in het Engels. Maar wel verschrikkelijk gênant als je net een groepje Engelse toeristen moet rondleiden. Daarom: meer kanker, tering en andere ziektes! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
tering ![]()
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Minister
|
![]() Nee hoor, ik zie het enkel als een handige uitbreiding op mijn scheldwoordenschat als ik ben uitgekeken op alle verwijzingen naar uitwerpselen of de schaamstreken
![]() En als je het op z'n Hollands uitspreekt klinkt het nog veel grover dan zo'n doordeweekse 'f*** you' |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
(Blooper van een radionieuwslezer) Krijg nou gauw de klere!
![]() |
![]() |
#9 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Krijg nou tieten
![]()
![]() |
![]() |
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nederlanders, he... als het maar gratis is.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
|
![]() Citaat:
![]()
KEEP CASH ALIVE!!!! Laatst gewijzigd door Gun : 14 augustus 2007 om 20:20. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Minister-President
|
![]() Tinke, kalle, houlle, teve, kriepe, lamyne, giete, trunte, dretse,...
![]() Staan deze woorden er ook in? ![]() Laatst gewijzigd door Essevee_VL : 14 augustus 2007 om 21:21. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
|
![]() Pijpajuin.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Yves Leterme op speed: een zweeftjeef.
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
![]() |
![]() |