![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Verkiezingen 2007 Hier kunt u discussiëren over de uitslag, de coalitiebesprekingen en meer... |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik voorspel ook weinig goeds voor de staatshervorming als loodgieter Jean-Luc Dehaene de NV belgique moet komen redden. Yves kan misschien maar beter in de senaat blijven... |
![]() |
![]() |
#2 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#3 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Belgicisten zullen België gewoon opheffen doordaat ze halsstarig weigeren de staat financieel gezond te krijgen. Iets wat niet meer kan zonder de deelstaten flinke financiële verantwoordelijkheid te geven.
|
![]() |
![]() |
#4 |
Schepen
|
![]() Wat ik mij afvraag: als Vlaanderen u meer interesseert dan België, waarom dan zo weinig discussies over de nieuwe Vlaamse regering? Want in tegenstelling tot een nieuwe Belgische regering die nog wel een tijd op zich kan laten wachten, is er wel al een nieuwe Vlaamse regering.
|
![]() |
![]() |
#5 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#6 |
Schepen
|
![]() Wel, de nieuwe Vlaamse regering is toch een gevolg van de Verkiezingen 2007, niet dan?
De Vlaamse onafhankelijkheid zal er in elk geval niet meteen een gevolg van worden, dunkt me. |
![]() |
![]() |
#7 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
#8 |
Schepen
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Om het toch over de Vlaamse Regering te hebben: financiële verantwoordelijkheid is noodzakelijk om België te redden als je dat wil, maar evenzeer is het voor Vlaanderen noodzakelijk, want een echt beleid kan je pas voeren wanneer je verantwoordelijk bent en je eigen inkomsten kan verwerven en dus ook langs fiscale weg je 'staat' kan sturen.
|
![]() |
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik ben nog altijd getrouwd. Twee kids zijn het huis uit en we hebben er twee geadopteerd.
|
![]() |
![]() |
#11 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
Of je nu je levenspartner, je buur of een andere mens voor je hebt, respect en verantwoordelijkheid heb je altijd vandoen. Laatst gewijzigd door Jo Creten : 4 juli 2007 om 22:56. |
|
![]() |
![]() |
#12 | |
Schepen
|
![]() HBVL
Citaat:
Zo'n volledig artikel over het rapport van Reynders. Soms kan HBVL verbazen in positieve zin. Ben ik nu een Belgicist? Laatst gewijzigd door Jo Creten : 4 juli 2007 om 23:35. |
|
![]() |
![]() |
#13 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#14 |
Schepen
|
![]() Een informatieslet ok.
|
![]() |
![]() |
#15 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als je het rapport van Reynders opneemt als je waarheid dan ben je een systeemslet. Er staat namelijk zo goed als niks in over de huidige toestand van de Federale financiën. En waarom niet?
Je ben nog jong, he... |
![]() |
![]() |
#16 |
Schepen
|
![]() Het is niet mijn waarheid. Een krant heeft als taak informatie te verspreiden. In HBVL vind ik hierover meer informatie dan in elke andere krant of website. Dat is lang niet altijd het geval.
Wanneer heb ik gezegd dat het mijn waarheid is? Jij gaat uit van die veronderstelling. Iets wat je wel vaker doet. Mijn houding is eerst informeren, daarna pas oordelen. Zolang ik die houding kan volhouden zal ik misschien jong blijven. Wie weet. In elk geval is mijn informatiehonger nog niet gestild. Overigens, er staat wel degelijk iets in het rapport van Reynders over de federale financiële toestand. Daarvoor hoefde ik enkel hier op het forum of in de andere kranten te kijken. Dat was dan ook geen nieuws meer. De reële schuld van België is overigens veel groter dan wat die cijfers weergeven. Het echte rekenwerk moet nog komen. Vandaar, Leterme op financiën zou ook niet slecht zijn. Dan zou er tenminste gecommuniceerd worden! Laatst gewijzigd door Jo Creten : 5 juli 2007 om 01:08. |
![]() |
![]() |
#17 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Die mening ben ik al een aantal weken toegedaan.
KEEP CASH ALIVE!!!! Laatst gewijzigd door Gun : 5 juli 2007 om 01:09. |
![]() |
![]() |
#18 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
#19 |
Gouverneur
|
![]() gauw een klimaatministerke erbij en Groen zwijgt ook alweer.
|
![]() |
![]() |
#20 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het zijn immers zij die elke verantwoordelijkheid ontlopen en op kap van Vlaanderen wensen te blijven leven.