![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Schepen
|
![]() http://www2.vrtnieuws.net/cm/vrtnieu...70822formatie#
Uit het late journaal, zeer interessant (video). Laatst gewijzigd door end : 22 augustus 2007 om 23:26. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() ofwel uitstel ofwel nog maar eens inbinden maar wees gerust... afstel is niet meer mogelijk!!! aan allen een goede nachtrust en tot morgen!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Banneling
|
![]() Vooral de laatste zin van is pakkend: Sterkte daar in de wetstraat.
Dit is denk ik het teken, dat de laatste Vlaamse belgicisten een kaars aan het branden zijn. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
Locatie: Dietsland-Europa Ideologie: Solidarisme en corporatisme
|
![]() België is taaier dan men denkt, ik betwijfel dat hieruit de Vlaamse onafhankelijkheid gaat voortvloeien. Maar de hoop is er natuurlijk altijd...
![]() |
#5 |
Banneling
|
![]() Ik denk dat ze in slaap zijn gesukkeld. Ofwel is er bloed gevloeid. Kan ook.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het is en blijft blijkbaar een: "Non".
Paulus |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
|
![]() Tijd voor de geboorte van een nieuw land....
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
|
![]() Oeps heb ik de oprichting van de Republiek Vlaanderen dan al gemist tijdens mijn verlof ?
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Milquet gaat intussen de Belgische geschiedenisboeken in als de Waalse Tang die Belgique tot aan de afgrond, wellicht zelfs erin dreef. Het weze haar gegund. Als Leterme voet bij stuk houdt zal hij zijn opdracht terug aan le roi moeten geven. Het is dan aan andere partijen om tot een akkoord te komen. Met de grootste partij als geslagen hond in de oppositierol, alsook VB en LDD, zal geen enkele regering nog een lang leven beschoren zijn. ALS ze er al een bijeen krijgen. En nieuwe verkiezingen kunnen niet dankzij het Franstalige 'NON' inzake BHV. Belgique staat vandaag op identiek dezelfde tweespalt als Tsjecho-Slowakije toen het uiteenviel. Het, zoals altijd en overal, behoudsgezinde volk wilde geen splitsing, maar maakte verder regeren evengoed onmogelijk. Hopelijk worden hier eindelijk de juiste conclusies uit getrokken. Het heeft geen enkel zin meer om Belgique nog zuurstof te geven tijdens zijn al veel telang lang gerekte doodstrijd. Hier past enkel nog een ultieme dosis morfine voor de lijdende kankerpatiënt, een staatsbegrafenis op onze kosten, en een politieke weduwe en weduwnaar die voortaan alleen verder moeten.
![]() |
![]() |
#12 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Neen Giserke, daar zijn we nog niet. Belgique is een nog veel taaiere kankerpatiënt dan mijn onlangs overleden nichtje. Zij streed 9 jaar een verschrikkelijke en ongelijke strijd, maar werd al tot opgave gedwongen na slechts 1/6de van het leven dat Belgique gegund werd.
![]() |
#13 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
We weten dat er een iceberg op het schip afdrijft, maar wanneer hij de romp zal openscheuren is nog niet geweten. Er is hoe dan ook niemand in de uitkijktoren. Kapitein Guy staat niet meer achter het roer en de rest van de bemanning slaapt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#15 |
Banneling
|
![]() Leterme heeft iedereen netjes in de tang
als Walen geen garanties geven voor zijn staatshervorming wordt BHV in de kamer gesplitst (zonder regering betekent de alarmbel niets) ... en d�*t is de reden voor zoveel CD&V 'standvastigheid' ... ze weten dat voor het eerst in de geschiedenis van België de Walen echt door de knieën moeten ... nu nog kijken of België dat ook overleeft (ik zeg : natuurlijk, probleemloos zelfs) |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#17 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het Oosten: De kiezer heeft niet altijd gelijk. De kiezer heeft alleen gelijk als hij stemt zoals Het Oosten het zou willen. Laatst gewijzigd door Knuppel : 23 augustus 2007 om 08:22. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Burger
|
![]() Citaat:
Als het Belgisch schip openscheurt dan ligt er voor de Vlamingen een pracht van een cruiseschip (Vlaamse schip )klaar om in te schepen..... de walen mogen kiezen,al zinkend ten onder met het Belgische schip of overstappen naar hun "waals sloepje"..... ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() dat lijkt hier wel "Titanic - The Remake"...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat bedoelde Kaal ook. En behalve leedvermaak van de ene en frustratie van de andere partij zie ik weinig andere reacties dan het besef dat de 'onzinkbare' Belgische Tytanic op de fatale ijsberg afstevent.
Het Oosten: De kiezer heeft niet altijd gelijk. De kiezer heeft alleen gelijk als hij stemt zoals Het Oosten het zou willen. Laatst gewijzigd door Knuppel : 23 augustus 2007 om 08:55. |
![]() |
![]() |