![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Eigenlijk is dit een unieke kans voor formateur Leterme om dit de gebruiken in de regeringsonderhandelingen. Ofwel geven de Franstaligen toe, ofwel keert Leterme terug naar het Vlaams Parlement om er de onafhankelijkheid te laten uitroepen. Een onafhankelijk Vlaanderen met een conservatieve droomregering CD&V, NVA en Vlaams Belang. Uiteraard is dit nog geen katholiek nationaal solidarisme, maar dat zou wel een serieuze stap in de goede richting betekenen. Komaan Yves, u kunt geschiedenis schrijven, laat deze historische kans niet liggen. De Vlamingen zouden u massaal ook steunen, moest u het voorstel van Filip Dewinter gebruiken. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dewinter is een grappig man.
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
|
![]() Hmm, het gevolg zou wel es zijn dat de Walen nog starder worden in hun "neen", nu kunnen ze roepen "zie je wel dat ze gewoon Belgie kapot willen". Ik vind dit geen gelukkige zet van Dewinter.
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
![]() Er moet een alliantie komen tussen deze drie zeer belangrijke mensen.
![]() Op die manier kunnen we een conservatief en echt Vlaams beleid krijgen, zonder ultra liberale uitwasemingen op economisch vlak. Vergeet niet dat de persoon Leterme zeker echt Vlaams denkt en handelt, alleen helaas heeft zijn partij nog een sterke Belgicistische stroming ook, bijvb Marc Eyskens is een rabiaat Belgicist. Deze mensen moeten ze afstoten, alsook de ACW'ers die de nieuwe Vlaamse realiteit niet onder ogen willen zien. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Eri s toch niets mis mee om België kapot te willen? Was is die meerwaarde van België voor Vlaanderen weer? Niets! Nada. Als ik Letherme was zou ik dit wel gebruiken. Ofwel slikken de franstaligen het softe pakket dat voorgelegd werd, ofwel kiezen ze zelf resoluut voor de scheiding door hun arrogante NON. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
|
![]() Citaat:
Staatshervorming of Dewinter ? Je zou de Franstaligen nogal horen roepen zekers, maar uiteindelijk zullen ze wel toegeven hoor. Ze hebben er alles bij te winnen dan. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Banneling
|
![]() Citaat:
Of Leterme echt Vlaams denkt, betwijfel ik. Son pappa, c'est un Wallon. En op de koop toe een niet-geïntegreerde Wallon. Hij praat nog steeds Frans in het West-Vlaams dorpke waar hij woont. Voor de rest geef ik je gelijk : ze moeten van die verdomde ACW'ers en lintjesjagers af. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Winterhamer : 21 augustus 2007 om 19:14. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | ||
|
![]() Citaat:
De CD&V wordt beheerst door die linkse ratten van het ACW, en daar is helaas niets aan te doen op dit moment.
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
|
![]() Mooi om te zien dat een meerderheid van de Nederlanders een Diets project zien zitten.
![]() Maar één ding met een keer en laat Vlaanderen gedurende een bepaalde tijd maar eerst zelfstandig zijn, later kan er zeker gepraat worden om tot een groot-Nederlands project te komen, misschien later zelfs Heel-Nederlands, als de Walen wat tot bezinning zijn gekomen. Maar ik spreek nu over een termijn van vele decennia. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | ||
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Max van Dietschland : 21 augustus 2007 om 19:21. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Mijn waarde heer van Dietschland, Beste Max, Gewoon uit nieuwsgierigheid en terwijl U toch aan het afstoten geslagen bent: zijn er nog zo van die mensen die U liever niet had willen zien opduiken in het weldra onafhankelijke Dietsland? Hoe zee, virmiljoen
Gecertificeerd trol en beëdigd chroniqueur van het post-flamingantisme ~ Laureaat Annual Global Trollathon, Fukunasi (JP), January 2016 Officieel biograaf van Melikan Kucam #InDeWetStraatDansenDeDwergen #EsLebeZelzate
Laatst gewijzigd door 4x10E6 : 21 augustus 2007 om 19:26. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik stel eerder Vlaanderen met alle autonomie voor, binnen de EU, maar niet zo uiteraard...
![]() |
#15 | |
|
![]() Citaat:
Eigenlijk denk ik dat Vlaanderen zelfstandig beter af zal zijn dan ondergeschikt aan Den Haag/Amsterdam. Samenwerking geen probleem, dat zag ik al omstreeks 1990 snel ten goede keren.
![]() |
![]() |
#16 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#17 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | ||
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Verder treed ik U volkomen bij dat het triumviraat Leterme-Dewever-Dewinter gedoodverfd is om te regeren over de "nieuwe Vlaamse realiteit" die Dietschland volgens U uitmaakt. De heren Leterme en co geven immers blijk te excelleren in het onwerkelijke.
Gecertificeerd trol en beëdigd chroniqueur van het post-flamingantisme ~ Laureaat Annual Global Trollathon, Fukunasi (JP), January 2016 Officieel biograaf van Melikan Kucam #InDeWetStraatDansenDeDwergen #EsLebeZelzate
Laatst gewijzigd door 4x10E6 : 21 augustus 2007 om 20:07. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |